Verzekering pony

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Josée
Berichten: 51
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Bergen op Zoom

Verzekering pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-02 20:42

Hoi luitjes,
Ik heb sinds afgelopen donderdag een pony, een Haflinger van 8 jaar. Ik zou graag iets willen weten over verzekeren. Zoals wie, wat, waar enzo. dit kan en wat dit zo'n beetje kost. :? En hebben jullie je zadel enzo. daarbij in of valt dit onder inboedelverzekering? Groetjes, Josée.

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 21:00

Ten eerste gefeliciteerd met je eigen pony! Party!!

Ik heb mijn pony helemaal niet verzekerd. Misschien raar, maar het kost dus een boel geld, en als er dan iets gebeurt ben je zonder verzekering hetzelfde (of zelfs een minder groot) bedrag kwijt. Lachen

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 21:57

Nou, de kans dat, dat gebeurt is klein hoor, dan kan je beter dat bedrag dat je kwijt bent elke maand opzij leggen Lachen en als het dan gebeurt heb je er het geld voor, en als het niet gebeurt dan heb je jezelf weer heel wat geld bespaart en tegelijkertijd gespaard Haha!

NiNjA

Berichten: 150
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: Haren / Groningen

verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 22:07

Ik heb mijn haflinger verzekerd bij het paardenfonds.
Ze is niet voor het bedrag verzekerd wat wij er voor betaald bebben maar als ze dood gaat krijgen we in ieder geval wat uitbetaald.
De premie is dan ook maar drie en veertig gld .per jaar.
Laatst bijgewerkt door NiNjA op 19-01-02 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 22:28

Ik wil mijn pony *ook een haf* gaan verzekeren, en dat gaan doen bij het Paardenfonds!
Je paard moet dan goedgekeurd zijn en dan betaal je een X% van de geschatte waarde betalen per jaar en als hij dan bv door een ongeluk kreupel loopt*en wordt afgekeurd*... krijg je de waarde terug!
Verder zit hij gewoon verzekerd bij de verzekeringen als hij bv iets mold van een ander! *aangezien mijn pony graag wat mold... Haha! *

Verder veel plezier en succes met je pony!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 23:11

Ik heb mijn fjord en tariler verzekerd bij Interpolis, goed en goedkoop.

Ben het niet met de stelling eens dat je premie weggegooid geld is. Een ongelukje pas geleden op stal laat zien dat een ongeluk in een klein hoekje zit (letterlijk). Beest heeft ruim een maand in de kliniek gestaan en heeft een rekening van duizenden guldens. Daar weegt je premie van een paar tientjes per jaar toch echt niet tegenop.
Ligt er natuurlijk wel aan voor hoeveel je hem verzekerd en tegen wat.
Mijnes is bijna tegen alles verzekerd, ook het veulen is meeverzekerd als dat geboren wordt. En dat met een minimaal eigen risico. Ik hoop dat ik die verzekering nooit hoe aan te sprkeen, maar ben wel blij dat ik hem achter de hand heb in noodgevallen.
Viv

Josée
Berichten: 51
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Bergen op Zoom

VERZEKERING PONY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-02 18:17

bEDANKT ALVAST VOOR DE EERSTE TIPS! dAT pAARDENFONDS, WAAR ZIT DAT OF HEEFT ER IEMAND EEN ADRES/TELEFOONNUMMER WANT DAAR HEB IK NOG NOOIT VAN GEHOORD. SPREEKT ME ERG AAN WANT DAT IS SPECIAAL VOOR PAARDEN, DENK IK.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 19:01

Ha Jos,
Eindelijk gearriveerd? Haha!
Bill is verzekerd bij Amev-Hippo, is niet de goedkoopste geloof ik, maar wel goed.

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 19:47

Mystery is ook niet verzekerd ik vind het niet echt nodig wat je per maand aan de verzekering kwijt bent is ook niet weinig en als je het gewoon wegspaard is net zo makkelijk en het kost minder geld

oke als hij zijn been breekt (eigelijk kan je hem wel latern opereren maar heeft niet veel nut blijft toch een zwak been) en hij moet geopenreerd worden ben je in 1 klap veel geld kwijt. en je moet zelf de entingen betalen van de dierenarts die worden meestal niet vergoed