pavo cup selectie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

pavo cup selectie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 16:01

ja weer even een topic over de pavo cup selectie, wie doen er nu allemaal mee, en waar??!

ik doe waarschijnlijk mee in Houten, ik heb al wel een bevestiginsbrief thuis gehad, dus nu hopen dat ik daar mag starten, maar is het eigenlijk in Houten zand of gras??

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 16:05

mijn stalgenootje met haar 4 jarige merrie. In Tolbert, en ik behoor tot haar fanclub , ik ben daar dus

fokfanaat

Berichten: 20212
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 16:08

Samsam komt in ermelo aan de start, bij de 5-jarigen logischerwijze.

HocusTivoli

Berichten: 960
Geregistreerd: 18-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 08:24

Ik ga met Tivoli naar Middenbeemster op 24 juli. Nog meer mensen die naar Middenbeemster gaan?

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 08:41

Silly mag meedoen in Veghel, bij de 5jarigen Haha!

Ik hoop dat er ook en prijs is voor het paard wat het vaakst en snelst omdraait Schijnheilig Haha!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 08:49

heeej,

hoe weet jij dat je al in veghel zeker mag starten???

ik zit echt te twijfelen of ik die van mij nou zelf voor ga brengen of door Marieke... Verward

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 08:52

Ik heb al een zeer officiƫle brief gehad van het KWPN Haha!
Dus ik ben kei blij Schijnheilig

Doe het zelf zou ik zeggen. Het is hartstikke leuk (ik reed altijd bestgaande mee met mijn pony's Haha! ).
Ik doe het ook zelf, al weet ik dat Silly dan geen schijn van kans maakt. Maar daar ga ik niet voor, ik heb een hele andere reden Knipoog

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 09:32

rockey schreef:
ik zit echt te twijfelen of ik die van mij nou zelf voor ga brengen of door Marieke... Verward


Het ligt eraan waar je voor gaat.
Ga je omdat je het leuk vindt of ga je voor een evt. selectie.
In het eerste geval moet je haar natuurlijk zelf uitbrengen, in het 2e geval zou ik haar door Marieke uit laten brengen. Dan kun je jezelf later niet verwijten dat je er niet alles aan gedaan hebt.

fokfanaat

Berichten: 20212
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 14:20

rockey schreef:
heeej,

hoe weet jij dat je al in veghel zeker mag starten???

ik zit echt te twijfelen of ik die van mij nou zelf voor ga brengen of door Marieke... Verward



Zou ik toch zeker door Marieke laten doen, met een paard zoals die van jou, dat echt kans maakt zou ik dat toch zeker door iemand met ervaring en naam laten doen!
Laatst bijgewerkt door fokfanaat op 19-05-04 14:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 14:25

Mijn instructrice heeft ook heel wat meer naam dan ik, maar ik denk niet dat Silly meer punten krijgt als zij erop zit.

Ze kan namelijk bijna meelopen zo lang is ze Schijnheilig Haha!

fokfanaat

Berichten: 20212
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 14:29

Denk wel dat Sam met Diana meer punten haalt (maar nog geen 67)

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 14:41

Ik ga voor de "ik kan een heel rondje door de ring draven zonder ongelukken" prijs Haha! Haha!

Silly is een beetje raar Clown

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 14:53

Nou ik ga er eigenlijk heen om ervaring op te doen, en om gewoon te willen weten wat ze van haar vinden, met marieke zou ze zowizo meer kans maken, maar ook al zou ze de punten krijgen, ze mag toch niet naar de halve finale. Volgens Marieke moet ze er zeker bij kunnen zitten, maar ja dat ligt altijd maar aan de jury... maar ik ga het vandaag even met Marieke er over hebben....

fokfanaat

Berichten: 20212
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 15:55

rockey schreef:
Nou ik ga er eigenlijk heen om ervaring op te doen, en om gewoon te willen weten wat ze van haar vinden,


Als voor de ervaring gaat lijkt me niet logisch om je juf te laten rijden!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 16:10

ja ik ga voor de ervaring, en het lijkt me natuurlijk ook erg leuk als ze door zou mogen

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 12:59

ALs je voor de punten wilt zou ik iid marieke laten rijden. Van de andere kant is het gewoon het leukste als je het zelf doet. Gewoon voor de lol. Uiteindelijk is het toch zo dat je er bij de top vrijwel niet tussen kan komen het is voor jezelf en voor het paard gewoon een super leerzame ervaring. En als het goed gaat is dat mooi meegenomen. Wil je meer zou ik marieke vragen.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 13:00

Missouri schreef:
Mijn instructrice heeft ook heel wat meer naam dan ik, maar ik denk niet dat Silly meer punten krijgt als zij erop zit.

