Welke kleur ankypad?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Welke kleur ankypad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 13:41

Na lang twijfelen, ben ik nu eindelijk over mijn principes heen gestapt en ben ik van plan een ankypad te kopen. Via via kan ik nu voor een heel gunstige prijs een nieuw ankypad kopen. Ik wil nu wel eens weten of ze echt zo geweldig zijn als wordt beweerd.

Nu mijn probleeem, eerst wilde ik persé een armygreen pad, maar dat weet ik niet meer zo zeker. Ik zie er graag netjes uit en wil dat iig mijn dekje en rijbroek min of meer matchen, wat dus niet zal lukken met zo'n armygreen dekje. Een nog groter probleem is, dat ik bijna alle kleuren leuk vind Haha! Nu zat ik te denken aan een donkerbruin of een donkerblauw pad, of toch een roest... nouja, je hoort het al, ik kan dus niet kiezen Knipoog

Hieronder een paar pics van mijn paardje, welke kleur denk jij dat er het mooist op staat? Even voor de goede orde, ik ben voorlopig van plan er maar een te kopen, heb nu eenmaal geen geldboom in de tuin.

Afbeelding

Afbeelding


Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 14:04

De Navy (allerdonkerst blauw, bijna zwart) heb ik zelf en vind ik heel mooi. Op deze vos zou zo'n blauwgrijze, ik weet de naam even niet meer, ook super staan.

Wat een gaaf paard trouwens!

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 14:09

ik denk dat chocobruin toch ook wel erg mooi staat op je vos.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

olijf

Berichten: 1485
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 14:09

Mooie staart heeft jou paard!!
En op een vos kun je bijna alle kleuren wel hebben denk ik, behalve de bruin tinten die te dicht bij de kleur van je paard komen lijken mij minder geschikt!
Misschien moet je dan maar aan de hand van een kleur van je rijbroek kiezen!

Hihi had steert getikt ipv staart knap he Bloos!


patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 14:11

Die navy had ik idd ook al in mn hoofd, aan de andere kant heb ik al bijna alle mogelijke soorten blauwe dekjes. Ik zit heel hard te denken welke blauwgrijze je bedoelt, kan alleen op mystic green komen.

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 14:13

essie79 schreef:
ik denk dat chocobruin toch ook wel erg mooi staat op je vos.


Dat dacht ik ook ja, daar matched de rijbroek die ik op de foto's aan heb ook best netjes mee. De carameltint ga ik iig niet nemen, dat ligt idd te dicht bij haar eigen kleur.

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 14:15

olijfje25 schreef:
Mooie staart heeft jou paard!!


Ben er stiekem ook wel een beetje trots op, en als je goed kijkt kun je zien dat de staartwortel geschoren is. Zo zie je maar dat niet alle paarden van het opscheren een sprietstaartje krijgen Knipoog

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 14:16

Missouri schreef:
Wat een gaaf paard trouwens!


Dat hoor ik graag, vanzelfsprekend Knipoog

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 14:17

Ik zit trouwens wel lekker alles omstebeurt te quoten, moet toch eens gaan uitzoeken hoe je meerdere stukjes in een bericht kan quoten Haha!

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 14:29

ARMY

start paardensport Zie profiel voor meer info

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 14:36

Tja, ik blijf het een gave kleur vinden, heb het nog nooit bij andere dekjes gezien. Maar probleem blijft dat ik alleen een blauwe en een beige/caramelkleurige rijbroek heb.

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 14:43

Ik heb zelf een steenrode.. maar ik denk dat dat bij je paardje niet zo heel mooi is.. ik denk dat bij jou paard Navy het mooist is!En even over hoe fijn ze zijn.. ik vind ze echt super!

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 14:51

ik ben nog aan het zoeken naar foto van een bruine op een vos, staat echt gaaf, maar kan het niet vinden.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

alexxxandra
Berichten: 186
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: wezep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 14:51

Ik zou voor de donkerblauw gaan, dat past bij meerdere kleuren (rijbroek) dan bruin. Al maakt bij zo'n leuk paard de kleur v/h dekje eigenlijk nix uit Haha!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 14:54

Blauwgrijs staat denk ik erg mooi en brique (roodbruin), dat is ook te combineren met je broeken.
Verder heb je echt een super mooi paard!

