[Foto] Doezel in the picture

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

[Foto] Doezel in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 13:22

Poging 3 om scherpe foto's met mijn nieuwe lens ( Sigma 100-300 mm ) te krijgen, het gaat heel wat beter met niet bewegende onderwerpen ( Doezel ) dan met een paard dat in galop voorbijkomt Lachen ( wazig ondanks sluitertijd van 1/1000 s..zal wel aan de handmatige focus liggen dan, autofocus wil hij niet echt - moet nog steeds opzoeken wat Error 5 betekent ).

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Een iets minder schattige foto is in mijn profiel te vinden Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 13:25

Die tweede is heel mooi Lachen een van mijn katten heeft ook altijd zo'n 'narrige blik' Haha!

8Eveline

Berichten: 3211
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 13:26

Wouw mooi kat zeg, leuke foto's

shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 13:28

Ik ben verliefd op jou kat hoor Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 14:22

De tweede foto vind ik erg mooi! De eerste is inderdaad niet zo scherp en jammer van het bordje wat rechtsonder staat Haha! De laatste is niet verkeerd, alleen jammer dat dat puntje van haar staart er ook niet op staat.

highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 15:17

Dankje !

XoNo - Ik kreeg dat bordje ( zonder eten, vandaar dat hij aardig tevreden kijkt ) niet goed weggekloond in PSP, dus heb het maar laten staan, kan hem bij nader inzien ook wel wat strakker uitsnijden, is vast wat mooier. Vind het wazige wel wat hebben omdat de ogen er zo wat meer uitspringen, maar zal het de volgende keer eens met een ehm.. groter diafragma proberen ( of kleine diafragma/ groter diafragma getal.. ik kan dit nooit zo goed uit leggen..in ieder geval dat alles scherp wordt.. F11 of hoger ? Dit was F 5.6).
Bij de tweede vind ik het wit in zijn staart wat te fel ( op mijn scherm.. schijnt wat af te wijken van andere schermen..ook qua kleur ) - maar zag dat jij met je hondje hetzelfde probleem had in de zon . Had geen fliters of zonnekap hierop trouwens, maar denk niet dat dat heel erg veel uitmaakt.
Bij die onderste lág de staart in beeld toen ik bijna alles scherp had, alleen toen zag hij een andere kat ( en hij houdt niet zo van gezelschap...) dus toen ik eindelijk de ogen scherp had lag er een stukje buitenbeeld . Nou ja Lachen.

Als iemand trouwens eenzelfde soort kat weet die nog wél echt man is graag even melden..we willen nog een keer een nestje van Lizzy ( niet dit jaar..mevrouw was na 2 maanden opgelsoten wegenskrolsheid door mijn moeder naar buiten gelaten. Die dacht dat ze niet meer krols was, met als resultaat dat we binnenkort kleine poesjes krijgen Lachen )van een pers, en een die op Doezel lijkt zou wel leuk zijn - daarna mag ze een nachtje bij de dierenarst slapen Haha! .

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 16:42

mooie foto's, die in je profiel is niet echt charmant voor doezel nee Haha!

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:51

Wat een gave kat zeg mooie foto's ook!