Magic is incognito op vakantie

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Magic is incognito op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 20:57

Gisteren is Magic weer het land opgegaan bij Esme_27. Al snel kreeg ik een berichtje van Esmeralda dat we wel een vliegennetje/mutsje moesten aanschaffen. De andere paarden hadden ze ook allemaal en Magic werd gepest omdat ze er geeneen had.
Nee, ze hebben erg veel last van vliegen, dus heb ik vandaag een hele stoere muts gehaald *LOL*

Toen we net aankwamen bij Magic kwam ze gelijk hinnikkend aangedraaft en was niet meer bij ons weg te slaan Lovers
Ze deed net of we een maand niet geweest waren Scheve mond

Maar goed, even een paar gewone foto's van Magic:

Afbeelding

Afbeelding

En dan paard incl muts Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding

Nuala wist niet wat ze zag en begon zelfs wat te knorren Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Ik vind dit echt een heerlijke foto *LOL*

Afbeelding

Ben natuurlijk ook nog even langs 'het harige monster' Maddox gelopen, die maar al te graag op de foto wilde.

Afbeelding

's Avonds gaat Magicje wel terug op stal, dus ook daar nog even een foto van Knipoog
Afbeelding

Hopelijk hoort Magic er nu een beetje bij met het mutsje en heeft ze geen last meer van die rotvliegen. Ze had nu na 1 dag al rode oogjes Ach gut

Laat de vakantie maar beginnen.....


Tygahno

Berichten: 262
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 21:23

Wat een mooi mutsje Haha! staat hartstikke hip hoor

Blijven jullie Magic wel rijden of heeft ze nu "grote vakantie" ?

Leef zonder geleefd te worden!
Het leven is fijn als er paarden zijn...

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 21:31

Haha je weet al wat ik ervan vind! Ik moest gewoon lachen om dat mutsje!
Heb het ook aan mijn moeder latenz ien; want toen ikz aterdag aankwam met dat ike env liegenfrontriem had gekocht voor Brenda zei ze: ach wat zielig! Moet ie dat voor dr ogen!
Dus deze maar laten zien Tong uitsteken

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 06:32

Tygahno: Volgende week gaan mijn ouders een weekje weg en zal er weinig met haar gedaan worden behalve land. Ik hoop toch wel een beetje dat we haar soms even kunnen longeren, al is het maar om de conditie een beetje te behouden.
En heel misschien dat ik haar een keer uit het land pik voor een buitenritje, maar verder heeft ze gewoon écht vakantie.

Fleury: Ik had even mijn twijfels of Magic het wel zou willen. Maar hup ene oor, hup andere oor en mutsje zat vast. En het leek wel of Magic het niet eens in de gaten had! Verward
Wel lekker dat ze zo makkelijk was natuurlijk!

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 08:19

Cool Wauw, je zou er bang van worden. Haha!
Maar lekker voor haar hoor.
Voor het mooie zou je het niet doen, maar als je ziet hoeveel rustiger ze ermee staan.

Navragen is beter dan afvragen.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 08:25

Leuke foto's! Hahaha geweldig die muts Haha! Hoop dat ze er nu een beetje bij zal horen Knipoog Ik heb ook zo'n mooi maskertje voor Omar gekocht.. die vieze vliegen ieder jaar heeft hij ontstoken ogen.

Heeft Magic het een beetje naar haar zin daar?

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 08:29

Stoere muts! Ik heb gisteren ook vliegennetjes omgedaan bij de paarden, maar die helpen natuurlijk niet zo goed als zoiets! Misschien dat ik ook maar zo'n muts moet aanschaffen, maar 3x wordt een beetje duur...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 08:42

Ziet er een beetje spacey uit. Monsters uit de ruimte.

8-) Misschien klein van stuk, maar niet klein te krijgen. 8-)

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 09:24

Ik heb vorig jaar ook zo'n mooi masker gekocht.. na 2 uurtjes op de wei was hij stuk.. Verdrietig

Toen maar van die sliertjes voor over de ogen gekocht en die was hij na een uur al kwijt..

Nu mag Winnie zonder netje de wei op.. Erg zielig, maar hij sloopt alles wat ik om hang..

Wel een leuk paard hoor Knipoog

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 10:30

Ik heb van het weekend nog staan twijfelen om een stoere riddermuts mee te nemen... Maar Idie kennende is die binnen de kortste keren stuk! Dus ik hou het maar gewoon bij zo'n aftands vliegennetje van 4,- euro bij de Welkoop.