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 14:56

essie79 schreef:
ik ben nog aan het zoeken naar foto van een bruine op een vos, staat echt gaaf, maar kan het niet vinden.


Ben heel benieuwd!

Citaat:
Ik zou voor de donkerblauw gaan, dat past bij meerdere kleuren (rijbroek) dan bruin. Al maakt bij zo'n leuk paard de kleur v/h dekje eigenlijk nix uit


Nouja, heb maar twee kleuren rijbroeken, dus heel veel te combineren valt er ook niet Haha! . In heb eigenlijk al heel veel blauwe dekjes, gewoon omdat dat haar erg goed staat, dus dacht ik voor een heel nieuwe kleur te gaan. Maar ga ik toch weer twijfelen... Bedankt trouwens voor je compliment Bloos

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 14:58

Georgette schreef:
Blauwgrijs staat denk ik erg mooi en brique (roodbruin), dat is ook te combineren met je broeken.
Verder heb je echt een super mooi paard!


Dank je! Die blauwgrijze, hoe heet die kleur? Hij staat namelijk niet in de horselover of de divozagids. Nu hoorde ik wel van mensen dat die lichte kleuren wat snel vies worden.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 15:04

Ik zal even in de folder van Anky kijken. Ehmm...

Die kleur heet *vaag, hij staat er niet meer bij*...

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 15:06

Donkerbruin staat Kwijl op een vos!
Ik dacht dat die "blauwgrijze" Navy heette, tenminste, zo heette mijn "blauwgrijze" (ik heb nog wel ergens een foto, zou ik even moeten zoeken en in mijn profiel staan nog kleine rijfoto's met die pad)

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 15:11

Als je al veel blauwtinten hebt, zou ik voor iets anders gaan !
De chocolade-bruine Anky-pad lijkt me erg chique staan op jouw vos, evenals de nieuwe kleur mystic green!
Zelf heb ik onlangs mijn eerste pads aangeschaft in Brique (die steenrode) en Turquoise (vind je dat niks? is wel weer een blauwtint...)
maar mijn merrie is zwart.

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 15:21

Afbeelding

Bedoel je met mystic green deze kleur? Daar ben ik eigenlijk niet zo weg van. Turquoise is wel heel tof, maar ik ben bang dat ik die zo weer zat ben. Ik wil een kleur die ik volgende winter ook nog leuk vind.

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 15:26

DaphneL schreef:
Donkerbruin staat Kwijl op een vos!
Ik dacht dat die "blauwgrijze" Navy heette, tenminste, zo heette mijn "blauwgrijze" (ik heb nog wel ergens een foto, zou ik even moeten zoeken en in mijn profiel staan nog kleine rijfoto's met die pad)


Heb even in je profiel gesnuffelt Knipoog , maar had jouw 'blauwgrijze'pad eigenlijk aangezien voor het gewoon blauwe. Zover ik weet heb je van anky alleen lichtblauw en gewoon blauw, maar ik ben niet helemaal up to date..
Bedoelden de andere personen in dit topic die voor blauwgrijs gingen toevallig ook dit pad?
Afbeelding
Dan hebben we weer een misverstand de wereld uitgeholpen Lachen

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 15:30


patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 15:37

Klopt ja, die heb ik toen maar met een half oog gelezen, het grootste gedeelte is toch gezwam over het al dan niet redelijk zijn van de prijs.
Ga hem toch nog maar even doorkijken opzoek naar foto's.
De naam navy lijkt me wel te kloppen, maar zover ik weet heeft navy weer nix met blauwGRIJS te maken. Zoiezo geeft anky haar pads wat ongelukkige kleuraanduidingen.

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 15:40

Hier nog even een overzicht van de kleuren in de horselovergids:

[img]http://users.pandora.be/DaringDragoon/Overige/Sjabrakkentest/Ankypads%20(Small).jpg[/img]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Desi_2409, Ginny135, GrapeshotBot, Luna_Rose, SusanH, tienus63 en 117 bezoekers