Clinic Judith Scholte => verslag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Clinic Judith Scholte => verslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 17:23

Ook al was het volgens de moddie een commercieel topic, vandaag was de clinic bij Judith Scholte in Amersfoort. En op 1 na reden er alleen maar Bokkers mee Tong uitsteken (en er zijn een aantal komen kijken).

Ik heb zelf ook meegereden, in de eerste groep, met mijn Sjors Haha!. Het ging erg fijn, al was hij na 20 minuten al wel drijfnat en na die 3 kwartier doodmoe Nagelbijten / Gniffelen. Weer wat tips meegekregen voor het rijden die ik zeker toe zal passen!

Ik reed samen met Richtje en Von, leuk die even gezien en gesproken te hebben (al kende ik Richtje al van de vorige clinic).

Daarna BBL en Sall, Cinzano zou ook in die groep meerijden maar die was net te laat. Gelukkig was er nog een plaats open in de laatste groep dus kon ze daarin meerijden! Ik heb BBL en Sall maar even gezien ik was druk met Sjors bezig.

De groep die daarna kwam, was de L/M groep, met Dynamiek, Essie79 en Chronos. Nog even snel Essie79 haar paard in de bandages gezet en toen zijn we Sjors naar huis gaan brengen. Helaas kwamen we in de file Boos!, waardoor we de laatste groep ook niet gezien hebben Boos!.

Als laatste gaf Judith zelf nog een demo met On Top Kwijl, aansluitend haar kur op muziek OK dan!!

Voor mij een hele leuke en leerzame dag en hopelijk volgen de foto's snel !

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 17:31

Nou super dat je weer wat wijzer bent Knipoog
Wel wat minder van de file...

Ik wacht op de foto's

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 18:08


Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 18:30


Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 18:45

Dit hoort bij de Boktmeeting Verslagen thuis.
Ik verplaats je topic hiernaartoe.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 18:47

Maar het was toch geen boktmeeting??? Daar is het topic toen weggehaald! Daarom heb ik het bij VvdD gezet,... Boos!

Soms,...

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 19:05

Ik vind het een dagverslag!
Leuk dat het zo goed bevallen is meiden, ik ben benieuwd naar de foto's.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 19:20

Anoukie"]
[quote="Richtje schreef:
Was zeker gezellig en leerzaam

[BV] Verslag clinic Judith Scholte 20-05-04
Ik ga nu even de foto's uploaden Lachen


Sta ik er ook ergens op Haha!?
[/quote]
Ja je staat er ook ergens op Knipoog Niet zo duidelijk, maar toch.....

Het uploaden lukte niet zo erg, en ik moest even eten maar ga nu weer vol goede moed verder Schijnheilig

Ik twijfelde ook al of het op BV of VvdD thuis hoorde, snap de logica ook niet meer Verward

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 20:03


jacobien

Berichten: 533
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 20:46

hallo,
Vandaag zijn wij ook aan de beurt geweest, in de laatste groep zat ik met Oby. Na twee uur file rijden kwamen we eindelijk aan bij de manege van Judith Scholte. Net op tijd voor de les.

Ik heb er heel veel van geleerd en Oby pakte het fijn aan. Als het nog eens is, kan je mij erbij schrijven Anouk!! *LOL*

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 20:54

Ik heb je helaas niet zijn rijden Jacobien, dus ik zal maar gewoon een keertje naar je stal moeten komen als je les hebt om je daar aan de gang te zien Haha!. Maar fijn dat je het zo goed naar je zin hebt gehad!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 20:59

Damn, Jacobien, ik heb jou helemaal gemist Verdrietig Na de 2e groep ben ik vlot terug naar stal gegaan, het paardje van BBL heeft het niet zo op stilstaan in de trailer *zacht uitgedrukt* Haha!

Anouk, als Kasje weer oké is en er is weer een clinic, dan zou ik graag meedoen

Sall

Berichten: 6704
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:00

Ook ik ben weer heelhuids thuis, vond het een geslaagde dag.
Zie mijn verslagje: [BV] Owkee, ook mijn verslag van de clinic!

