columbusxpion

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maessie

Berichten: 5745
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

columbusxpion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 21:25

Ik heb een columbusxpion entermerrie gekocht. het is een vosje, en ze is hardstikke lief. Nu ben ik wel benieuwd naar jullie ervaringen met nakomelingen van deze hengsten! *LOL*

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 12:03

hey wat gaaf dta beestje heb ik nog te koop zien staan. Ik heb bij ons nu een Columbus X L Ronald merrie staan. is een erg werkwillig paard als je har met respect behandeld, kan goed springen. haar galop is (nu nog) wat ongecontroleerd, maar gaat steeds beter.

mijn vriendin heeft een pionmerrie gehad, was een braaf paard op zich, was niet echt goed in de zijgangen. was meer een reacreatiepaard

maessie

Berichten: 5745
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 12:35

Hey wat leuk! Ken je die mensen? Vond het maar wat vage lui, heb ook niet echt met hun gesproken, ging allemaal via een handelaar, een kennis van mij. Ik heb een jonge haflingermerrie op dr ingeruild. Weet je per ongeluk ook wat over haar moeder? Er is mij verteld dat ze alleen recreatie bereden werd. Ze is ook alleen veulenboek. Er staat op het papier dat ze bruin is, maar er is mij verteld dat ze bruinschimmel was.

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:40

de opa van m'n paard is pion. als je meer wil weten, pb gerust!

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 12:53

nee voor de rest weet ik er niks van heb haar alleen te koop zien staan.

maessie

Berichten: 5745
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 21:14

Hm jammer.. Was wel benieuwd naar dr moeke. Het moet een heel braaf paard zijn waar ze altijd recreatie mee reden. De moeder is een Pion x Pericles. Mijn paardje heeft volgens mij wel veel van dr moeke want ze is echt hardstikke lief een echte knuffeldoos! Gelukkig wel, kan ik op een echt lief paardje beginnen, t is toch wel heel wat anders als een haflinger!

Aimee

Berichten: 11806
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:24

Een lesklant van me heeft een Corleone x Pion x Solied (v. Pericles), die ik ook regelmatig rijd. Ze is behoorlijk heet en kijkerig onder het zadel maar heel fijn in de omgang.

maessie

Berichten: 5745
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 21:31

Bij het rijden op zich vind ik dat niet zo erg! Zolang ze bij het opzadelen enzo maar niet naast me staan te stuiteren! daar heb ik een grotere hekel aan omdat ik zelf niet heel erg groot ben, en ik altijd haffiemaat gewend ben! Maar daar ben ik bij haar ook niet bang voor, daarvoor is ze veel te lief *LOL* OK dan!