buffy the vampire slayer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pril85

Berichten: 1589
Geregistreerd: 07-01-03

buffy the vampire slayer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 21:21

ben je ook zo verslaafd hieraan?
nou ik wel!!
en wat nu.. volgende week de laaste 2 afleveringen Huilen
ik vind dit echt jammer want ik volg dit al vanaf het begin.
net als Angel.

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:22

Jah. Verslaafd Bloos Wat moeten we inhemels naam doen na volgende week Verdrietig Huilen

pril85

Berichten: 1589
Geregistreerd: 07-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 21:27

jah daarom...
maar Angel is dr nog wel dus daar kunnen we nog even voor thuisblijven.
ik baal echt mega dat er niet een nieuw seizoen komt Verdrietig

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:22

Ik keek het af en toe, maar om nou te zeggen dat ik eraan verslaaft ben nee.

LorMir

Berichten: 350
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Noord-Holland-Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:23

jah, was eerst ook helemaal verslaafd (omdat ze zo mooi is Knipoog (srry Lon)).
Maar toen waren ze geloof ik gestopt ofzo.. en nu kijk ik het nog maar af en toe.

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:26

ik ben zwaar verslaafd aan Buffy Bloos
elke week kijken Schijnheilig Echt super! Idd vreselijk dat volgende week de laatste (dubbele) aflevering is Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Predator op 20-05-04 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:27

als het goed is stopt angel ook. vdaag de laatste. Naja van hem komt wel n nieuw seizoen, of nog enkele afleveringen dacht ik (mn broertje heeft dat allemaal opgezocht)

T is niet eerlijk Verdrietig Alles wat k echt leuk vind halen ze van de buis

Ben benieuwd wat ze nu weer gaan verzinnen..

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:58

Jaaaa, ik zal het zo gaan missen Verdrietig
Maar ja, aan alles komt een eind. En hopelijk is het een goed eind Knipoog
En gelukkig gaat Angel nog even een seizoentje door *LOL*

Omdat ik zo fan ben van de serie ben ik laatst naar een concert van 'Spike' geweest hier in Amsterdam.
Voor verslag en foto's:
[JH] Verslag concert GOTR (Spike uit Buffy en Angel)!

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 23:04

Op zaterdagavond om 21.00 op Yorin (geloof ik) is een nieuwe serie van Joss Whedon begonnen. Het heet Firefly en is een soort van western-science fiction. Ik heb het nu een keer gezien en het lijkt me wel leuk. BTW, 2 evil guys uit de huidige Buffy en Angel seizoenen spelen een hoofdrol, te weten Caleb en Yasmine...

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 10:57

MargaV schreef:
Op zaterdagavond om 21.00 op Yorin (geloof ik) is een nieuwe serie van Joss Whedon begonnen. Het heet Firefly en is een soort van western-science fiction. Ik heb het nu een keer gezien en het lijkt me wel leuk. BTW, 2 evil guys uit de huidige Buffy en Angel seizoenen spelen een hoofdrol, te weten Caleb en Yasmine...


Die serie Firefly trekt mij eigenlijk niet. Heb ooit de eerste 10 minuten gezien.

Wel grappig dat die 2 uit Buffy en Angel ook daarin spelen, maar spelen ze daar ook evil personages?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 11:17

Arrggg Buffy vind ik echt VRESELIJK. Zo over de top dat het niet leuk meer is. Ik ben er dus ook niet rouwig om dat het stopt. Eindelijk weer eens plaats voor iets knaps op tv Knipoog

Tancreda4

Berichten: 24029
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 11:25

Ja, snif, volgende week de laatste Verdrietig

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 12:05

MargaV schreef:
BTW, 2 evil guys uit de huidige Buffy en Angel seizoenen spelen een hoofdrol, te weten Caleb en Yasmine...

Caleb vind ik zo'n eng mannetje, weet niet waarom. En hij praat ook zo raar Tong uitsteken

Ik vind het wel jammer dat Buffy stopt. Heb gisteren maar Angel gekeken in de hoop dat hij in de aflevering zou zeggen dat hij naar Buffy ging om te helpen, maar neee. Hij zegt dat Buffy het wel alleen af kan handelen Boos!
*hoopt nog steeds dat Angel naar Sunnydale komt*
(niemand die al weet of dat gebeurt iets zeggen tegen mij, ik wil het niet weten Clown)

Trouwens ff nog over Angel; is Connor nu voor altijd bij dat andere gezin?

Leo

Berichten: 50114
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 13:57

LorMir schreef:
jah, was eerst ook helemaal verslaafd (omdat ze zo mooi is Knipoog (srry Lon)).
Maar toen waren ze geloof ik gestopt ofzo.. en nu kijk ik het nog maar af en toe.


Whaha nou Ray, ik was ook verslaafd hoor, vooral omdat Spike zo lekker is Vingers aflikken (Sorry Knipoog )

Nee zonder gekheid, ik was er idd helemaal gek van, maar ben er dit seizoen niet aan toe gekomen, helaas.. Het wordt wel weer herhaald

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 15:26

wooop buffy fan meldt zich! *LOL*
alleen laatste seizoen ben ik niet echt kapot van, maar de andere heb ik allemaal op DVD *LOL*

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 15:37

Nog een groooote buffy fan! Ik ben er ook zeer verslaafd aan en ik vind het echt zo balen dat het afgelopen is volgende week. Als ze maar met een goed einde komen!