Wat heb jij een onwijs gaaf paard Jacobien, ik vond jullie een mooie combinatie!
Ik kan er alleen maar van dromen dat ik en mijn paardje, ooit in de buurt van dat niveau mogen komen.. (en dromen mag altijd)

Heb een paar bokkers (even) gesproken, Mayo en BBL (die bij mij in de groep reed, en later heb ik even bij gekletst met Aimee, die jammer genoeg in de file had gestaan, zodat ze de primeur met Padaula heeft gemist Haha!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 21:13

Jammer dat ik je ook nauwelijks heb zien rijden Sall, maar ik weet wel dat de mensen op de tribune erg van je vosje gecharmeerd waren . Ze hield zich ook erg goed, boven verwachting, toch?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:13

Ik vond Oby idd ook een erg leuk paard! Hele leuke combi zijn jullie ook Jacobien
Ik heb de 2e en 3e groep helaas gemist, omdat ook Regina het niet zo heeft op stil op de trailer staan Schijnheilig

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:16

Anoukie schreef:
Sall, maar ik weet wel dat de mensen op de tribune erg van je vosje gecharmeerd waren .


Ik was er absoluut 1 van *LOL* Een lekker ding zeg! Heerlijk koppie zit erop Lovers

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:53

Het was een leuke clinic Anoukie, ook als toeschouwer! OK dan!

En er liepen ook leuke paarden (en amazones) mee... Jammer dat ik Padaula had gemist, files...

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:59

Wat super dat het zo goed bevallen is! Ik wil foto´s zien!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:03


Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 00:05

Aimee schreef:
Het was een leuke clinic Anoukie, ook als toeschouwer! OK dan!

En er liepen ook leuke paarden (en amazones) mee... Jammer dat ik Padaula had gemist, files...


Potverdrie, had je je niet even voor kunnen stellen Knipoog? Geen idee wie je was/bent! Ben je t/m Judith haar demo gebleven?

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 00:42

Anoukie schreef:
Potverdrie, had je je niet even voor kunnen stellen Knipoog? Geen idee wie je was/bent! Ben je t/m Judith haar demo gebleven?


Ik heb me wel voorgesteld hoor! Ik was diegene naast Jacobien op de tribune bij de demo van Judith, in het geel. Dus ik heb idd de demo gezien, was heel leerzaam. OK dan!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:17

Anoukie schreef:
Daarna BBL en Sall, Cinzano zou ook in die groep meerijden maar die was net te laat. Gelukkig was er nog een plaats open in de laatste groep dus kon ze daarin meerijden!


Daar was ik wel super blij mee hoor... die rot file ook!! Was net 10 minuten te laat, maar zoals Anoukie al zei, gelukkig kon ik nog wel meerijden in de laatste club.

Had graag foto's gemaakt van Jacobien, maar dat kon nu even niet, volgende keer beter Knipoog

Sall

Berichten: 6704
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:22

Anoukie schreef:
Jammer dat ik je ook nauwelijks heb zien rijden Sall, maar ik weet wel dat de mensen op de tribune erg van je vosje gecharmeerd waren . Ze hield zich ook erg goed, boven verwachting, toch?



Kijk dat is toch altijd leuk om te horen! Er zat volgens mij bijna niemand op de tribune, maar ik moet zeggen, dat ik daar niet helemaal op gelet heb.
Ik zag af en toe in een flits een grote grijns van mijn vriendin/chaffeur die errug trots op ons was (ben blijven zitten en Padaula is op vier benen blijven lopen!

Sall

Berichten: 6704
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:35

Mayo"]
[quote="Anoukie schreef:
Sall, maar ik weet wel dat de mensen op de tribune erg van je vosje gecharmeerd waren .


Ik was er absoluut 1 van *LOL* Een lekker ding zeg! Heerlijk koppie zit erop Lovers
[/quote]


Bloos bedankt!!

Cinzano, ik heb je nog zien rijden in de laatste groep.
Ik sprak je toen je net aankwam, ik ging toen met padaula even de 'mijnenvelden' inspecteren Haha!
Vind het wel stoer dat je zo alleen met hem op pad gaat!
He

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:38

Sall schreef:
Cinzano, ik heb je nog zien rijden in de laatste groep.
Ik sprak je toen je net aankwam, ik ging toen met padaula even de 'mijnenvelden' inspecteren Haha!
Vind het wel stoer dat je zo alleen met hem op pad gaat!
He



Ohhh oke.... nog bedankt voor de tip trouwens (over het wel of niet met bodywarmer te rijden) Heb uiteindelijk maar gewoon in mijn blouse gereden en dat was al warm zat

Enuhhh ja ik ga wel alleen op pad met hem, maar dat heb ik grotendeels aan het paard te danken dat het kan... als hij niet zo onwijs lief is in de trailer met laden enzo had het allemaal een stuk moeilijker geweest. Knipoog