Ze kan namelijk bijna meelopen zo lang is ze Schijnheilig Haha!
Wie gaat haar dan nu rijden??

fokfanaat

Berichten: 20212
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 23:12

Samsam schreef:
Denk wel dat Sam met Diana meer punten haalt (maar nog geen 67)


Aagezien Diana dat niet onmogelijk acht gaan we het toch proberen, en wordt Samsam in Ermelo dus wel door onze instructrice gereden!!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 00:27

Zelf rijden Rockey. Vinden ze haar leuk en smaakt het naar meer, kun je haar altijd nog volgend jaar bij de 5 jarigen laten uitbrengen door je instructrice. Dan is ze uiteraard al Z en maak je de meeste kans! Hoe hoger, hoe jonger, hoe beter!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 07:52

Missouri schreef:
Ik ga voor de "ik kan een heel rondje door de ring draven zonder ongelukken" prijs Haha! Haha!

Silly is een beetje raar Clown


En waar is dat? Schrijf ik me ook in met Syta

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 09:57

ik ga haar zelf rijden, ik heb het er met mijn instructrice over gehad, en die wil het wel doen, maar ze zegt ook van; het is het leukste als je het zelf doet, en aangezien die van mij toch geen halve finale plaats kan bemachtigen, en ik grotendeels voor de ervaring ga, kan ik het net zo goed zelf doen. dan zien we volgend jaar wel weer verder, dan kan ze hem als nog voorbrengen...

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 13:10

rockey schreef:
ik ga haar zelf rijden, ik heb het er met mijn instructrice over gehad, en die wil het wel doen, maar ze zegt ook van; het is het leukste als je het zelf doet, en aangezien die van mij toch geen halve finale plaats kan bemachtigen, en ik grotendeels voor de ervaring ga, kan ik het net zo goed zelf doen. dan zien we volgend jaar wel weer verder, dan kan ze hem als nog voorbrengen...


Goede keus! En stel je nou voor dat marieke hem zou rijden en dat het voor geen meter gaat, zou je ook spijt krijgen dat je het niet zelf geprobeerd hebt.

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 14:46

Misser"]
[quote="rockey schreef:
ik ga haar zelf rijden, ik heb het er met mijn instructrice over gehad, en die wil het wel doen, maar ze zegt ook van; het is het leukste als je het zelf doet, en aangezien die van mij toch geen halve finale plaats kan bemachtigen, en ik grotendeels voor de ervaring ga, kan ik het net zo goed zelf doen. dan zien we volgend jaar wel weer verder, dan kan ze hem als nog voorbrengen...


Goede keus! En stel je nou voor dat marieke hem zou rijden en dat het voor geen meter gaat, zou je ook spijt krijgen dat je het niet zelf geprobeerd hebt.
[/quote]

ja precies

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 16:18

Ik ga in Vrouwenpolder starten bij de 5-jarige.
Jullie hadden het vorige keer over welke concurrente (pappa's van de concurrenten), hoe weten jullie dat?

De pappa van de mijne is My Jemen (van Mytens XX) en moeder is Diane ofzo (van Irco Polo en Marco Polo).


Ik doe ook mee voor de lol Haha!

marlou
Berichten: 1208
Geregistreerd: 10-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 18:13

rockey schreef:
ja weer even een topic over de pavo cup selectie, wie doen er nu allemaal mee, en waar??!

ik doe waarschijnlijk mee in Houten, ik heb al wel een bevestiginsbrief thuis gehad, dus nu hopen dat ik daar mag starten, maar is het eigenlijk in Houten zand of gras??


Meestal is het in houten op zand ze hebben namelijk een hele grote buitenbak