Hebben jullie die tic ook..?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Hebben jullie die tic ook..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-02 22:08

Het is bij mij zo'n 4 jaar geleden op komen zetten, ongeveer tegelijk met de kennis making met het western rijden. Voorheen nooit geen last gehad van de aantrekkingskracht die stars&stripes nu op me hebben, ook nooit achterom gekeken als er een pick-up passeerde maar de laatste tijd.... het lijkt wel of het steeds erger wordt. Zomaar ineens een grote passie voor enorme cactussen, koeievellen en grote koeiehorens voor boven de schouw. Zou dit vanzelf weer afnemen of zou het een tic voor het leven zijn?

Ik kon in ieder geval de verleiding niet weerstaan om een soort stilleven te creeeren rondom een rode Dodge die voor een middagje bij ons geparkeerd werd. Ben ik nu echt geschift aan het worden?

Afbeelding


jesdepes
Berichten: 246
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 22:14

volgens mij is het een ongeneeslijke ziekte of een hardnekkig virus ofzo, mijn vriend en ik zijn al druk bezig onze slaapkamer om te toveren in western stijl, bed van boomtakken, koeievel op de grond, mooie sprei op bed enz...
gaan ook weer naar de Western Experience, op zoek naar nieuwe spulletjes... Kwijl

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 23:08

Ik geloof niet dat ik die tic heb hoor. Haha!

nee echt niet Schijnheilig

*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 23:11

Dus bij jou groeit dat spul gewoon spontaan Jos? Verward Hihi, geef ons een stekje dan......

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 03:12

Het is juist een leuke tic! Een westerninrichting staat zo gezellig vind ik! Een vriendin van mij heeft van die houten palen in haar huis en daar hangen westernhoofdstellen aan. Verder allemaal westernschilderijen enzo, heel leuk! Ik ben mijn huisje ook western aan het inrichten, er komt ook zo`n boomtakken bed in, mooi!! En verder natuurlijk van die Rocking chairs op de porch van waaraf ik op iedereen schiet die voorbijkomt Haha!
Uiteraard rij ik in een monster pick up (die ik altijd van m`n vader jat, want mijn pick uppie heeft geen trekknop voor de trailer)

Tja, ik ben dan wel vooral dressuurmuts maar die westernlui hebben nou eenmaal smaak!

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 09:19

Ik hoop het niet, dat het vanzelf weer afneemt! Ik heb een serieus probleem qua financieen als ik mijn leven op nieuw in moet richten!!

De cactussen tic heb ik al langer, de houts-sfeer en het indianenspul in huis ook. Sinds ik een paard heb, vind ik het helemaal niet erg als er hier en daar een hoofdstelletje ofzo door het huis zwerft ...
ik vind het alleen zooo jammer dat ik van mijn baas geen pick-up als bedrijfs auto mag uitzoeken Huilen

Ps. wat ben je nou eigenlijk met die hond aan het doen op de foto? Verward

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 11:10


Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 11:39


Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 11:43

oooh, Die zijn echt geweldig!!!!!! Pling

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 14:11

Die cowboytjes zijn zeker gaaf!!!
Haha!
Goed idee om die als ingang van je nieuwe ranch te gebruiken. Nou nog een gepaste naam erbij... Heb je nou al wat gevonden???

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 14:15

Nee, helaas.....
Er waren een aantal opties maar die zijn door de rest weer afgekeurd!
Dus wie nog een leuke naam weet...wij houden ons aanbevolen Haha!

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 14:16

Bij ons thuis heeft het westernvirus ook al toegeslagen. Mijn ma zeurt al een poos over een koeievel, alleen zijn ze zo duur Boos!

Verder doen we met zijn alleen aan countrylinedancing (gewoon voor de lol, niet voor de sport ofzo), we gaan begin van de zomer een paard kopen mijn ma komt al met allerlei ideetjes voor mijn paard enzo...

Ook gaan we dit jaar een countrykroeg beginnen, zijn ze nu voor aan het leren (sociale hygiƫne e.d.), een kroeg wilden ze overigens al heel lang. Bovendien is onze kamer volledig gedecoreerd met allerlei oude tuig onderdelen, zo hebben we 2 garelen hangen, 2 tuiger-hoofdstellen, met van die oogkleppen enzo...echt heel mooi spul allemaal.

