paardenwinkel de bles in Leiden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

paardenwinkel de bles in Leiden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 19:24

Ik zit net in de krant te kijken en er staat een advertentie in met allemaal paardenspullen bij een winkel (De Bles) in Leiden. Er hoort ook een website bij: www.de-bles.nl En er staan super goedkope dingen op , leren rijlaarzen voor 30 euro!!! Scheve mond wat moet ik daar nou weer van denken. Ik ben eigenlijk wel opzoek naar goedkope leren rijlaarzen, maar dit lijkt me iets te goedkoop. Wat is jullie mening en/of zijn jullie bekent met deze winkel?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:59

Ik heb er leren laarzen van, op maat laten maken. Nou heb ik echt geen mooie benen, maar de vorm die die laarzen hebben....
Waardeloos! Eerst totaal verkeerd gemeten, kon een vuist naast m'n kuit in de schacht stoppen, toen wederom 2 maanden wachten tot ze weer vermaakt waren... Grote bende!

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 20:54

Oke dan weet ik genoeg.

wiljemijn

Berichten: 856
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 21:33

doe het aub niet!!!!! ik heb dat jaren geleden ook gedaan, goedkope leren laarzen....echte leren met een coating, 2 maanden later kwam de coating er af en bleken er gaten in het leer te zitten, terug in de winkel wisten ze er ineens niets van af... heb trouwens maanden op die laarzen gewacht, normaal zou dat 6 weken duren (op maat gemaakt), maar ze waren ze kwijt geraakt in de vrachtwagen????? heb toen maar petrie's gekocht, die doen t veeeeeeeeeeeel beter (bij divoza gekocht)

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 09:35

Zeer piepklein winkeltje ergens verstopt in een straat tussen allemaal woonhuizen in.
Heb er ooit eens bandages gekocht (meer dan 6 jaar geleden) en verder ben ik er nooit meer geweest (ondanks dat ik 4 jaar in Leiden heb gewoond).
Geen idee hoe lang die bandages het hebben volgehouden want ze waren een verjaardagscadeautje voor een stalgenootje Haha!

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

BloemBloem

Berichten: 16575
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 09:46

Ik vergelijking met andere winkels in de bles superduur.....
en het is idd een heel klein winkeltje. Vroeger toen ze nog op de
Langegracht zaten verkochten ze betere spullen dan nu. Vind het nu beetje een zooitje, maar om niet te veel afteleiden van jouw vraag zou ik het niet doen!


Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 10:42

Leren rijlaarzen van 30 euro zou ik zowiezo niet doen, de bles of niet.
Verder vind ik het ook gene fijne winkel, ze zijn praktisch altijd dicht en de service vind ik ook nogal slecht.

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 11:35

De Bles zit bij mij om de hoek. Ik koop er meestal mn wormenkuren en ander spul waar je je geen buil aan kunt vallen (touwen/halsters, dat werk).
Het is idd een kleine winkel en ze hebben beperkt assortiment. Ook hebben ze regelmatig onbekende merken. Het moet dus net zijn of er iets bij zit wat je zoekt.
Ben ik echt op zoek naar iets dan ga ik liever naar Pas De Deux of Divoza.

Vriendin heeft laatst bij De Bles een hoofdstel op maat laten maken en een rijbroek besteld. Hoewel ze op beide lang moest wachten is ze erg tevreden over de spullen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: -Namiro-, Googlebot en 126 bezoekers