wat een klote tent!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

wat een klote tent!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 17:58

ik had nog 30 Euro aan bonnen liggen en die moesten ff op. ik had een mexicaanse neusriem nodig voor paard. kom ik daar, ja nee die kan je niet los krijgen hoor, alleen gecombineerde Boos! dan moest ik maar meteen een heel hoofdstel kopen Scheve mond en ze haddenmaar een soort met mexicaan...met koperen gespen Bloos

ik pissed, want ik moest ook elastieken voor springbeugels halen, die hadden ze ook niet, en het vliegenspul wat ik wilde kosste 2 euro meer dan bij ons...

wat een service Boos! ze zaten met zijn allen op hun luie reet thee te drinken! kom op zeg, degene achter de kassa was oerstom en oerlangzaam! Boos! gatver, wat een ballentent(vroegop in sint pancras)

wil ik slechts 2 dingetjes hebben, hebben ze het niet, en dan zit je wel 40 min in de auto! Boos! vliegenspul heb ik maar hier gehaald(me pa was zo lief om ff er heen te rijden)

dus mijn pa begon al met afdwingen anders gingen we wel ergens anders heen Haha! maar er kon maar 5 euro af...omdat ze net binnen waren...JAJA

en dan kreeg ik wel 5 stempels, paasei wat moet ik nou met 5 stempels als er 10 op een kaart moeten, en ik niet van plan was om nog eens terug te keren Boos! een volle kaart was 10 euro ofzo? nou dan ging ze niet stempelen en kreeg ik nog 5 euro korting Scheve mond

naja beter dan die stomme stempels Haha! dus uiteindelijk 10 euro eraf
ik heb dus nu een full hoofdstel met koperen gespen,mexicaan van engels leer??? nou dat zegt me helemaal nix!!!!

ik kom daar echt niet meer....

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 18:21

Raar, ik word daar altijd wel super geholpen. Ik heb daar nog nooit problemen gehad. Ik ga liever daar heen dan naar Ooteman.

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 22:12

geen flauw idee waar je bent geweest

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 22:50

Ik heb al 18 jaar goede ervaringen met Vroegop.
Ach elke zaak heeft wel eens wat. Geen reden om meteen Vroegop zo af te kraken. Het ligt eraan wie er staat. Een (thee)pauze is heel normaal als je werkt. Je heb daar recht op. Ook je even terug trekken in het hoekje daar is ook normaal. Je kan rustig je thee dinken zonder gestoort te worden.
Ze kunnen ook niet alles hebben en dat kan je van geen ruitersportzaak of wat voor zaak verwachten. Ik rij er ook wel eens voor niks heen, jammer maar helaas. Spullen worden besteld en je krijg een telefoontje als het er is.

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 00:27

Ik heb wel een idee. Als je nog een keer bonnen wint mag je ze wel even bij mij in de brievenbus doen, je komt vaak genoeg hier langs of bijna langs Tong uitsteken. Dan hoef jij niet heen Knipoog Schijnheilig.

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 08:02

kan met je meepraten, maar goede service is het daarzo echt niet je wordt altijd flink genept!

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 12:14

Nou heb ook alleen maar goede verhalen over vroegop hoor!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 12:16

Nou ik ken het niet, ik ga naar Ooteman of naar een ruitersportzaak vlak bij mijn manege.. weet niet meer hoe tie heet..

maar het lijkt met niet echt een super zaak..

Wesco

Berichten: 5066
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In het midden van het land of het zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 13:38

ik ken de hele winkel niet

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 14:34

Vroegop bestaat al heel wat jaartjes. Ze zijn in 1896 begonnen en is denk ik 1 van de oudste ruitersportzaken van Nederland. Als alles zo slecht zou zijn, waarom bestaat Vroegop al 108 jaar. Verward

Ik denk dat er heel veel mensen tevreden zijn en er graag komen en kopen. Je heb natuurlijk uitzonderingen Haha!

Sassieja

Berichten: 4837
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 15:21

Dennis schreef:Ik heb wel een idee. Als je nog een keer bonnen wint mag je ze wel even bij mij in de brievenbus doen, je komt vaak genoeg hier langs of bijna langs . Dan hoef jij niet heen.

Haha nuh das oneerlijk, we kunnen ze toch delen? Knipoog Haha!
Mmm....ik heb ook alleen nog maar goede ervaringen met Vroegop, maar jammer dat ze zo raar deden tegen jullie....(misschien last van de hitte? Knipoog )

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 17:59

zo heeft iedereen weleens slechte en goede ervaringen met ruitersportzaken