Ik ga morgen rijden!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Ik ga morgen rijden!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 10:37

Ik ga morgen rijden op een ander paard. Want met mijn eigenpaard klikt het niet. Ze lanceert me de hele tijd Verward . (zie VvdD Mijn paardje word verkocht)
Dus vanavond gaat mijn instructrice dat paard naar huis halen. En omdat dat al laat is ga ik morgenavond rijden op haar.

Ik vind het echt spannend, het is een merrie van 15 jaar en heeft al 3 keer Z2 gelopen. En is bruin met 4 witte voeten en een bles.

Dan gaan we ook nog eens donderdag en vrijdag ochtend rijden. Ik hoop dat het goed gaat. Mijn intructrice zegt dat het echt een braverik is en dat ie heel lief is. Ik ben benieuwd of het gaat klikken of niet. Lachen

En dan moeten we palinde nog verkopen. Dat was wel een rot beslissing maar goed. Als het niet klikt kan het niet. Knipoog

zondag krinfinale rijden


bowena_84
Berichten: 2543
Geregistreerd: 11-10-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 11:35

jammer dat t niet klikt... verkopen is altijd een rotbeslissing... maar idd als het niet klikt hoort t op... je doet jezelf en je paardje er dan geen plezier mee
hopelijk gaat het met dir paardje beter.. sterkte Lachen

04-04-2017 ^&+ & 30-06-2017 :+: 08-01-2019 :+: 22-06-2021 :+:

pinotjuh

Berichten: 165
Geregistreerd: 10-09-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 11:46

Ik hoop echt dat het wat wordt je eigen paard verkopen is nooit leuk maar ja als het neit klikt klikt het niet xx

DOE EENS GEK JE LEEFT MAAR EEN KEER!!!!!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 12:06

Ik hoop voor je dat dat paard wat voor je is. Succes met het verkopen van Palinde.

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 12:45

Vele plezier en succes met rijden Lachen
Sterkte met de verkoop Lachen

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 13:40

Vanavond is het zover. Eindelijk ga ik op Hester rijden. Ik ben echt benieuwt hoe het gaat. Ik hoop dat het klikt. Haha!. Ik vind het zo spannend. hi *LOL*

zondag krinfinale rijden

pinotjuh

Berichten: 165
Geregistreerd: 10-09-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:12

Ik hoop dat het wat is zet je vanavond wel je verhaal hier neer ben echt benieuwd

DOE EENS GEK JE LEEFT MAAR EEN KEER!!!!!

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 22:29

De merrie klinkt heel leuk! een mooie leeftijd en aangezien de prestaties, een goed leerpaard! En braaf, nou wat wil je nog meer! Vervelend van palinde, maar als je de hele tijd wordt gelanceerd, lijkt het me toch een betere oplossing, als je hem verkoopt. Misschien zijn er andere mensen, waarmee het tussen hen en palinde wel klikt. Waarschijnlijk krijgt hij een goed baasje!

Ik heb heeel veel spullen te koop door verkoop van mijn paard, oa lamsvellen onderlegger, prestige borsttuig, dekens, dekjes, etc. bieden vanaf 1 euro tot morgen-of dinsdagavond! viewtopic.php?f=63&t=789738&start=25

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-04 13:30

Nou het was zover ik ging rijden op Hester. En het is super verlopen. Echt gaaf, ze reed zo ontspannen en zo heerlijk. Zo ontspannen heb ik de laatste tijden niet meer gereden. Ik had ook nog buiten gereden Oh zo heerlijk. Ik hoop dat het straks weer zo goed gaat Haha!

zondag krinfinale rijden


pinotjuh

Berichten: 165
Geregistreerd: 10-09-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 23:05

Oh gelukkig fijn dat het zo goed ging joh hoop echt dat het wat wordt

DOE EENS GEK JE LEEFT MAAR EEN KEER!!!!!

obelixje

Berichten: 701
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:17

fijn he, dat je dan weer weet wat relaxed paardrijden is!

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 11:11

Vanavond ga ik weer rijden op hester. Ik mag nog de hele week op haar rijden. En dan moet ik een beslissing nemen of ik haar wel of niet wil. Nou ik kan je vertellen dat ik harstikke verliefd op haar ben. Het is zon schatje. Ik heb helaas nog geen foto's maar die komen nog wel. Haha! I'm so happy

zondag krinfinale rijden


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avelienvd, C_estmoi, Isabel_k, jaap_2005, Kitty_, Robin_Rikkie, SemrushBot, SentiBot, Utixo en 94 bezoekers