Eindelijk hebben we ADSL...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Eindelijk hebben we ADSL...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-02 00:34

Ja hoor eindelijk hebben we ADSL. Dat scheelt echt een heel stuk zeg. Alles is veel sneller binnen. Ik ben benieuwd naar de volgende telefoonrekening. Die zal wel een stuk lager zijn Schijnheilig
Wie hebben we nog meer sinds kort ADSL?

(Ik heb trouwens een lief vriendje: "Hier heb je de laptop kun je even bokken." En nu zit hij mijn flair te lezen. hihi

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 02:47

Ik zou willen dat ik kon zeggen dat ik ADSL heb. Helaas, na maanden gewacht te hebben tot het voor ons beschikbaar was kwam eindelijk het doe het zelf pakket. Wij installeerden dat natuurlijk meteen maar het werke niet Huilen . Dus de helpdesk gebeld. Uiteindelijk bleek dat er een "knopje verkeerd stond in de centrale" waardoor wij geen verbinding konden krijgen. Na heel wat dagen en telefoontjes werd dit uiteindelijk hersteld. Maar nog steeds kregen we geen verbinding. Gisteren heb ik weer een uur met de helpdesk gebeld en hebben we alle instellingen gecontroleerd. Toen gingen ze toch voor de zekerheid ons abonnement even checken. Bleek het abonnement nog niet te lopen Lips are sealed . Was blijkbaar vergeten en het schijnt ook nog even te kunnen duren voor deze fout hersteld is. Nog voordat ik mijn ADSL-verbinding heb ben ik het eigenlijk al goed zat!