Verslag clinic Judith Scholte 20-05-04

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Verslag clinic Judith Scholte 20-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-04 17:31

Vanochtend op tijd naar stal, Regina klaargemaakt en op de trailer gezet en vertrokken richting Marcroix. We waren er al behoorlijk vroeg, aangezien ik niet verwacht had dat ze zo makkelijk de trailer op zou lopen..... Ik was de eerste en begon toen we na een half uur nog steeds de enige waren toch al een beetje aan mezelf te twijfelen Schijnheilig Maar na zo'n 3 kwartier kwam Anouk gelukkig het terrein oprijden Haha!

Paard gezadeld, even losgestapt en toen de binnenbak in. Ik verwachte na de vorige clinic (waarbij stuur en rem nog regelmatig zoek waren, en er heel wat stress was bij Regina) alles behalve haar gedrag vandaag. Wat was die braaf en rustig OK dan!
Ik heb heel fijn met haar kunnen rijden, en daardoor ook een stuk meer aan de clinic gehad dan de vorige keer. Ze reageerde niet meer op het publiek, was goed op mij geconcentreerd en liet zich ook vrij goed schakelen.
Ik moest haar van voren wat losser laten en haar lekker voorwaarts rijden. En idd, op het eind zakte ze lekker en liep ze steeds grotere stukken lekker ontspannen. Ik moet er op letten dat ik minder been geef, waardoor ze meer zelf gaat lopen en dat ik recht blijf zitten.

Na het rijden snel paard in de trailer gezet (waarbij ze er weer zo opliep), haar naar huis gebracht en toen nog even terug geweest. Ik was net op tijd om de laatste groep te zien rijden en de demonstratie van Judith met On Top nog even te zien.
Al met al een leuke, leerzame en vermoeiende dag. Maar zeker voor herhaling vatbaar
Judith en Anouk (voor de organisatie) bedankt OK dan!

De foto's zal ik zsm uploaden en plaatsen

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 17:34

lijkt me een toffe dag!
leuk dat ze het publiek niet meer aantrok.
en zo te horen heb je weer heel wat opgestoken.
ik wacht met ongeduld op de foto's Haha!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 17:50

[VvdD] Clinic Judith Scholte => verslag

Haha!

Ik wil de tekst ook wel even kopieren?

Anoukie schreef:
Ook al was het volgens de moddie een commercieel topic, vandaag was de clinic bij Judith Scholte in Amersfoort. En op 1 na reden er alleen maar Bokkers mee Tong uitsteken (en er zijn een aantal komen kijken).

Ik heb zelf ook meegereden, in de eerste groep, met mijn Sjors Haha!. Het ging erg fijn, al was hij na 20 minuten al wel drijfnat en na die 3 kwartier doodmoe Nagelbijten / Gniffelen. Weer wat tips meegekregen voor het rijden die ik zeker toe zal passen!

Ik reed samen met Richtje en Von, leuk die even gezien en gesproken te hebben (al kende ik Richtje al van de vorige clinic).

Daarna BBL en Sall, Cinzano zou ook in die groep meerijden maar die was net te laat. Gelukkig was er nog een plaats open in de laatste groep dus kon ze daarin meerijden! Ik heb BBL en Sall maar even gezien ik was druk met Sjors bezig.

De groep die daarna kwam, was de L/M groep, met Dynamiek, Essie79 en Chronos. Nog even snel Essie79 haar paard in de bandages gezet en toen zijn we Sjors naar huis gaan brengen. Helaas kwamen we in de file Boos!, waardoor we de laatste groep ook niet gezien hebben Boos!.

Als laatste gaf Judith zelf nog een demo met On Top Kwijl, aansluitend haar kur op muziek OK dan!!

Voor mij een hele leuke en leerzame dag en hopelijk volgen de foto's snel !

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-04 20:03


Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 23:24

Ziet er erg leerzaam uit....misschien ook eens aan zoiets meedoen....jammer dat het altijd zo ver weg is (en vaak zooo duur)

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:13

Ik vond het ook een heel leerzame en leuke dag!!
Helaas heb ik je niet zien rijden, was wel de bedoeling, maar aangezien ik dankzij de files een uur later aankwam was ik zelfs te laat voor mijn eigen groep Boos!
Gelukkig kon ik wel nog meerijden met de laatste groep OK dan!

Vond het wel leuk dat wij elkaar nu eindelijk eens hebben leren kennen!!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-04 09:54

Was zeker even gezellig En ik heb jou nu iig wel eindelijk eens zien rijden Lachen
IK heb me trouwens gister toch maar opgegeven voor de Tyrzaclinic in Austerlitz Knipoog

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 10:07

Ohh leuk, ik heb 2 weken geleden een clinic van Tyrza gereden en dat was ook onwijs leerzaam!! Wel heel anders, aangezien Tyrza iedereen even een 10 minuten apart aandacht geeft en Judith steeds even tussendoor iedereen aandacht geeft.
Maar ook Tyrza's clinic's zijn echt heel leuk en leerzaam!

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 10:09

Tyrza is inderdaad en toppertje! Heel expressief in haar manier van lesgeven! OK dan!

Zelfvertrouwen......als je alles los laat heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 16:48

Leuk Richtje!
Vindt het super dat het zo goed gaat met Regina!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 43 bezoekers