Grrrr, EZEL!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Grrrr, EZEL!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 17:07

Vandaag lekker weer.. Lachen
Ik denk ik ga even lekker naar de paardjes, en ezel. Tong uitsteken
Ik kreeg eerst geen pony te pakken, ze rennen lacherig achter die ezel aan, die ik zowiezo niet te pakken krijg.
toen had ik ze eenmaal te pakken (Zhivago en Calypso) en toen liep Mulo er wel achteraan.
Even geborsteld, en gereden op Zhivago, en Clip even geknuffeld, Mulo even geprobeerd rustig te maken, maar die is erg druk.
Toen de 2 mannen Mulo en Clip weer in het land gezet, en Zhivago bij Dadès gezet, want zij stond alleen voor aan de weg omdat er fietsers waren voor het ijs kopen van de boer, als entertaiment dus.
Dus nu stonden clippie en Mulo samen en Zhivago en Dadès, dus de witte van mijn nichtje Nano op bokt, stond alleen.
die is over de sloot gesprongen Scheve mond
Nou ik erachteraan, maar ik kreeg haar niet te pakken, en ze trapte naar me, dus dat mag mijn nichtje zelf maar even doen, ze staat nu in 4 grote weilanden, allah.. wel stroomdraad neergezet zodat ze er niet uit kan afcourse.
Ik wilde wegrijden naar huis met de auto, kijk ik nog even vanaf de weg naar het weiland, Verward staat Mulo inneens op het erf, onder het draad door gekropen, achter de witte merrie aan.
Ik heb Mulo gelokt met Clippie, dus die liep mee, toen heb ik hun in het weiland met de dubbele stroomdraadjes gezet, waar eerst Dadès en Happy stonden de 2 merries, (ik heb erg veel land Scheve mond ) dus nu staat Mulo veilig... hoop ik!
De witte is heeeeeeeeeeeeelemaal achter in het weiland, die laat ik voorlopig even staan.
En Zhivago en Dadès staan in het kleine weilandje aan de weg, die maken het ook goed.
Grrrrr wat ben ik blij met Mulo, EZEL!
Hij voelt niet eens wat van dat stroom!
Maar even serieus heb ik wel om hem gelachen, en het is wel een schatje Lovers
Liefs Liset Lachen

orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 17:10

Het blijven speciale dieren die ezels mijn schoonvader heeft er wel ongeveer 25 en die heeft ook soms van die verhalen.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 17:11

naja, heb je die ezel nog niet zolang??
wat ene verhaal zeg

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 17:44

sja das mulo he, mulo heeft nog nooit echt respect gehad voor een stroomdraad.... maarre, het is geen ezel hoor Boos! tis een muildier, vind het een belediging voor mijn skipje....

nano
Berichten: 998
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 17:58

hahaha..is je ezel ook al verliefd op mijn pony..hij is zeker van twee kanten Knipoog na dan ga ik nu happy maar weer halen..kan me wel voor stelen dat ze erover gesprongen is als ze alleen staad.

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 23:37

Ze staat normaal ook alleen Lachen Als ik uit rijden ben, alleen nu ging het mis, hey ik spreek je Lachen
En jah het is een muildier.. maar op dit moment was het een ezel Tong uitsteken

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 18:08

Ja, voor die stroomdraad had ik je gewaarschuwd! Tong uitsteken Schijnheilig

Het is ook echt een EZEL op sommige momenten, maar dan is hij zo lief on zielig achteraf... Lovers

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 18:15

wat een aparte namen hebben jullie Lachen

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 18:33

haha.. en bedankt Bloos Lachen