En dan schrik je even...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

En dan schrik je even...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-02 22:01

De laatste paar weken lijken in het teken te staan van nare gebeurtenissen. Eerst overleed Sandra, ook al zoiets waar je behoorlijk van moet slikken, gisteren hoorde ik weer zo'n vreselijk verhaal. De vriend van een (soort van) vriendin van mij overleed gisteren na een bedrijfsongeval. Hij was aan het rooien en kwam in de machine terecht, werd dus gehakseld door de messen. Hij overleed ter plekke. Het bizarre is nog, twee dagen geleden zag ik ze nog, allebei dolgelukkig want ze hadden na 7 jaar lang verkering een huisje gekocht. Ik heb gewoon nog met hem gepraat. En dan nu hoor je dit. Ik kan daar dan altijd erg mee bezig zijn. Stel het zou mijn vriend overkomen, je bent net gelukkig met je huisje...Ik zit nu met een condoleancekaartje, maar woorden schieten gewoon te kort. Het doet maar weer eens goed beseffen hoe betrekkelijk het leven is...


Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 22:11

het is maar goed dat we zulke dingen niet van tye voren weten anders zou je niets meer durven ondernemen.
het leven is kostbaar.
vroeger was ik altijd een piekeraar, had nooit ergens zin in, wilde nergens heet etc.
toen er eens iets gebeurde ben ik anders gaan denken.
ik geniet nu van ieder moment wat ik heb, en hopelijk is dat nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang. zelfs bij de rottigste dingen zeg ik tegen mezelf, geniet!

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 10:19

Ik las het gisteren in de plaatselijke krant (witte weekblad geloof ik). Echt erg om ook op zo'n manier heen te gaan. Huilen

Mirte, sterkte met het schrijven van het condoleancekaartje en met het verwerken van het verlies.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 10:32

tjeee nog zon eng verhaal. ook ik trek me dit soort dingen altijd erg aan. vooral als het gaat om hele jonge mensen die nog volop in het leven staan. heel veel sterkte.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 13:18

Hè, wat een naar verhaal zeg!!! Bah, heel veel sterkte.... Verdrietig

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 19:26

Oh, wat erg Mirte!! Het zal idd niet meevallen om een kaartje voor die vriendin te schrijven. Ik ben daar ook geen ster in om zoiets te doen. Ik ben altijd bang dat ik iets verkeerds zeg/schrijf. Zulk soort dingen blijven in mijn ogen toch altijd wel moeilijk. Wens haar in ieder geval maar heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. En voor jou ook natuurlijk.
groetjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.


Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 20:38

Och jeetje, wat kan je daar nou op zeggen Verdrietig . Héél erg triest en wat een afschuwlijk ongeluk Verdrietig ! Sterkte!!!!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 14:37

O, wat een vreselijk bericht! IK heb het inderdaad ook in de krant gelezen.... Wat een verschrikkelijke manier om je partner te verliezen, zo gruwelijk!

Sterkte, natuurlijk ook voor je vriendin.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _soraja_, Amazonbot, Flieno, Frummel01, Ginny135, GrapeshotBot, Jannie79, journee, kimmetje26, Lestria, lizy29, loeslover, ryukapple, sollair310, Travel_me, xEva, XxLMMxX en 169 bezoekers