Foto's verkleinen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Foto's verkleinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-04 00:52

Ik heb geen idee waar ik dit moet plaatsen, dus dan maar hier...

Ik heb gister geprobeerd foto's te plaatsen, maar die deden het niet. Nu heb ik een andere uploadsite maar om ze daar te uploaden zijn sommige foto's te groot. Ik heb ze al geprobeerd te verkleinen via de verklein-functie van Bokt, maar dat werkt ook niet. Ik heb geen photoshop oid op de pc, maar wel gewoon Microsoft Photo Editor: kan ik de foto's daarin misschien verkleinen?

Ik heb al geprobeerd de resolutie vd foto te veranderen en dan zou het volgens mij een stu kleiner moeten worden, maar dat lukt ook niet om de één of andere reden Scheve mond Heeft iemand misschien enig idee wat ik verder kan doen? Ik wil natuurlijk wel m'n mooie foto's op bokt showen Knipoog


Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 01:00

forumzaken hoort dit.

kijk bij hanleiding of gebruik zoekfunctie

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-04 01:04

Dan ga ik voor de eerste keer in mijn leven de TeM knop gebruiken: wihoe Knipoog

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 01:06

Waarom werkt de verkleiner van bokt niet? Gewoon je foto's in uploaden, door de verkleiner laten gaan, opnieuw opslaan op je computer, en daarna weer uploaden. Moet toch werken?

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-04 01:13

Nope, doet het niet: dan geeft hij een soort error met arachter tussen haakjes : 'Bestand is te groot?' of zoiets. Ik ga nog één poging met paint wagen....


Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 01:32

Ja, met paint moet het ook wel gewoon werken onder 'afbeelding' > uitrekken/hellen en dan gewoon minder dan 100% invullen (bij horizontaal en verticaal wel het zelfde getal invullen anders word je foto misvormd Knipoog)

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-04 01:36

Ja...maar nu het eindelijk is gelukt een páár foto's iets kleiner te maken doet picserver het weer niet goed Verdrietig

Het is gewoon niet voorbestemd dat mij foto's online komen geloof ik Scheve mond Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, SentiBot en 26 bezoekers