Oogpijn ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Oogpijn ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 21:59

Ik heb de laatste tijd dus serieus last van, vreemd genoeg, oogpijn.
Als ik ga slapen (en ik ben ook echt moe) en ik sluit mijn ogen, kunnen ze op 1 of andere manier geen rust vinden, ik blijf ze bewegen terwijl ik mijn leden dicht heb. Mijn moeder zegt dat het komt omdat ik er dan aan denk, en het dan juist ga doen. Maar hoe denk je dan aan iets anders, het kwaad is op dat moment al geschied. Doordat ik zo beweeg met mijn ogen, heb ik de volgende dag ontzettende pijn in mijn voorhoofd (zo ongeveer tussen mijn wenkbrauwen), misschien ga ik onbewust door terwijl ik toch slaap ? Iig kan ik er op het moment zelf niks aan doen, dat is het rotte ervan. Vanacht heb ik mezelf redelijk onder contole kunnen houden voor zover ik dat zelf in de hand heb , maar gisteren was het zo erg, dat ik niet eens met mijn ogen naar rechts of links kon draaien om te kijken naar overig verkeer om me heen. niet echt bevordelijk Dat deed gewoon ontzettend pijn !

Ik hoop snel dat het over gaat en anders moet ik eens naar de dokter stappen, want dit is absoluut niet fijn. Heeft iemand anders dit misschien ook weleens gehad ? En wat zou de oorzaak kunnen zijn.

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 22:08

Volgens mij wordt het tijd voor een bril Of je zit te vaak achter bokt Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 22:12

Nee met mijn zicht (sorry vergeten te vertellen) is niks mis mee, ik heb echt briljante ogen, om even op te scheppen. Ik kan bijzonder ver zien, waarbij het voor mensen al snel ophoudt, kan ik het nog oplezen. Mijn rij-instructeur vind dat ik een geweldige gave heb, wat dat betreft. Dus om deze reden vind ik het al vrij raar.

Wat ik overigens wel kan, is mijn ogen trillen. Vroeger vond ik dat erg stoer om aan mijn vriendjes en vriendinnetjes te laten zien. Ziet er trouwens best creapy uit, misschien heb ik daar binnenin iets mee beschadigd ?

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 22:13

Of komt het mischien door het felle (zon)licht van de laatste dagen? Ik heb de laatste paar dagen ook last gehad van mijn linker oog. En van de wenkbrauw daarboven. Nu is die pupil groter, en vangt dus meer licht.
Probeer eens een zonnebril en/of een petje.
En anders misschien idd wel aan een bril toe?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 22:15

Ik vind een bril een beetje onlogisch als mijn zicht heel goed is !

lijkt me ?

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 23:04

Ja, sorry, maar toen ik begon te typen, stonden er nog geen reacties, vandaar dus de bril optie.
Denk misschien door de zon. Ook veel drinken met dit weer.

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 23:10

ShannaY

Ik heb dit ook gehad. Maar toen was een bril wel de oplossing. Mijn oogdruk was niet goed.

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 23:21

En een bezoekje aan de opticiën kan nooit kwaad!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 23:28

Shanna, je zegt dat je geweldig goed ziet op afstand, maar geldt dat ook voor zeer korte afstanden?

Ik zou idd eens naar de opticien gaan, laat het even nameten. Kost je niets... Als het niet aan je oogsterkte, -druk of wat dan ook licht kan ie je wellicht vertellen wat je wel hebt... Mijn opticien heeft me iig geweldig geholpen toen ik een bacterie in mijn ogen had zitten!

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:35

Mijn zus kan ook heel goed zien, maar zonder bril kost het haar veel moeite om te accomoderen waardoor ze hoofdpijn kreeg en pijn aan haar ogen. Nu heeft ze een bril en ziet ze even veel maar dan zonder hoofdpijn.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:40

idd even nameten bij de opticien
en vraag even na of je niet loenst !
ik heb ook een afwijking aan mijn ogen, mijn ogen hebben geen goed brandpunt, en moeten hard werken het beeld toch scherp te krijgen
ook zere ogen en moeite met lang kijken ....
een prismabril was de oplossing. nu zijn ze were een beetje bijgetrokken mijn ogen ...
ook zonneblindheid kan het zijn ...
of gewoon stress.......