Onze stal gaat weg :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Onze stal gaat weg :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-02 22:57

Ik baal als een stekker ik kreeg het nieuws vandaag te horen. Klote Gemeente Utrecht ook. Ze zijn bezig met een of ander blij project (een recreatiepark) en laat onze stal nu net precies op een stuk liggen dat daar ook voor gebruikt wordt. We zouden eerst al eerder weg moeten, vorig jaar al, maar toen zou het project de komende jaren stil gelegd worden in verband met ruzies en onvoldoende financiering. Nu gaat het in een keer toch weer door en dat betekend dat wij moeten vertrekken. De eigenaar van onze stal heeft namelijk ook een pomp en verhandeld gasflessen. Deze flessen moeten op een bepaalde afstand staan en komen doordat er een stuk weggaat nu te staan waar de stallen zijn.

Ik moet dus een nieuwe stal zoeken en het is best moeilijk om hier in de omgeving iets te vinden dat betaalbaar is. De vraag is hoger dan het aanbod. Bijkomende problemen zijn dat ik geen rijbwijs heb, waardoor ik iets verderop een stal zou kunnen zoeken en dat ik vaak 's avonds na mijn werk moet, waardoor ik ook niet te erg afgelegen een stal kan zoeken, want we zitten hier met die debiele serieverkrachter. De meeste maneges hebben een wachtlijst.

Ik baal dus als een stekker, ook omdat we een hele gezellige groep hebben op stal, die nu dus helemaal uit elkaar valt. Voor de anderen op stal is het helemaal balen, die hebben dravers en moeten dus ergens staan waar een drafbaan is om te trainen.

Ik zit hier best wel over in, ik ben bang dat als ik niks betaalbaars vind ik Jerai weg moet doen. Jerai is ook niet meer de jongste en ze heeft maar 1 oog en een gebruiksaanwijzing. Boos! Morgen gaan we (ik en Nikki) op zoek naar stalling. Als we maar ergens een paard zien bellen we aan., maar ik heb er een hard hoofd in. Mocht iemand nog iets weten dan hoor ik het graag.

@smousje

Berichten: 517
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 00:40

Hai,
Ik vindt het echt rot voor je!
Toen ik bij je was,zei je me nog dat het nu nog wel een paar jaar kon duren.
Het zijn zulke mooie en ruime stallen en zo een rustige omgeving,het is echt zonde hoor!!
Ik wens vanaf hier veel succes met het zoeken naar een geschikte stalling voor jou lieve jerai en voor je stalgenoten.
Groetjes Smousje Knipoog .

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-02 12:50

Heej Jessy,

Bedankt voor je lieve PBtje. Het is inderdaad heel erg balen en iedereen was ook heel van slag gisteren toen ze het hoorden. Het is maar goed dat Anca niet bij ons is komen staan, anders had je daar nu ook mee gezeten.

Het was gisteren ook een klotesfeer op stal. Ik zal je vanavond/morgen weer mailen, sorry dat het zo lang duurde, maar ik was vreselijk druk met school.