paard in hek gesprongen, hellup.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

paard in hek gesprongen, hellup.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 21:23

hey bokkers

Het begon erg leuk, lekker met Lady en Beaty een buitenrit gemaakt vanavond van 3 kwartier. Echt genieten *LOL* .
We waren een beetje laat en we gingen galopperen op eens stuk grasveld waar we altijd galopperen. Er stonden naast de andere kant van de weg sinds vandaag 2 jonge paardjes. Ze begonnen mee te galopperen! Ook dit bleek goed te gaan. Maar we waren nog maar net van het grasveld af of een van je jonge paarden sprong tegen het hek op (je ziet alleen paaltjes staan) een hoop lawaai en het leek alsof het paardje vasthing. We reden erna toe en het paardje stond gelukkig weer op, mensen het huilen stond me nader dan het lachen Verdrietig .
Ik heb het erover gehad met Cherida (die vandaag lady reed) en ik dacht om een briefje op te hangen bij het hek van dit stukje land om de eigenaren op de hoogte te stellen. Zo te zien had het paardje niks, maar wie weet komt dat nog! Ik wil het igg even vragen: moet ik een briefje ophangen of niet?

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 21:26

je moet het in ieder geval op de een of andere manier laten weten!
als het paard wat heeft weet de eigenaar niet wat er is gebeurd,,,

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 21:28

ja, dat gevoel had ik dus ook. ik ga morgen even een briefje ophangen!

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 21:30

Ik vind het wel erg stom om te blijven galopperen langs een weiland, terwijl je ziet dat die paarden mee gaan rennen...... Blond
Nooit de regels van het ruiterbewijs doorgenomen...dit is niet het gedrag van een fatsoenlijke recreatieruiter...zoiets doe je toch niet....(altijd in STAP erlangs gaan) moet er niet aan denken dat mijn paarden in die wei stonden en er een stelletje meiden langs op gaan galopperen?! en mijn paard zowat door het hek rent van gekkigheid!

en hoe ga je dat uitleggen...Ehm ja meneer, wij galoppeerden langs uw weiland en.... Scheve mond

bedoel het niet verkeerd......maar zoiets kun je toch vantevoren bedenken dat dat niet goed gaat..... Ach gut
Laatst bijgewerkt door Anke op 19-05-04 21:32, in het totaal 2 keer bewerkt

xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 21:30

Dat is wel ff netjes,
dan weet de iegenaar wat er aan de hand is mocht er toch eits niet goed zitten!

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 21:37

Citaat:
Ik vind het wel erg stom om te blijven galopperen langs een weiland
Ik had het pas later door dat ze mee galoppeerden. Anders had ik dat echt niet gedaan idd. Achteraf denk ik: logisch dat ze meerennen. Ik ga idd wel het hele verhaal vertellen. Ik zou ook gek worden als ik straks m'n paardje in de wei kreupel zie staan Scheve mond

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 21:38

ik reed namelijk vooraan en we reden met nog 4 andere!