Western manege in de buurt van lochem/deventer??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
littlecobain

Berichten: 46
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Laren (GLD)

Western manege in de buurt van lochem/deventer??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 11:39

Ik heb een vraagje:

Ik ben besmet door het paarde virus van mijn vriendinnen haarbal, concorde, ilsejee en anke84 en nu wilde ik graag info op welke manege ik kan gaan lessen. Lovers

Ik ben er al wel achter dat "gewoon" niks voor mij is Ik heb een paar keer iets met western gedaan en wil daar denk ik maar eens mee beginnen. (ook omdat ik nog "niet" kan rijden hebben ze me gezegt dat ik dan maar beter meteen met western kan beginnen anders moet ik later allerlei "engelse" dingen afleren Verward )

Nu is mijn vraag of iemand een "goede" western manege in de buurt van deventer of lochem weet want ik kom zelf uit laren (GLD) een gat daar in de buurt. Bloos

mikolaiki

Berichten: 607
Geregistreerd: 14-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 22:32

een goede manege mijn instructrice wendy geeft ook westernles ze heeft ook western wedsrtijden gereden ze kan je denk ik wel les geven ... het is geen manege maar prive les op haar westernpaard is 12.50 per 3 kwartier
ze woont in loenen
mischien is het iets???
anders veel succes

sonita

Berichten: 842
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Midwolda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 00:18


laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 20:04

heey
ik rijd ook western en dat doe ik bij sylvia pardijs je kunt prive of met zijn 2e en er zijn les paarden aanwezig
!! mischien iets voor jou??? owja 23 mei is er een open dag duzzz??

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 20:05

owja haha
het is in ruurlo
kijk anders is op de site www.swra.nl daar staat meer uitleg over onze stal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 20:19

In Otterlo zit een leuke [discipline] instructrice!!! Is er heel gezellig en je krijgt heel goed les! Ik sta er met mijn eigen paard, maar ze geeft ook les op een lespaard. Een heel gaaf paard!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:07

Laukjefreak, wat is het programma voor de open dag? Onze plannen voor zondag gaan misschien niet door, en in dat geval vind ik het wel leuk om even in Ruurlo te komen kijken!

DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:18


laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 14:31

het begint ongeveer om half 2.
er is een rondleiding van de nieuwbouw want we hebben nieuwe stallen binnenbak en zaldekamer en poetsplaats.
ook zijn er een aantal demonstaties van de reining trail plesure en horsemanship, er is een voorbeeld van een kinderles , en een gewoone les en we gaan de lespaarden voorstellen. dat is zo ongeveer het programma.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 15:25

Mocht de regenverwachting uitkomen en we gaan dus niet de springwei opbouwen zondag, dan komen we richting Ruurlo!

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 15:28

ok leuk haha ik zie het wel.