Ik vind het wel gezellig staan Dromen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

HCRanch

Berichten: 2553
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Burkesville, Kentucky USA

cowboy virus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 16:58

ja hoor bij ons is het ook toegeslagen. We zijn zelf een huis in americanstyle aan het bouwen de Dodge staat er al Kwijl
Als we klaar zijn (is wel een 5 jaren plan) houden we een bokt country open warminghouse party goed ? Haha!

HCRanch

Berichten: 2553
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Burkesville, Kentucky USA

tic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 17:00

hoe voeg je eigenlijk een foto toe? kan ik alvast laten zien hoe de schuur wordt ala westernstyle

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 17:20

vera schreef:
Nee, helaas.....
Er waren een aantal opties maar die zijn door de rest weer afgekeurd!
Dus wie nog een leuke naam weet...wij houden ons aanbevolen Haha!


Nou eh... als je die cowboytjes nou koopt dan noem je het gewoon COWBOY CITY!!!!!! Haha! Haha!

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 17:47

het is maar goed dat ik nog niet op mezelf woon Haha! Mijn huis zou zeker helemaal in westernstyle worden ingericht.

Soms heb ik de neiging om maar te gaan emigreren naar Canada of Amerika. Haha!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 17:54

Hahahaha, K@rin geweldig die foto!
Haha!
Het lijkt wel een plaatje uit een boek Knipoog

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Tils
Berichten: 12
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Winkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 21:33

Misschien ook een leuke link www.sheplers.com

Bij ons wordt de tuin zelfs amerika minded. We hebben allemaal verschillende hoeken, zoals red rock canyon, yellowstone park ( we krijgen in de toekomst een nagemaakte werkende geiser) en een hoek desert. Ook hebben we een chrysler neon voor de deur staan.
Nu alleen nog het western rijden onder de knie krijgen, maar dat komt nog. Lachen Lachen

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-02 21:54

Wat ik met die hond doe Paintje? Nou gewoon achter in "mijn" truck zetten! Die handeling was ie alleen nog niet helemaal gewend, vandaar dat ie zo met zijn staartje knijpt.
Helaas is "mijn" truck allang weer verscheept naar Saoudi Arabie, daar schijnen ze ook erg gewild te zijn, en heb ik er dus maar 1 middagje mee kunnen spelen


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 22:39

Ik kan in een heleboel dingen meegaan wat westerndecoratie voor de woning en slaapkamer betreft, maar dit slaat alles! *LOL* *LOL* *LOL*

Afbeelding

Afbeelding

Je suis Charlie.

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 22:43

Jahaaaaaa, waar kan ik die kopen???
Hahahaha, mijn vriend ziet me aankomen, die houdt dus helemaal niet van western...... Helaas.... Huilen

Ik vond het leuk dat ik er was Knipoog

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 22:46


Je suis Charlie.

DubbelFun

Berichten: 88478
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 22:53

Dat prikkeldraadrandje hoeft van mij niet zo. Zie je tegenwoordig ook wel op zadels Huilen

Maar die afbeelding in het midden die mag blijven... Heb je ze ook met trailriders... *LOL*

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 23:01

Sugarmiss schreef:
Dat prikkeldraadrandje hoeft van mij niet zo. Zie je tegenwoordig ook wel op zadels Huilen

Maar die afbeelding in het midden die mag blijven... Heb je ze ook met trailriders... *LOL*


Nee, ze hebben alleen die bokkende bronco. Maar ik zou zo zeggen: koop een houten wc-bril, zwarte lak. Zoek een leuk trailriders plaatje en leef je uit!!!!! *LOL* *LOL* *LOL*

Je suis Charlie.

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 18:50

Als jullie western lifestyle hebben gezien, hebben jullie je hart kunnen ophalen aan het hele westerninterieur. Haha!
Ik vond het er b.t.w. erg mooi uitzien...
Had ik maar geld genoed Haha!

Ik vond het leuk dat ik er was Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers