Mamsie poes heeft kittens!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Mamsie poes heeft kittens!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 21:31

Vandaag was ik even met maris mee (evne een break hoor, al dat leren maakt me gek!!!)
Komt mamsie van zolder af, heel haar kont en staart met opgedroogd viezigheid en haar buik opeens een stuk minder dik. DE KITTENS WAREN ER!!!

Mamsie ging naar buiten, en wij snel naar de hooi zolder toe.
Daar sta je dan, op een zolder vooool met stro en hooi balen en houte schotten en ander troep... Succes met zoeken Rolleyes

Heel droog, Maris haalt de eerste hooi baal opzij, liggen ze daarachter!!!
Mamsie heeft 3 mooie kittens gekregen: Een zwarte met beetje wit, een wit-zwarte en een heel leuke rood wit grijzige. Echt zoooo lief!!!
We hebben ze niet aangeraakt of opgepakt, omdat ze nog niet zo oud waren. Wel had Mamsie door gekregen dat we wisten waar ze lagen, dus hoogst waarschijnlijk zal ze ze wel weer verplaatsen Verdrietig
Maar toch wat fototjes gemaakt:

Lovers
Afbeelding
Afbeelding

ZOOOO LIEF!!


________________________________________
Toen even richting Lotje, die 5 kittens heeft van ongeveer 4 weekjes oud. Ook zoooo schattig!!!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

DEZE WIL IK!!! HEBBEN HEBBEN Lovers Lovers
Afbeelding

Die eerste drie van Mamsie moeten nog een naam krijgen. We zijn al druk aan het bedenken, suggesties zijn altidj welkom Lachen

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:56

Ach gossie wat super schattig, vooral die laatste, heeeele mooie foto's Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 23:28

Aah wat lief! Mijn kat is nu bijna 1... Maar leve die kitten-tijd!

Leuke naam? Mijn kat heet Elmo... Het is een Zij Haha! Maar we dachten dat het een Hij was... En nu laten we het zo!!! Maareh, ik vind Elmo dus een leuke naam Lachen Of anders Balthasar of Azrael. Succes met het bedenken verder!! Haha!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 23:34

Volgens mij hebben ze een beginnende niesziekte onder de leden, het laatste katje heeft uitvloei bij de neus en ook een beetje in de ooghoekjes. Zou ik even mee naar de DA gaan, die heeft er wel een zalfje voor. Niesziekte is echt heel akelig...

Steffietow

Berichten: 353
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: NL [tilburg ]

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 23:42

oooh kei lief die laaste foto is echt mooi OK dan! zie ma naar mijn fotow tje dat is mijn poesje babous hehe mooi niet ?

Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 23:55

ArwenLune schreef:
Volgens mij hebben ze een beginnende niesziekte onder de leden, het laatste katje heeft uitvloei bij de neus en ook een beetje in de ooghoekjes. Zou ik even mee naar de DA gaan, die heeft er wel een zalfje voor. Niesziekte is echt heel akelig...


Laatste katje heeft in mijn ogen een heel erg schoon neus je hoor. Dat lijkt maar wat zo op de foto.
En ja, ze kunnen de niesziekte hebben... Helaas zijn het niet echt mijn katten (mamsie poes noemen we van ons, maar is een boerderij kat die wij onder onze hoede qua voer hebben samen met Fluffy). Verder is Mamsiepoes een wilde poes. Ze is niet mak, is niet mensen gewend, en dan ga ik niet met haar kindjes lopen zeulen naar een dierenarts.

Ik weet het, het is beter van wel. Maar uit ervaring hebben de katjes in het begin wat vieze oogjes (die maken we voorzichtig schoon, mits moeders het toelaat en ze niet steeds versleept) en vervolgens is er niets meer aan de hang.

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 08:09

ah ing ik ben ook op die laatste verliefd Lovers

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:33

Die laatste poesje is sgattigg.. wh000ehh!!

Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 13:26

samantha5 schreef:
ah ing ik ben ook op die laatste verliefd Lovers


Dat wordt vechten Haha! Knipoog

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 14:09

mogen ze dan echt weg, vind hem/ haar echt leuk. Lovers (eff met mijn moeder praatje)

Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 14:10

Als het goed is gaan ze wel weg.
Ik ga niet over die kittens van Lotje, maar kan het altijd aan de boer vragen of hij hem wilt reserveren voor jou Lachen

LorMir

Berichten: 350
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Noord-Holland-Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 14:45

Bloos! Die grijze met dat rood!! Lieff!!!!
Allemaal trouwens Knipoog