Gister vond ik het trouwens kei liefff toen buffy en spike zo bij elkaar lagen Lovers Toen spike al die lieve dingen zei tegen buffy moest ik bijna huilen Verdrietig Haha!

pril85

Berichten: 1589
Geregistreerd: 07-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 20:22

jah dat was echt heel lief, en de rest was trouwens lekker bezig!!
xander met anya, willow met dr vriendin, en faith met woodje Tong uitsteken
als je wilt weten wat er gebeurd volgende week dan moet je naar www.veronicatv.nl gaan en dan bij progamma's en dan op buffy klikken daar staat in wat er volgende week gebeurd.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 20:28

Ja precies, stelletje viespeuken Tong uitsteken

Van Xander/Any en Willow/Kennedy kan ik het wel snappen. Maar van Faith en Wood?! Halloohooo waar zijn hun mee bezig? Verward met sex ja Clown

Ik wil (nog) niet weten wat er volgende week gebeurd, anders vind ik het niet leuk meer Tong uitsteken Maar de verleiding is wel groot Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 21:15

Spirit"]
[quote="MargaV schreef:
BTW, 2 evil guys uit de huidige Buffy en Angel seizoenen spelen een hoofdrol, te weten Caleb en Yasmine...

Caleb vind ik zo'n eng mannetje, weet niet waarom. En hij praat ook zo raar Tong uitsteken

Ik vind het wel jammer dat Buffy stopt. Heb gisteren maar Angel gekeken in de hoop dat hij in de aflevering zou zeggen dat hij naar Buffy ging om te helpen, maar neee. Hij zegt dat Buffy het wel alleen af kan handelen Boos!
*hoopt nog steeds dat Angel naar Sunnydale komt*
(niemand die al weet of dat gebeurt iets zeggen tegen mij, ik wil het niet weten Clown)

Trouwens ff nog over Angel; is Connor nu voor altijd bij dat andere gezin?
[/quote]

Ik denk haast dat Angel nog wel naar Buffy gaat...Want Lilah had toch datgene (ketting met hanger ofzo) dat Buffy zou helpen? Inderdaad zei Angel dat ze zich wel kon redden.
Maar op het einde toen hij naar Connor ging, gaf Lilah nog wel heel snel die 'map' waar die 'hanger' inzat. Dus wie weet gaat hij na dat bezoekje aan Connor door naar Buffy *LOL*

Is mijn theorie, maar ik dacht ook dat Lilah The First was Bloos Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 21:16

Irritant schreef:

Ik wil (nog) niet weten wat er volgende week gebeurd, anders vind ik het niet leuk meer Tong uitsteken Maar de verleiding is wel groot Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken


Ja, ik wil het ook zeker niet lezen, maar wel zien *LOL*
De verleiding is inderdaad wel heel groot, maar ik houd vol

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 21:50

Antoinette schreef:
Ik denk haast dat Angel nog wel naar Buffy gaat...Want Lilah had toch datgene (ketting met hanger ofzo) dat Buffy zou helpen? Inderdaad zei Angel dat ze zich wel kon redden.
Maar op het einde toen hij naar Connor ging, gaf Lilah nog wel heel snel die 'map' waar die 'hanger' inzat. Dus wie weet gaat hij na dat bezoekje aan Connor door naar Buffy *LOL*

Is mijn theorie, maar ik dacht ook dat Lilah The First was Bloos Haha!

Je ziet ook telkens in zo'n voorfilmpje dat Angel tegen Buffy zegt "You need me in this" (nouja zoiets Clown).
Hij moet gewoon komen! Tong uitsteken

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 21:51

Ik heb alle afleveringen van Buffy al gezien. Lekker puh! Maar niet van Angel, en ik heb het donderdag gemist. Dat vind ik echt balen. Van Angel komt er nog een seizoen, maar het schijnt dat het seizoen dat nu op tv is, toch het best is. Toen ik een paar weken geleden in Amerika was zag ik een preview van een Angel-aflevering en in die paar seconden zag ik een hoop vreemde dingen. Ik ben erg benieuwd wat daar allemaal gaat gebeuren.

Maar jongens, troost je, want Buffy wordt vast tot in den treure herhaald. En dat is ook best leuk. Ik vond trouwens het vorige Buffy-seizoen leuker, maar sinds Tara stierf, is mijn hart gebroken... Ik kan wel uren praten over welke karakters ik waarom zo leuk vind, het is echt mijn lievelingsserie.

O ja, over Firefly, de eerste 10 minuten vond ik ook niet veel aan, maar halverwege die eerste aflevering begon ik het leuk te vinden. Yasmine en Caleb spelen (voor zover ik weet) geen evil karakters. En het accent is een stuk minder zwaar in Firefly, maar je kunt het nog wel een beetje horen.

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 21:52

O ja, een vriendin van mij heeft Buffy the vampire slayer - the roleplaying game gedownload. Daar gaat mijn nerd-hartje sneller van kloppen!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 21:53

Is Firefly al begonnen op tv?
En wanneer kwam het ook alweer?

Annash
Blogger

Berichten: 26502
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 21:54

Godver de godver de godver Boos!:(

Mn hele weekend verpest omdat ik gister hoorde dat volgende week de 2 laatste slotafleveringen zijn Boos!

Hou er alsjeblieft over op, ik ga echt kapot...

Bluh Tong uitsteken
[edit] oeh.. hij blokkeert mijn gevloek niet Clown naja.. dan denk er zelf maar wat anders bij Tong uitsteken [/edit]