training 19 jan. verslagje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

training 19 jan. verslagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-02 11:02

de avond viel qua aantal deelnemers tegen,( 4 combi`s).maar die hebben wel de aandacht van hun leven gehad,en Jan was weer vol overgave bezig de vragen te beantwoorden en ook rijdend laten zien wat zijn bedoeling was/is.
Ook Vera was een slachtoffer van de griep,kon dus ook niet aanwezig zijn,en de d.a. die aanwezig zou zijn,en dat hoorde ik deze morgen pas,
lag ook geveld door de griep,te zweten in zijn bedje.
Met Vera hebben we besloten de demo bioscan te verplaatsen naar 23 maart,op de avond dat monique mertens het huiswerk van de deelnemers van 23 februari komt nakijken. Vork
of de d.a. dan aanwezig zal zijn is nog niet bekend.
verder waren er weer een aantal nieuwe tribuneridders,
die ook positief waren over wat we aan het doen zijn, in Leusden,
en zij hebben beloofd om de volgende maand aanwezig te zijn.


Even een berichtje van huishoudelijke aard.
de bijdrage van de trainingen,of zeg maar de huiswerkavonden }>
zullen helaas iets verhoogd worden per deelnemer,dit naar aanleiding van een verhoging van de huur van de accomodatie,ik zal rekening houden met het aantal deelnemers, maar op dit moment kom ik uit op ongeveer 7 euro,sorry ik werd daarover gisteravond pas ingelicht.
(wat betreft de verhoging dus).
de kosten van de reiningclinic van monique mertens op 23 februari,daar over zal ik vermelden in het topic wat ik daarover op bokt en elders zal
zetten.voor zover dit verslag,de avond is voor mij geslaagd als de deelnemers tevreden zijn,
met de hartelijke groeten

Rinus

Emmy
Berichten: 324
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Huizen

training

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 18:00

Er waren helaas maar 4 deelnemers maar we kregen dan ook heel veel aandacht, was blij dat Jan ook even op Belle ging, dan zie je je paard ook eens met iemand anders erop.
Jan kon ook haar goed aanvoelen, wat het makkelijker maakt om uit te leggen wat het probleem is. Jammer dat Belle bang is geworden voor andere paarden, nadat ze flink door een ander paard getrapt is, we zullen weer vertrouwen moeten opbouwen dat niet ieder paard slaat.
Jan nogmaals heel erg bedankt voor je inzet, fantastisch dat je daar toch weer staat en Rinus ook bedankt voor het organiseren,prima weer!!!
Blaze leuk jou ook weer even gezien te hebben.
Groetjes
Emmy