Spannend!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ingeborg67

Berichten: 94
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Lommel (België)

Spannend!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 08:51

Ik ben sinds gisteren op deze site beland en kijk me ogen uit, en lees me gek!! Erg interessant allemaal. En wil dus bij deze een leuk bericht plaatsen. Wij zijn in het bezit van een 8 jarige Haflinger die momenteel uitgerekend is. Ze is gedekt door een super mooie bonte hengst, en zijn dus echt vreselijk benieuwd wat eruit gaat komen. Ze staat echt op klappen momenteel, dus weinig slapen 's nachts de komende....??? Verder hebben wij ook sinds 2 maanden een Tinker (merrie) veulen van 1 jaar, echt superlief!!!!!. Ze is 3 kleurig bont met nu al erg veel behang. Ik kan haast niet wachten om er mee aan de slag te gaan, maar moet helaas dus nog even wachten. Zullen jullie allemaal voor ons duimen dat de bevalling goed gaat? Foto's zullen natuurlijk volgen als het zover is. Videocamera en fototoestel zijn er al helmaal klaar voor. (en ik ook trouwens GAAAAAAP Slapen ) Groetjes van Ingeborg Charmant OK dan!
ps. Hoe zet ik er trouwens een fotootje bij?? Verward

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 09:22

Nou welkom dan!!

En als je foto's hebt kun je die plaatsen bij Kraamstal.
En foto's moet je eerst uploaden via www.msn.nl ofzo en dan de link hiervan (rechtermuisknop op de foto--> eigenschappen) en deze tussen deze tekens zetten:

[img]link[/img]

Succes!

XSantyX

Berichten: 387
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Bij Santos en Waldjo in de stal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 10:21

Welkom op bokt Lachen !
Je kan je foto's ook uploaden via http://groups.msn.com en dan een eigen groep maken, dan kun je ook nog een site over je paardjes maken!
QuijoSavan had het verder al goed uitgelegd.

Ingeborg67

Berichten: 94
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Lommel (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 10:29

Ik ben er dus inmiddels achter(geloof ik) hoe de foto's te plaatsen. Thx.. OK dan!
Hier komen er dus een paar die bij mijn bericht horen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Groetjes Ingeborg

orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 19:45

Hoi Ingeborg ik ben van Balen dat ligt tegen Lommel.Hou ons op de hoogte wanneer je is bevallen hé.

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:12

Oh wat leuk!!! Ik ben echt superbenieuwd hoe het veulen er uit gaat zien!! Heb je al een naam bedacht?
Welkom op bokt trouwens... Haha!

Steffietow

Berichten: 353
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: NL [tilburg ]

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 23:56

welkom ook op bokt! ik ben ook nieuw! leuke foto's en leuke paardjes