Peesblessure :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Peesblessure :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 16:17

Is eigenlijk al een paard daagjes geleden gebeurd, maar ik kon niet eerder op bokt komen:

Het was mooi weer, en ik zette Tornado 4-kant in de peesbeschermers in de paddox. Hij stond even rustig, maar naast de paddox ligt de springtuin, en er waren een paar mensen aan het springen, en dat vind Torro een aanleiding om maar eens flink uit zn dak te gaan.

Gevolg: Hij heeft zich FLINK HARD geraakt rechts voor boven zn peesbeschermer. Er zat meteen een harde dikke schieffel op, en hij liep flink kreupel.
De volgende dag meteen de dierenarts gebeld, en die kwam eraan.
Ik haalde hem uit zn stal, en het eerste wat ze zei was:"Het lijkt wel alsof er iets gebroken is..." Wat er op dat moment in mijn hoofd gebeurde: Huilen Stoom uit je oren .
Want de bult was zo plotseling gekomen, en meteen zo groot, en hard. Hij is wel 1,5 centimeter lang, en 7,5 mm, tot 1 cm dik.

Toen ze hem zag lopen, zei ze dat het een schieffel op zn griffelbeentje was, maar omdat het zo groot was, moest hij zich wel heel hard hebben geraakt, dus kan er ook een scheurtje in het griffelbeentje zitten.

Dus over 1,5 week als het voch uit het been is, word er een peesscan gemaakt.
Als er geen scheurtje in het griffelbeentje zit, ben ik zo weer aan het rijden.
Maar als het wel zo is, word het wel even stappen, en waarschijnlijk geen pavo cup waarop ik hem al aan heet voorbereiden was.

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 16:22

He das mooi balen joh! Ik hoop dat het mee blijkt te vallen. Sterkte iig!

Groeten,
Judith

NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 16:43

Aiii!! Veel sterkte en hou ons op de hoogte!!

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 14:04

zoo zeker balen , sterkte iig!

dat word dus afwachten, hoop dat het meevalt! Boos!