wie is er compleet gelukkig??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

wie is er compleet gelukkig??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 15:09

aangezien er best veel mensen een dipje hebben , hier op bokt,
zou het misschien goed zijn om POSITIEVE verhalen van mensne te lezen

waarom mensen zo gelukkig zijn , en wat ze tegen negatieve gedachten doen !

dus wie beurt de trieste bokkertjes op?
Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 15:13

Na een tijd rottigheid en gezondheidsproblemen kan ik nu eigenlijk wel zeggen dat ik compleet gelukkig ben ja . Wie had dat gedacht!
Ben inmiddels verloofd met mijn Siep, heb vier kanjers van paarden die alles voor me betekenen, heb mijn spulletjes op het moment redelijk voor elkaar en tja, eindelijk een superbaan!

martijn

Berichten: 417
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 15:31

waarom ik compleet gelukkig ben? omdat ik kerngezond ben, geen geldproblemen heb, goed naar mn zin heb op exchange hier... altijd een familie die voor me klaar staat en datzelfde geldt voor mn vrienden...

als er iets gebeurd wat negatief is, ja, je moet dalen hebben om gelukkig te zijn... gelukkig zijn er niet zoveel tegenvallers bij mij... even afkloppen...

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 16:09

Ben blij vandaag, heb een bosrit gemaakt met mijn megaknollie samen met Rocamor en haar paard. Lekker 2 uur wezen rijden, vooral stappen en het ging lekker. Paarden niet erg gek en ze liepen, soms na wat aandringen, overal langs. Dat hebben we wel eens anders meegemaakt.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 16:30

Ik ben al een paar weken HE-LE-MAAL happy Haha! *LOL* Ik heb niet lang geleden de man van mijn dromen ontmoet......ik heb een droompaard.....2 superlieve ouders en een heel stel lieve vriendinnen.....2 heerlijke katjes die altijd vrolijk en speels zijn......en het wordt nog zomer ook!!!!! JIPPIE!!!!! Haha! OK dan! Lovers Cheese! Ik hoop dat ik mij nog lang zo mag voelen..........

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 16:41

Ja, ik op dit moment wel aardig ja (Ook al is mn oma net gestorven)

Ik heb namelijk deze week te horen gekregen dat, als ik wil, ik volgend jaar op een andere haf mag starten, en ik ben helemaal leip van dat beest! En of dat wil Haha! Dat was stiekem altijd al beetje een droom... Dat ik ooit op Ayco mocht Tong uitsteken

Leo

Berichten: 50114
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 18:27

Hmm... momenteel?
Afgezonderd van het feit dat m'n ouders nogal kunnen zeuren en moeilijk doen.. Ben ik gelukkig ja Lachen

Ontzettend leuke en lieve vriend, het gaat geweldig met m'n pony qua inrijden (Superbeestje) geen problemen meer met andere vrienden, bijna van deze school af...

Ja, ik mag happy genoemd worden Knipoog

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 18:45

kijk t kan altijd beter , zou leuk zijn als mijn gezondheid goed was en ik een hele leuke loterij had gewonnen of zo maar dat is t nou eenmaal niet,

maar we hebben (nog) een dak boven ons hoofd : eten : een lieve man die zijn best doet, een schat van een kind!! een wereld knol en een zeer lieve (als ik een slechte dag heb maar super ondeugend kreng als ik een goede dag heb) shetlander , poesjes , kippen die goed leggen , een haan en 2 "geredde" konijntjes, kuikentjes! , en niet te vergeten een paar hele goede vrienden die altijd voor me klaar staan

en al gaat t nog zo slecht er is altijd wel iets positiefs uit te halen !!
en ik heb de eigenschap net zo lang te zoeken tot ik iets positiefs gevonden heb! en iedere dag iets leuk doen en lachen
genieten van die kleine dingen dan valt er ook elke dag wat te lachen !!

HET LEVEN IS VEEL TE MOOI OM ER CHAGARIJNIG BIJ TE LOPEN

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 18:54

Ook hier een gelukkige bokker hoor
Die gelukkig nog een heleboel dromen heeft die ze wil verwezelijken.

Yessy

Berichten: 23022
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 18:55

compleet gelukkig? dan kan je niet meer gelukkiger worden, alleen van dat idee word ik al depri Tong uitsteken

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 18:55

Ik voel me nu behoorlijk gelukkig, omdat ik na een jaar van kwakkelende gezondheid aardig op begin te knappen.
Nu hopen dat het doorzet!

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 20:56

Yes, compleet gelukkig, ik ben gezond, ik heb een plaats waar ik zoveel paarden mag rijden als ik wil, ik heb een superknol om wedstrijden mee te rijden. En de grootste schat van de wereld mijn vriendje.

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:07

Ik ben niet compleet gelukkig, maar ik voel me op dit moment wel heel goed. Het laatste halfjaar was erg moeilijk door m'n eetprobleem, maar sinds een maand gaat het steeds beter. En ik ben er nog lang niet, dus m'n leven is nog niet perfect, maar ik ben heel blij met mijn situatie nu, vergeleken met een half haar terug. Ik voel me steeds sterker geworden, en merk echt dat ik vooruit ga, en dat maakt me op dit moment heel gelukkig.

Daar komt de vakantie naar Turkije van een paar weken terug bij, die me zó ontzettend goed heeft gedaan. Ik kon er echt even tussenuit, alsof ik alle problemen thuis had gelaten. Die geweldige week, toen ik zo goed tot rust gekomen ben, daar kan ik weer een tijd op teren. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:51

IK!
Ik ben gezond, gelukkig, heb een fantastische nieuwe woonplaats met een heerlijk huis, een hartstikke leuke baan met voldoende uitdagingen om het leuk te houden en voldoende rust om niet te veel stress te hebben. Heb al ruim 10 jaar een relatie met de man van m'n leven, heb een fijn paardje dat ik regelmatig naar de Mac wens maar ondertussen Lovers , voldoende salaris om gewoon lekker van te kunnen leven, m'n ouders leven allebei nog en doen het goed, ik heb leuke mensen om me heen etc etc.

