waar de goedkoopste cap kopen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

waar de goedkoopste cap kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 09:15

zoals de titel al zegt, waar hebben ze veiligheidscaps in een beetje normale prijsklasse??? (dus onder de 50 euro)

(tja moet er toch maar aan geloven vrees ik... mijn cap di eik nog heb pas ik niet meer kun je na gaan hoe lang het geleden is dat ik met zoeen ding gerden heb... )


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 09:28

Onder de 50 euro lijkt me niet echt verstanding, koop iig een degelijk exemplaar (en dat hoeft niet de GPA te zijn). Ik zou persoonlijk een Hqarry's Horse Pro Plus oid kopen, kost ca 60 euro en bevalt prima.


Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 10:10

Ik zou als ik jou was geen voor de Harry's Horse Pro Plus!
bij www.thegallop.nl zijn ze nu in de aanbieding voor €62,50

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 10:21

de casco youngster heb ik voor 59,95 ofzo gekocht, superfijne cap, ben er al mee op de bakrand, op de stenen en op boomwortels in t bos gevallen en hij is nogsteeds heel Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 12:09

Mijn cap (de Horca Airstream) koste een paar maanden geleden 45 euro.
Dus een goedgekeurde cap onder de 50 euro kan echt wel

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 13:12

Volgens mij heb ik de horka huntmaster, die was toen iets van 70 GULDEN, onder de 50 euro een veilige cap kan echt wel hoor, beetje onzin dat dat niet kan...

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 13:51

ja daaromik zag ze op internet al voor 35 euro(van die goedgekeurde spacedingen), maar vroeg me af ofg ze nog goedkoperkonden...

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 16:01

ho, stop niet slaan Knipoog de caps die jullie noemen (huntmaster, youngster) zijn dus nu ook zo rond de 50 euro Haha! Persoonlijk wil ik dus wel een goedgekeurde veiligheidscap (EN1384) en in de Divoza gids beginnen die van 42 euro. Overigens kostte mijn goedgekeurde crosshelm maar 20 euro, maar dat was een mazzeltje En ik koop een cap die prettig zit en betaalbaar is, maar of dat dan 40, 60 of 8o euro is vind ik minder boeiend. Dan maar een dekje minder Knipoog

sans6

Berichten: 7894
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Winkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 17:25

Ik moet zeggen dat ik ook niet verzot ben op een cap maar als je er toch een koopt, vind ik het veiligheidsaspect toch echt belangrijker als wat het kost (en nee, ik ben NIET rijk, absoluut niet). Hij moet idd ook lekker zitten. Als je dan toch besluit zo'n ding op je hoofd te zetten, koop dan meteen een goede, want al betaal je er veel geld voor, dan is nog steeds niets kostbaarder als je eigen koppie..

You're immortal until proven otherwise

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:29

Denk dat je toch echt moet kijken welke cap het beste past. Niet ieder hoofd is hetzelfde, dus is lastig om zo te bepalen. Je kan het beste naar de ruitersportzaak gaan en dan de goedgekeurde caps passen. Er is er vast een bij van 50-60 die je als gegoten past. Dan weet je in ieder geval welke je wilt hebben en kan je hem evt. nog via internet bestellen. Anders zeg je daar: weet u zeker dat de prijs klopt? Daar en daar zijn ze nl. zoveel en ben niet gewend dat u duurder bent. Kans is groot dat ze dan alsnog wat korting geven. Veiligheid is toch het belangrijkste! Dus beter evt. ietsje meer voor een goede veilige cap die op jouw hoofd past dan iets minder en dan heb je er weinig aan als je valt. Daar draag je hem niet voor (zo modieus zijn ze ook weer niet Haha! )
Laatst bijgewerkt door Kyona op 21-05-04 09:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:44

op een cap moet je niet bezuinigen, gewoon lekker naar de winkel gaan en passen en welke het beste op je koppie zit die moet je gewoon kopen Haha!

Dag lieve mama...

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 11:41

Ik vind dat je op een cap niet moet bezuinigen. Maar die Pikeur GPA's vind ik weer een beetje over dreven duur. Ik cross heerlijk rond met mijn altijd scheef zittende casco. Maar hij zit wel lekker Lachen.

Hij was rond de 60 euro dacht ik uit m'n hoofd.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 11:44


Zelfvertrouwen......als je alles los laat heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 12:34

Levy schreef:


En daar is de HH dus echt het goedkoopst. Ik heb hem vorige week besteld voor 56.95 euro. Gewoon even zoeken op internet en dan kom je er vanzelf wel eentje tegen.

LorMir

Berichten: 350
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Noord-Holland-Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 14:23

Casco's liggen ook in een redelijke prijsklasse (rond de 60 / 70 euro)


Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 14:35

zit nou bij iedereen de casco een beetje scheef op z'n hoofd? Ik lees dat Dennis er ook last van heeft en ik heb dat dus ook, ik dacht eigenlijk dat het aan mijn hoofd lag Bloos

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

LorMir

Berichten: 350
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Noord-Holland-Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 14:37

Niet dat ik weet... Hij zit toch aardig goed dacht ik..

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 14:40

ik heb ook een casco youngster en die bevalt prima! helemaal niet scheef, lekker licht en luchtig, in maat verstelbaar, ideaal!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 14:42

Mikkie"]
[quote="Levy schreef:
www.piafferuitersport.nl


En daar is de HH dus echt het goedkoopst. Ik heb hem vorige week besteld voor 56.95 euro. Gewoon even zoeken op internet en dan kom je er vanzelf wel eentje tegen.
[/quote]
Nope, hij is bij StaRho in Rhoon 55 euro, maar die verzenden niet Haha!

Goedgekeurd onderschrift :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 14:58

Barb schreef:
zit nou bij iedereen de casco een beetje scheef op z'n hoofd? Ik lees dat Dennis er ook last van heeft en ik heb dat dus ook, ik dacht eigenlijk dat het aan mijn hoofd lag Bloos


Dat Casco-ding van mij zit ook altijd scheef dus jullie zijn niet de enige Tong uitsteken. Maar desondanks zit dat ding toch wel altijd errug fijn!

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 15:12

Ineke2 schreef:
Mijn cap (de Horca Airstream) koste een paar maanden geleden 45 euro.
Dus een goedgekeurde cap onder de 50 euro kan echt wel


die heb ik ook maar die van mij was 30 euro!!

It`s an endless fantasy, which will never be real.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 15:14

Ik heb een Casco en een Horka.
IK heb de casco gekocht rond de 60 euro. En hij bevalt mij erg goed.
Bij de horka krijg je zón zweethoofd en dan gaat die cap stinken van binnen.. Misselijk
Je koopt een cap voor een lange periode dus ik heb niet gekeken op 10 euro. De HH waren iets goedkoper maar ook minder snel verstelbaar.
Succes

Pivanti

Berichten: 5107
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 16:49

Ik heb een harry's horse geloof ik, die was (alweer 2 jaar geleden) 30/35 euro. Ik vind het nergens op slaan waarom het niet verstandig zou zijn om er eentje onder de 50 euro te kopen. Die ik heb is ook een goedgekeurde veiligheids cap. En een leuk model (vind ik). De mijne is niet verstelbaar, maar als je de goede maat koopt dan is dat toch ook niet nodig lijkt mij.

Up to Date is een toppertje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 20:53

heb er 1 gehaald bij de ruitersport zaak hier. 55 euro... Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, boemel, ComscoreBot, criollo_yess, Danseresje, DogWords, Geertema, Henkje, Iris94, Lian, Nickeltje, Suliko, xAnthea en 113 bezoekers