Pikeurbroek met draaipijp, en nu?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Pikeurbroek met draaipijp, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 18:55

Sinds een maand heb ik een mooie Pikeur Mondega. Met passen heb ik niets gevoeld, maar na 2x in de wasmachine en 1x dragen, merk ik echt dat er een draaipijp is, nl. de rechtse.
Het doet met rijden echt zeer, de naad loopt precies over mijn knieschijf heen.

Wat nu te doen? Met de broek terug naar de winkel of meteen contact opnemen met Pikeur Nederland en hoe kom ik met ze in contact. Op www.pikeur.nl kom ik niet verder...

boomer
Berichten: 148
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 19:00

Terug gaan naar de winkel. Vooral als het om zo'n merk rijbroek gaat, dat mag je niet echt verwachten... Succes

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 19:02

Terug naar de winkel gaan!
Waarschijnlijk sturen hun de broek op naar Pikeur!
Helaas gaat er dan wel een tijdje over heen voor dat je hem terug hebt of een nieuwe broek hebt!
Wel weet ik uit ervaring dat ze alle klachten netjes afhandelen,alleen jammer dat er een aantal weken over heen gaan !
Succes ermee!
Lundi

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 19:03

Dan gaat mijn broek morgen mee naar de winkel. Ik heb geen zin om 179 euro te betalen voor een broek die niet lekker zit.

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:27

Yep, rechtstreeks naar Pikeur kan niet want zij verwijzen door naar degene waar je hem gekocht hebt. Vergeet niet om je aankoopbewijs mee te nemen (kopie) dat moeten ze nl. vaak meesturen, zodat het in behandeling genomen wordt. Dit komt wel eens vaker voor en ik denk dat je wel een nieuwe broek krijgt. Het is idd. hoogst irritant en zit voor geen meter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 16:02

Waarschijnlijk heeft de stof dan scheef gelegen toen het patroon eruit gesneden werd. Ik denk dat je een nieuwe krijgt.