Die achterlijke mensen van tegenwoordig...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Die achterlijke mensen van tegenwoordig...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 19:17

Hallo!

Ben je lekker op buitenrit... En rij je een stukje over de beeweg, komt er van achter je een auto aan, die gaat je passeren, nee niet met een afstandje van je vandaan, nee die rijd tegen je aan! Boos! Die achterlijke vent reed gewoon tegen m'n voet/beugel aan, en het ging volgens mij heus niet zo per ongelijk! Gelukkig had Herman niks en ikzelf ook niet... Maar ik schrok wel even hoor Bloos!

De rest van m'n buitenrit dat ik nog over de weg moest, Herman bij elke auto die langs reed z'n oren in de nek, wat ie normaal nooit doet en bij een vrachtwagen bijna helemaal de bossen in...

    If you can dream it, you can do it ...


leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:18

Dan hoop ik dat die persoon ook fikse schade aan z'n auto heeft

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:19

Aah jakkes man, wat een idioot!! Boos!
Bah, stel dat herman geschrokken was ofzo...
Zit er nou wel een flinke kras over zn auto? sjee man, die is echt ZIEK! bah Misselijk

Calanddra

Berichten: 14120
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:21

oei klinkt niet fijn..... achterlijke vent..... zoiets had ik laatst ook..... ik ging samen met een vriendin rijden en haar pony deed al wat lastig toen er auto's kwamen. De meeste auto's reden er erg rustig langs en dus deed de pony ook rustig, maar op een gegeven moment kwam er een man aanrijden en die zag ook dat die pony was onrustig was. Toch reed hij op normale snelheid door.....en de weg was nieteens zo heel groot.... op het moment dat de voorkant van de auto bij de pony was schrok de pony en knalde hij met zn kont tegen de auto. Gelukkig had de pony niks, maar in de auto zat een flinke deuk. En die vriendin van mij moest dat maar van hem betalen want zij lette niet op Boos! eikel

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:21

Hè wat achterlijk zeg van die automobilist! Reed je niet midden op de weg ofzo? Naja, dan is het nog geen reden om tegen je aan te rijden...

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:21

leentje schreef:
Dan hoop ik dat die persoon ook fikse schade aan z'n auto heeft


Inderdaad... Haha!
Maar wat een idioot zeg, veel weggebruikers weten absoluut niet hoe ze met ruiters/aanspanningen om moeten gaan...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 19:23

Ja, hopelijk heeft die man een lekkere kras, het liefst had ik nog flink willen schoppen tegen de auto, maar daar denk je op dat moment ook niet bij na! Boos!

Oh dat is ook lekker stom Jen... Bij ons rijden die auto's ook altijd keihard voorbij, enkele remmen dan wel af, maar de meeste rijden gewoon keihard door! Gelukkig geeft Herman er niet zo om... Maar wel banketstaaf dat ze dat moest betalen zeg!

    If you can dream it, you can do it ...

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:23

wat een idioot Boos!
en gaat hij zeker weer klagen van dat paard liep tegen mijn auto enz enz... sommige mensen ook he kunne niet eens een beetje op passen. maar nog maar goed heeft je paardje niks en jij zelf ook niet.
Ik was eens langs het paard van mijn nicht aan het fietsen (zei zat er op) en toen kwamen er fietsers langs maar die man fiets mijn echt half onver viel tegen het paard aan, nog maar goed kon ik de fiets nog wat tegen houden en was ik niet echt helemaal gevallen maar paardje had zich ook wel verschrokken toen. En die man was ook nog kwaad op mij :s

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 19:24

Evy schreef:
Hè wat achterlijk zeg van die automobilist! Reed je niet midden op de weg ofzo? Naja, dan is het nog geen reden om tegen je aan te rijden...


Nee dat deed ik niet Knipoog Ik kijk wel uit, aangezien ze daar meestal lekker hard rijden, ik wil niet helemaal dood Schijnheilig Ik reed gewoon aan de kant van de weg...

    If you can dream it, you can do it ...

Calanddra

Berichten: 14120
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:26

ik heb ook een keer gehad dat ik samen met n andere vriendin op een fietspad aan t rijden. We reden wel in de berm er naast. Op een moment kwamen er 3 scooters aan en die vriendin deed al een beweging met dr hand van dat ze rustig langs moesten rijden...... maar je raad het al, dat deden ze dus niet....... poedersuiker......die pony's waren toendertijd nog niet volledig verkeersmak en schrokken dus ook, gelukkig hadden we ze snel weer rustig

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 19:37

Ja idd... Die zijn ook altijd zo asociaal, of rustig rijden en naast je paard even lekker flink veel gas geven... Eikels Boos!

