Met Danno langs de weg geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Met Danno langs de weg geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-02 18:28

Felix is weer kreupel, ik moet dinsdag foto''s laten maken.
Ik baal enorm Extreme duivel
Een voordeel dat ik nu iets meer tijd heb voor Danno en die tijd hebben we vandaag toch maar ff genomen. Eigenlijk had ik geen zin en had wel zin om met de anderen mee te gaan naar het bos.
Maar met een jong paard deed ik dat nog maar niet.
Dus Danno toch maar ff gepakt en een half uurtje in de bak gereden.
Meneer toonde vandaag een heuse fjorden kwaal, links gaan als jij recht wil Extreme duivel maar helaas zat ik op zijn rug Haha! .
Het 2 keer flikken betekende dus ook een stevige aanpak en twee keer niet meer flikken.
Toen maar gestopt en ik wou wel ff het pad op en neer stappen, dat pad werd fietspad en het fietspad werd een stukje langs de weg(over het fietspad hoor)
Danno vond het allemaal wel intressant en was super braaf, een bosje takken waren enger dan de brommers, bussen en auto''s.
Na 300 meter oversteken. Netjes staan wachten Party!! en toen rustig oversteken om aan de overkant weer terug te rijden.
Aan de overkant is een juwelier(jos peperkamp voor de kenners) daar wapperde allemaal vlaggetjes. Ik verwachte natuurlijk dat er wat ging gebeuren, niks dus Haha! ff verder op was het grote PEN huisje met zijn groene deur veel enger Haha!
Ik heb danno er braaf langs gepraat, dit was dus echt super dat hij zo op mijn stem reageerde.
Toen weer wachten om weer over te steken, ook weer netjes blijven staan en toen het kon waren we weer veilig en zeer tevreden thuis.
Dus dat wordt binnenkort naar het bos.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 18:48

Wat fijn dat hij je zo goed vertrouwde langs de enge groene deur Lachen Haha! ! En het blijft een coole Fjord he! Fijn dat het zo goed ging!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 20:57

Goed jôh!! Het gaat perfect, je kon goed zien dat hij je vertrouwde!
Wel vertellen of je het bos in ben gegaan he?

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Met Danno langs de weg geweest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 22:37

Cowgirl schreef:
Dus dat wordt binnenkort naar het bos.


Ooooooooooow leuk! Mag ik dan mee?
(eerst ff wachten totdat de nieuwe trailer komt)

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 22:41

Leuk dat het zo goed gaat joh!
Jeetje hij is wel een bikkel volgens mij, nog niet zo lang ingereden en dan naar buiten alsof hij het al jaren doet! Gefeliciteerd!

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 22:42

o wat fijn voor je dat het zo goed ging Lachen nog succes verder!
groetjes monica Party!!


Olly

Berichten: 109
Geregistreerd: 29-07-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 00:26

Die fjordenkwaal ken ik ook. grrrr! Vooral op de volte heeft ze er een handje van. Parkeren in het hek is ze ook niet van onder de indruk en een flinke mep wil ook niet altijd helpen. Gelukkig bij jou dus wel zo te lezen.
Sta jij langs de Bergerweg met Danno? Moet wel haast als je het over het pand van Jos Peperkamp hebt. Ik zie daar inderdaad wel fjordjes staan. Leuk!

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 10:56

he san super hoor voor het eerst op danno langs de weg. wel jammer dat je niet met ons mee kon naar het bos. het zou voor danno ook veels te veel geweest zijn. 2 uur door de bossen duinen en maris zei dat het wel een rustig ritje zou worden nou we reden nog in een behoorlijk tempo door het bos. Haha! .rohan was ook helemaal zeiknat en breef steeds rustig stappen tot dat hij de andere 2 niet meer kon zien ging hij er 8er aan.ook v/d bergaf wilde hij dat doen dus dat werd inhouden en toch stappen.
misschien kunnen we binnenkort een keertje samen naar het bos danno en rohan. als het van maris mag dan.zou wil super zijn. heeft rohan ook eens een rustig ritje.

Wodan en ik onderweg in de M2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 125 bezoekers