Ben stiekem wel een beetje jaloers op die muts! Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 15:07

Jasmijn"]
8-) Wauw, je zou er bang van worden. Haha!
Maar lekker voor haar hoor.
Voor het mooie zou je het niet doen, maar als je ziet hoeveel rustiger ze ermee staan.
[/quote]

Nee hoor, liever heb ik haar ook zonder staan, maar onstoken ogen is natuurlijk ook niets. En gelukkig geeft zij er niet veel om, had eerlijk gezegd verwacht dat ze wel een beetje moeilijker zou doen Haha!

[quote="AnneOmie"]
Leuke foto's! Hahaha geweldig die muts Haha! Hoop dat ze er nu een beetje bij zal horen Knipoog Ik heb ook zo'n mooi maskertje voor Omar gekocht.. die vieze vliegen ieder jaar heeft hij ontstoken ogen.

Heeft Magic het een beetje naar haar zin daar?
[/quote]

Ja, ik geloof wel dat ze het naar haar zin heeft. Gisteren toen we aankwamen leek het alsof ze het gehad had, maar vandaag nam ze al iets meer afstand van ons. Ze kon het alleen niet laten om steeds te hinnikken toen we wegliepen. Toen brak mijn hart toch wel een beetje Haha!

[quote="Jura"]
Stoere muts! Ik heb gisteren ook vliegennetjes omgedaan bij de paarden, maar die helpen natuurlijk niet zo goed als zoiets! Misschien dat ik ook maar zo'n muts moet aanschaffen, maar 3x wordt een beetje duur...
[/quote]

Vorig jaar had Magic ook een netje van Esme te leen, maar die had ze steeds binnen no time af.
En tja met 3 paarden is het wel weer een aardig bedrag ja. Moet je er maar geen 3 hebben Schijnheilig Knipoog

[quote="Marliesje"]
Ziet er een beetje spacey uit. Monsters uit de ruimte.
[/quote]

Hihi, ja zo dacht Nuala er duidelijk ook over *LOL*

[quote="Tallie1979"]
Ik heb vorig jaar ook zo'n mooi masker gekocht.. na 2 uurtjes op de wei was hij stuk.. Verdrietig

Toen maar van die sliertjes voor over de ogen gekocht en die was hij na een uur al kwijt..

Nu mag Winnie zonder netje de wei op.. Erg zielig, maar hij sloopt alles wat ik om hang..

Wel een leuk paard hoor Knipoog
[/quote]

Gefeliciteerd met je verjaardag vandaag! Lachen
Ik was ook wel benieuwd of ik Magic met of zonder mutsje zou aantreffen. Maar het dingetje zat nog goed, ze had er allen duidelijk mee liggen rollen, want de groene plekken zaten er alweer op.

[quote="AMSAMSAMS schreef:
Ik heb van het weekend nog staan twijfelen om een stoere riddermuts mee te nemen... Maar Idie kennende is die binnen de kortste keren stuk! Dus ik hou het maar gewoon bij zo'n aftands vliegennetje van 4,- euro bij de Welkoop.

Ben stiekem wel een beetje jaloers op die muts! Haha!


Is maar goed dat Idie niet bij Esme op het land staat. Anders zou ze zeker gepest worden dat ze geen mooi mutsje heeft Haha!

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 15:12

gave foto's
leuk zo'n vliegen ding

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 17:36

hihihihi, het lijkt zo echt net een blind paard, alsof ze ieder moment ergens tegen aan kan lopen Haha!
Hij staat echt ontzettend gaaf!! (en idioot)..
En die oortjes er dan in, heen en weer bewegen *LOL*

Maar gelukkig ziet Magic het niets als hinderlijk en heeft ze een fijne vakantie Lachen

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 09:59

MacavityL schreef:
hihihihi, het lijkt zo echt net een blind paard, alsof ze ieder moment ergens tegen aan kan lopen Haha!
Hij staat echt ontzettend gaaf!! (en idioot)..
En die oortjes er dan in, heen en weer bewegen *LOL*

Maar gelukkig ziet Magic het niets als hinderlijk en heeft ze een fijne vakantie Lachen


Ja, en toen we gisteren het land in kwamen hoorde en zag ze ons in het begin ook niet Schijnheilig
Echt heel raar als je dan naar je paard kijkt en je ziet die oogjes niet, je kan dan heel moeilijk de uitdrukking zien, en ja die oortjes zijn liefff Haha!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 22:47

He kom ik zo maar dit topic tegen!!! En jij stuurt mij niet even een linkje? Haha!
Leuk zo al die blinde paarden bij elkaar he, ik wacht echt met smart op de eerste aanbellers Haha!