    If you can dream it, you can do it ...

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:42

Jeetje wat een asociale mens, hoop dat hij een fikse blik schade heeft *dat loopt al zo tegen 500 euro Haha! *

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:48

zo raak je je verkeersmakke paard kwijt. Wat een idioten
Ben wat dat betreft blij dat Mirk uit de bewoonde wereld staat

:){

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 19:59

Idd...

Wees er dan maar blij mee, uit de bewoonde wereld Knipoog Op zich staat Herman ook niet echt in de bewoonde wereld, maar er zijn hier wel altijd veel toeristen en altijd die rot beewegen waar je dan wel eens door gaat, waar die achterlijke gekken knoer hard rijden!

    If you can dream it, you can do it ...

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 20:06

Ik zag het al in je naam...tsss gekke mensen Boos! wie doet dat....

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 20:32

Ja achterlijk... Wie doet dat? Die man die mij voorbij reed en vast nog veel meer Boos!

    If you can dream it, you can do it ...

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 20:51

ik had de auto een schop gegeven(ja ik moest been geven, het spijt me, maar je reed ook wel erg dicht langs mij) Schijnheilig

RIP Evita 02/04/1995 - 02/05/2017
Volg Apa de Border Collie zijn avonturen!

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 09:11

Naja wat een mafkees, gelukkig dat jullie er niks aan over hebben gehouden.

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 09:18

Hier rijden ze je ook de veters uit je schoenen.. Als een idioot voorbij gassen en dan gek opkijken als er vandaag of morgen een paard en ruiter op je motorkap liggen..

Van de overheid zouden ze eens spotjes op tv moeten uitzenden met daarin een animatie of computerbewerking die laat zien wat er gebeurd als een paard schrikt.. En hoe een auto eruit ziet als er een paard door de voorruit is gekomen.. Misschien schrikken mensen dan en gaan ze eens nadenken Boos!

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 09:25

Wat akelig voor herman en jou. Kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent door die klootzak Boos!

Tallie1979 schreef:
Van de overheid zouden ze eens spotjes op tv moeten uitzenden met daarin een animatie of computerbewerking die laat zien wat er gebeurd als een paard schrikt.. En hoe een auto eruit ziet als er een paard door de voorruit is gekomen.. Misschien schrikken mensen dan en gaan ze eens nadenken Boos!


Dat is geen gek idee..maar ik denk dat ze dat nooit zullen doen Scheve mond

Een meisje bij mij op stal heeft een geinig fluoriseerend hesje met een paard en de L er op, van lesser. OK dan!

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 09:31

Heel simpel op te lossen: spiegel eraf trappen!

petraaken

Berichten: 44203
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 11:09

Tallie1979 schreef:
Hier rijden ze je ook de veters uit je schoenen.. Als een idioot voorbij gassen en dan gek opkijken als er vandaag of morgen een paard en ruiter op je motorkap liggen..

Van de overheid zouden ze eens spotjes op tv moeten uitzenden met daarin een animatie of computerbewerking die laat zien wat er gebeurd als een paard schrikt.. En hoe een auto eruit ziet als er een paard door de voorruit is gekomen.. Misschien schrikken mensen dan en gaan ze eens nadenken Boos!



vind ik wel een uitstekende gedachte. iemand die het eens wil aankaarten bij de overheid?

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 11:44

ja inderdaad, te gek voor worrden. hij zou een boete moeten krijgen. ik hoop dat zijn auto total-los is. haha

Teamspirit... Je bent een toppertje!


wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 11:51

ja soms hebben automobilisten geen respect voor ruiters
ze passeren dicht langs je
of gaan overdreven tuuteren

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 11:54

zo ben ik een keer aangereden door een busje...
die reed ook loeihard, ik was door de woonwijk aan het stappen, t busje kon er niets aan doen,maar mijn paard schrok van een sproeier en sprong op de weg, het busje remde niet eens !!!! reed gewoon door en knalde tegen ons aan
we hadden gelukkig niets, mijn paard sloeg van schrik een keer tegen de bus aan !! dus mooie deuk erin, man stapte uit en vroeg of het ging... ik vraag me af wie er fout had gezeten? khad zijn nummerbord onthouden en ben verder gereden , nog n keer gemopperd dat ie nie zo hard moest rijden als ie een paard zag lopen !!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Valentinotje en 144 bezoekers