Nieuw forum idee: ' In de bladen...'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Nieuw forum idee: ' In de bladen...'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-02 12:10

Ik heb effe een nieuw ideetje voor jawel hoor, NOG een forum erbij.... 'In de bladen..' ofzo.
Het lijkt mij leuk om een forum te hebben om allerlei artikelen op te bespreken die in de verschillende paardentijdschriften en kranten staan. Zoals pas het topic over het 'In de Strengen' artikel over Anky, Albert en die menner (ehm... was het Lambertus Huckriede niet???) over de verschillende sportpaarden en disciplines. Haha! Het lijkt mij leuk om een forum te hebben waarin we zulke artikelen kunnen behandelen en discussies voeren over uitspraken van paardenmensen in kranten en tijdschriften. Cool Denk dat we daar hele nuttige dingen over kwijt kunnen. En bovendien... zo kunnen we te weten komen wat er overal in paardenland aan de hand is. Zoals ik lees alleen 'In de Strengen' en 'Paard en Sport' ... Ik wil best weten wat er voor boeiende artikelen in de Bit of Hoefslag staan..... *LOL*
Ook kunnen we hier misschien topics met berichten als '..... (hengst) overleden' en nieuwtjes over paardwissels bij ruiters ed kwijt. Of mensen die in de krant hebben gestaan met hun paard kortgeleden. Of de nare berichten over ongelukken met paarden. Zoiets past prima in dit forum...

Is dit een idee??? Wat vinden jullie????? Verward Verward Verward

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 12:17

Eigenlijk niet zo'n gek idee, mijn steun heb je. Wij lezen ook veel buitenlandse bladen dus daarvan kan ik dan misschien iets doorgeven. Maar het moet natuurlijk wel haalbaar zijn *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-02 12:24

We kunnen het altijd proberen. Ook artikelen uit clubblaadjes en stamboekbladen kunnen heel nuttig zijn. Stem één is binnen... Knipoog

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 12:25

Is in principe niet zo'n slecht idee.
Ik heb een paar jaar geleden zoiets dergelijks op een site van mij gehad. Een rubriek met krantenberichten die op de een of andere manier met paarden te maken hebben.
De berichten waren trouwens kei zielig. De meesten kreeg ik via e-mail gestuurd.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-02 12:47

Ik de4nk niet dat je jouw pagina kan vergelijken met Bokt Marsje..... Ik denk dat het hier wel degelijk kan werken en dat er hier wat andere forums wat opgeruimder worden..... Haha!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 13:03

Ja lijkt me gaaf zeg, mijn stem heb je ook Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-02 13:32

Weer twee stemmen erbij, dat gaat de goede kant op haha. Benieuwd wat Bart ervan vind natuurlijk.... Haha!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 13:37

Hoi Jurga

Mijn stem heb je ook hoor. Soms lees ik weleens een artikel en ben benieuwd wat anderen daar nu van denken. Maarre wil je er dan zelf moderater van zijn of wil je dat aan de huidige moddies overlaten?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-02 13:48

Ik wil zelf wel heel graag moddie worden hoor, als dat zou kunnen.... Knipoog Maar ik ga het nu gewoon ff peilen..ik had dit idee opeens en misschien mag het wel van Bart. Ik heb nl. hetzelfde als jou wat betreft sommige artikelen... Haha! Haha! Haha! Wie niet waagt, wie niet wint.... Knipoog

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 14:12

Ik zal je even helpen *LOL* Ik plaats een topic over de hengstenkeuring Gelders Paard op Fokkerij en Afstamming. Kunnen we gelijk even kijken wat voor reacties er komen.

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 14:30

ja een heel goed idee
veel succes

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 14:32

Geweldig idee! Zou ik zeker leuk vinden als dat zou komen! Bart??? Haha! Schijnheilig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 14:35

Ja leuk idee. Ben vaak benieuwd naar de meningen van bokkers als ik een artikel in BIT lees bijvoorbeeld.
Maar omdat dat dan 'het zoveelste' topic wordt over een artikel in BIT laat ik het er meestal bij zitten, maar als er een apart forum voor is...

Ga er trouwens niet teveel vanuit dat je moderator wordt, ik was destijds de bedenker van het fenomeen 'verslag van de dag' en wie is er moderator? Ik niet in ieder geval Schijnheilig Tong uitsteken

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 16:24

Jaaah
goed idee, ik ben er ook voor hoor
Of gewoon krantenknipsels uit lokale of landelijke bladen waar iets in staat is misschien ook leuk

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 17:52

mijn stem heb je ook hoor!
ik hoop dat het er komt Lachen

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 18:26

haha, cody, dat verslag van de dag gebeuren is echt anders gelopen hoor Haha! maar goed..

Ik vind het een erg goed plan, alleen gaan we er geen apart forum voor maken, of ja, op zich wel maar ook weer niet Haha!

Jullie zien wat ik bedoel als ik wat tijd heb gehad Haha! Hoop dat ik deze week even snel iets in elkaar kan draaien, nette uitvoering komt later wel.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 18:30

Ik vind het ook wel een leuk idee Lachen . Bij ons op stal spreken we al vaak over de artikelen in DÉ bladen Knipoog , lijkt me wel leuk als je dat op "bokt" ook kan doen!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 18:30

BartVB schreef:
Ik vind het een erg goed plan, alleen gaan we er geen apart forum voor maken, of ja, op zich wel maar ook weer niet Haha!

Jullie zien wat ik bedoel als ik wat tijd heb gehad Haha! Hoop dat ik deze week even snel iets in elkaar kan draaien, nette uitvoering komt later wel.

HUH nu je het zegt...ik heb daarover gedroomd.
Binnen elk forum waren er meedere onderdelen die je kon herkennen aan titel, kleur en icoon. Verward Verward Verward
Ik kan niet meer precies uitleggen hoe het eruit zag, maar ik weet het wel zeg maar. *LOL* Het was in ieder geval heel slim uitgedacht en heel ingenieus.
Jemig, ik droooooom dus zelfs over bokt! Bloos

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 18:30

Leuk Bart dat je zo reageert *LOL* Zal denk ik een heel goed forum worden. Goed idee van Jurga. *LOL*

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 20:38

ik weet niet zoveel over paarden, maar het lijkt me wel leuk, dan leer ik er misschien wat over, dus mijn stem heb je ook

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 20:53

Cody schreef:
[Jemig, ik droooooom dus zelfs over bokt! Bloos
[/quote]


Dat je al zover gedaalt bent!! Dat valt me tegen hoor *LOL* *LOL* *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-02 21:01

Yippee, ik ben echt geniaal *applaus welkom grinnik* .... Bart vind het zelfs een goed idee. Nou, ik ben erg benieuwd..... we wachten af.....
Bart, beetje vage omschrijving hoor...... Verward Verward Verward Ik wil meer meer meer weten.

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 21:07

jurga mijn stem hebbie ook.

wil je eventueel best helpen want ben lid van Hoefslag en In de Strengen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-02 21:50

Bart, toch willen we een forum..... Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog (Hoeveel wil je er hebben?) Haha!