Dus we gaan binnenkort buitenrijden lees ik? Gezellie Haha!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 22:47

PS Moet niemand opmerken hoe mooi mijn paarden zijn? Haha!:D
Ben beledigt..
Wahahahhahahahahahahaa

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 22:48

Schiet me nog wat te binnen; Magic staat helemaal in vakantie-mode nu hoor. Want tegenwoordig mag ik het land doorlopen om haar te halen Haha!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 22:53

leuke mutsen, staat sexy Haha!
Esme_27 , wat heb jij heelllllleeeeee mooooooieee paardjes met een hoog kwijlgehalte Kwijl:~ Kwijl

zo goed? Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 22:57

Zeer goed Haha! Zo hoort het!

Nuala is wel beledigt omdat zij geen merkmuts heeft en Magic een echte Bucas. Moest haar helemaal uitleggen dat zij geen Bucas aankan omdat haar voorpluk daar never nooit inpast. Dat is alleen voor kort geknipte KWPN-ers weg gelegd Haha!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 14:32

leuke foto's!
Mutsje is leuk!! Haha!

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 14:39

Wat blijft het toch een mooi paardje om te zien Lachen echt de lievigheid straalt ervan af. Nu is ze ook wel een beetje een fotomodel volgens mij Tong uitsteken

Maar staat der leuk hoor... misschien iets voor bij een rij outfit om op te houden? Tong uitsteken

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-04 18:31

Esme_27"]
He kom ik zo maar dit topic tegen!!! En jij stuurt mij niet even een linkje? Haha!
Leuk zo al die blinde paarden bij elkaar he, ik wacht echt met smart op de eerste aanbellers Haha!

Dus we gaan binnenkort buitenrijden lees ik? Gezellie Haha!
[/quote]

Helemaal vergeten Bloos
Ik dacht die vind het vanzelf wel, je had me tenslotte gezien met digi Haha!

Ehm, ja maar wel in bos/strand rijden dan he?!

[quote="Esme_27"]
PS Moet niemand opmerken hoe mooi mijn paarden zijn? Haha!:D
Ben beledigt..
Wahahahhahahahahahahaa
[/quote]

En ik maar denken dat de hint eindelijk duidelijk genoeg was Lips are sealed
geintje Schijnheilig

[quote="Esme_27"]
Schiet me nog wat te binnen; Magic staat helemaal in vakantie-mode nu hoor. Want tegenwoordig mag ik het land doorlopen om haar te halen Haha!
[/quote]

Ja, ze is druk bezig met erbij horen...muts, niet meer komen. Straks kan ze niet eens meer behoorlijk naar de hoefsmid Scheve mond

[quote="xKatleentjex"]
leuke mutsen, staat sexy Haha!
Esme_27 , wat heb jij heelllllleeeeee mooooooieee paardjes met een hoog kwijlgehalte Kwijl:~ Kwijl

zo goed? Haha!
[/quote]

*zucht*, nu kan heel bokt zien wat voor een slechte invloed Esme op mensen heeft...ze zomaar laten liegen om niets Schijnheilig

[quote="Esme_27"]
Zeer goed Haha! Zo hoort het!

Nuala is wel beledigt omdat zij geen merkmuts heeft en Magic een echte Bucas. Moest haar helemaal uitleggen dat zij geen Bucas aankan omdat haar voorpluk daar never nooit inpast. Dat is alleen voor kort geknipte KWPN-ers weg gelegd Haha!
[/quote]

Niets geknipt! Ik hoef nooit wat aan die voorpluk van Magic te doen. Door een ongelukje in de trailer zal ze nooit een mooie voorpluk krijgen, wheeee Huilen

[quote="Blackje"]
leuke foto's!
Mutsje is leuk!! Haha!
[/quote]

En paardje dan? Tong uitsteken

[quote="Miss_Blimm schreef:
Wat blijft het toch een mooi paardje om te zien Lachen echt de lievigheid straalt ervan af. Nu is ze ook wel een beetje een fotomodel volgens mij Tong uitsteken

Maar staat der leuk hoor... misschien iets voor bij een rij outfit om op te houden? Tong uitsteken


Jaaaa, Magic is ook zo lief Ach gut Haha!
Hmm, als 'setje' had ik beter een bruine kunnen nemen dan Knipoog

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 18:43

Lekker hoor, ik hoop dat ze er flink van gaat genieten!
Maar dat komt vast wel goed!



Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 23:25

Antoinette"]
[quote="Blackje schreef:
leuke foto's!
Mutsje is leuk!! Haha!


En paardje dan? Tong uitsteken
[/quote]

Paardje is heeel erg leuk! Tong uitsteken Haha!

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers