Bonanza

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Bonanza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-02 23:09

ik ben vandaag met Maaike (anna-jelly) meegeweest naar Bonanza. Eerst een half uur heen fietsen met tegenwind! haha en toen uitmesten en toen reiten. Maaike er eerst een half uurtje op en toen ik. Ik mocht haar nauwelijks sturen dus eigenlijk gewoon met losse teugels. Maaike zei de hele tijd rechter been LINKERBEEN enzovoort Knipoog . Dus echt gewoon met je zit sturen en heel veel beenwerk haha..
We mochten niet sturen zeg maar omdat ze last had van haar tanden maar die worden getrokken zodra het veulen er is Haha! . En toen weer terug fietsen (met wind mee Tong uitsteken )

Toen we terug fietsen kwamen we ook een joch tegen op een racemotortje, ik zei zo tegen maaike toen hij weer aan kwam racen: hij gaat ons aanranden Tong uitsteken Nou en toen stopte hij naast ons Lips are sealed
Hij vroeg hoe hij naar Ouwsterhaule moest rijden, maaike legde het hem uit, wij zouden dezelfde kant op, roept Maaike ineens: OH NEE!!! wat bleek, Maaike had hem eena fslag te vroeg ingestuurd, achteraf zal hij wel in Joure aangekomen zijn want die weg kwam met een hele erge omweg ook wel in Joure Haha!

Verder hebben we nog een veulentje van Chess staan bewonderen Lovers tenminste in die omgeving was hij geweest en we denken dat het dat veulen is omdat Lady ook in dat land stond......

Groetjes Lutske

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 23:28

ik hoor het al jullie hebben een geweldig dagje gehad!!! top zeg ik kom ook bij jullie wonen haha Knipoog

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 13:00

haha er is in mijn kamer plek genoeg Knipoog maaruh als jij diesel meeneemt ik denk dat hij dan in een van me kasjes terect komt Knipoog
Het was idd erg gezellig en gister is ook al vastgelegd dat Lutske mijn groom word op de wedstrijden waarmee ik midden juni ongeveer begin Lachen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 15:27

leuk dat ze je groom wordt.
maar over dat gebit van bonanza.. kun je niet beter het bit dan van het hoofdstel afhalen? heb ik ook gedaan toen ik vermoedde dat expensive iets aan het gebit had, want dit is natuurlijk helemaal geen pretje voor haar.. Scheve mond maar ik weet niet of dat gaat bij bonanza maar je kan het proberen

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 22:42

daar hou ik je aan meis ik kom nu naar je toe vliegen *zoef* zie je me al?
*maaike kijkt door het raam* nee niet daar maaike iets meer naar links nee iets meer naar rechts nu achter je...
hallow ik sta voor je neus..Knipoog