Nakomelingen Belgische New Forest hengsten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, België

Nakomelingen Belgische New Forest hengsten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-02 23:38

Na de semesterexamens ga ik een bestandje in elkaar knutselen met zoveel mogelijk nakomelingen van in belgie goedgekeurde (of goedgekeurd geweeste nfhengsten).
Ik ben dus momenteel op zoek naar nakomelingen (liefst new forest of desnoods ook BRp)
Ik zou dan liefst volgende gegevens van de nakomelingen hebben:
-naam (liefst stamboek naam met nummer)
-moeder en vader van moeder
-geboortejaar
-kleur
-geslacht
-schofthoogte, foto of bijkomende gegevens (predikaten ofzo) mogen ook altijd. Party!!

Je mag het desnoods ook naar mijn e-mail adres versturen: marijke.derveaux@skynet.be

Hier volgen de NFhengsten:
Ashley Aristocrat; Ashley Monarch; Beaucandan Brendan; Berkhof's Benefit; Berkhof's Sunlight; Blackwell Bo Diddly; Calissa's Idool; Coldi; De Hofstede Halesius; Fivelingo's Robijn; Heerbaan's Falco; Houdini; Kantje's Amor; Kantje's Fahran; Kantje's Norman; Luckington Defender; Lucky Longshot; Madeliefjeshoeve Iri; Mastwood Pepperson; Merrie Mastermind; Nurasco; Oosthoek Floris; Polsbury Pajero; Polsbury Popeye; Priory Prickle; Schuurgraaf's Grego; Silverlea Special Offer; Silverlea Spiderman; Sulaatik's Gold Digger; Sulaatik's Pavarotti; Veldhoeve's Shaday; Willoway Topic

Alvast bedankt,

groetjes, Marijke Lachen
Laatst bijgewerkt door marijke* op 20-01-02 11:51, in het totaal 1 keer bewerkt

De vraag is niet:
Kunnen dieren denken? Noch: Kunnen zij spreken?
De vraag is: Kunnen zij lijden? (J. Bentham)



Balte

Berichten: 3549
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: provincie Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 18:14

Ik ken twee pony's met "Silverlea" voor hun naam, ik zal eens informeren of zij van die hengsten afstammen.
Eén van de twee, een schimmel, nl. Silverlea Sky, heeft cross internationaal junioren gelopen met Pieter De Cleene.

N'Oubliez Jamais van de Breden Dries - v. Ismir du Tilleul (na 333 dagen dracht geboren op 14 mei10)

marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-02 20:28

Okay alvast bedankt!!

gr. marijke

De vraag is niet:
Kunnen dieren denken? Noch: Kunnen zij spreken?
De vraag is: Kunnen zij lijden? (J. Bentham)

wpb
Berichten: 140
Geregistreerd: 31-01-08

Re: Nakomelingen Belgische New Forest hengsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 19:25

mijn pony is dochter van Mastwood pepperson
dus die ook

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: Nakomelingen Belgische New Forest hengsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 02:11

Heel oud topic en daarom een slotje.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 bezoekers