NIKS te klagen dus!
Natuurlijk nog wel wat te wensen, maar dat lijkt me alleen maar gezond, toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:12

Wat is compleet gelukkig?
Vanavond zat ik naar mijn kinderen te kijken die een zelfgemaakt spel speelden waar ze volledig in op gingen. Dat maakt me gelukkig.
Compleet gelukkig betekent dat je geen andere wensen hebt, dus dat zal ik nooit zijn. Heel gelukkig kun je zijn met kleine dingen.
Gewoon een gevoel van "zo is het goed" is voor mij genoeg, ook al duurt het maar even. Zolang dàt gevoel regelmatig terugkomt is het voor mij goed.

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:40

Ja ik ben nu compleet gelukkig ! Het gaat goed op me werk en met me paarden. Ik sta op een hele gezellige, leuke pensionstal waar ik en maar ook me paarden het naar hun zin hebben! En dat doet me goed OK dan!

Faline

Berichten: 7801
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:43

Ik heb ook een rottijd achter de rug, maar ik voel me momenteel, het afgelopen school jaar eigenlijk steeds beter Haha! Heb goeie cijfers, lig niet meer compleet met mezelf in de knoop. Op paardengebied gaat het redelijk. En we hebben adsl, dus ik ben weer bijna helemaal gelukkig! Haha! OK dan!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 23:31

Ik ben niet compleet gelukkig, maar zit wel goed in mijn vel en ben tevreden met wat ik heb.
Ik doe eindelijk een opleiding die ik leuk vind, heb leuke vrienden, een super bijrijdpaard, met mijn gezondheid gaat het eindelijk goed, met mijn vrienden en familie gaat het ook allemaal goed.
Dus ja...ik ben wel bijna compleet gelukkig.

Verder probeer ik altijd positief te blijven. Is soms moeilijk, maar mede daardoor zit ik echt niet snel in een dip.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 00:12

Ik ben niet compleet gelukkig de hele tijd door, ik ben tevreden met momenten van geluk Lachen

Op het moment ben ik nog steeds aan het etteren met mijn ex, komt het weer goed, komt het niet goed, wil ik het wel?
Maar ik zit er niet meer zoveel mee, ik heb ene paard, een auto, een familie, vrienden en een leuke baan.

Als ik in een dip dreig te raken zit ik dan ook bij mijn paard, denk aan mijn paard, op dit moment is zij gewoon alles.

Wat mijn ex verder wil zie ik wel, ben niet meer zoals ik was toen we net wat kregen en daar ben ik blij mee.
Er is namelijk veel meer in mijn leven.
En alhoewel ik nog steeds gek op hem ben, ben ik er niet meer zo mee bezig of het wel goedkomt of niet.

Als ik me rottig voel denk ik aan alle dingen die ik nog heb, of aan mensen die het moeilijker/rotter hebben *gehad* dan mij.
En ach....met alles wat ik mee heb...wie ben ik dan om te gaan lopen klagen over een paar dingen die weleens mis gegaan zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 00:40

jah, ik ben ook echt happy.
heb nu lekker weer een eigen leven, voel me thuis op de plek waar ik nu woon, leuke opleiding, lieve vrienden en vriendinnen. lieve ouders en zus. leuke paardjes om te rijden. heb het financieel niet ruim, maar kan rondkomen. heb eten, dak boven mijn hoofd...

jah op dit moment fladder ik heerlijk door het leven!

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 01:27

Wordt wel volledig gelukkig als ik al die gelukkige berichtjes lees!!!!

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 03:23

Ik ben helemaal compleet gelukkig.
Heb lekker de zomer in mijn bol Tong uitsteken en mijn werk is superrrr.
Met de paarden is alles goed en sinds gisteren hebben we ook nog een super bijzonder -en gezond- veulen.
Mij kan het niet beter gaan OK dan!

en idd: het leven is te kort om somber door het leven te gaan Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 07:26

Ik ben gelukkig al een tijd ja.......compleet gelukkig wil imo zeggen dat er niets meer is wat 'mis'is en dat wil ik ook weer niet zeggen, maar ja....alles gaat lekker; baan waar ik het redelijk naar m'n zin heb, partner die geweldig is, mooi huisje, redelijk goede gezondheid, genoeg geld, 3 katten die me blij maken, paardje van manon2 om te knuffelen.......wat wil ik nog meer ?

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 08:56

Ikke *LOL*

Heb 2 schatten van paarden!!
Heb net een autootje gekocht... dus eindelijk vaarwel gezegd tegen mn scooter.
Mn vriendje is nu een radio in mn auto aan het bouwen.
Ik heb een goede baan waarmee ik goed verdien....

En binnenkort een eigen vrijstaand huisje.

Ik ben niet iemand die snel met de bakken neer gaat zitten... ik zie aan alles een positieve kant.
Ik heb ook wel eens tijden gehad dat alles minder ging ... maar goed na regen komt zonneschijn *LOL*

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:02

Gelukkig ben ik zeker Lachen. Ik heb nog veel dromen die ik waar zou willen maken, maar ik heb al wel heel veel.

Lieve vriend, een geweldig paardje, land bij huis sinds een paar maanden, het is gezellig thuis en ik geniet echt van het leven. Wat wil ik nog meer????