Paardensokken! Jeugd sentiment :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Paardensokken! Jeugd sentiment :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 18:31

Ik krijg me net toch ff een jeugd sentiment... nou jah jeugd, tis al wel flink wat jaren geleden....

Ik las net de banner van ingrid van bierlo dach tik.. en daar las ik het woord paardensokken.... en moest toen ineens terug denken aan ponykamp een aantal jaren terug.

Er was toen bonte avond en iedereen moest iets doen, toen hadden wij een toneelstukje verzonnen. Over de paardensokken. Het was een soort reclame, waarbij ze paardensokken aanboden... MAAR PAS OP HOOR! als je ze verkeerd aandoet! dan is de kans groot dat je je paard op zijn rug in zijn voerbak terug vond...

Ik zie (fleur moest jij nou voor paard spelen? of wie was dat nou? ik toch zeker niet) nou goed diegene nog met zijn rug in een kartonnen doos liggen! WHAHAHA ...

fleury weet je dat nog?

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 18:38

hihihihihihihihihi, geinig! over paardensokken gesproken, ik heb vanmiddag felgekleurde gekregen, met knalroze, knalgeel, knalgroen, knalblauw enzo! egt zoow vrolijk!

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 18:42

ik heb het dan dus niet over sokken voor jezelf he, maar echt sokken die je dus bij je paard om moest doen.... (of bestaan die dingen serieus al echt, ... hmm begint diepe twijfels te trekken)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 12:00

Ik heb ook net sokken gekocht met paardenlijfjes erop, haha, kon het niet laten...

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 16:00

Hahaha
Ik kwam net langs de titel van dit topic en ik dacht gelijk aan dat toneelstukje!
Bleek het nog vaan jou te zijn ook Bloos!

Maar goed, ik was dus het paard en ze hadden bij mij de sokken verkeerd om gedaan! En toen viel het paard (ik dus) op zijn rug in de voerbak (kartonnen doos) in slaap!

(en toen kwam ik dr niet meer uit Schijnheilig )

Goh dit is ondertussen al 6 jaar geleden!! Bloos!

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 16:30

bwhhhahahahahahahahaha, echt vette lol!!

nou, doegizzzz