nog een paar oudjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 20:59

Op Derby, van manege Zeisterbos, daar hadden ze toen maar 1 pony dus dan kwam het vaak voor dat ik op een paard moest. Derby was een engels volbloed die je met een los teugeltje moest rijden. Ik hobbelde gewoon wat rond in het bos, was al blij dat ik er op bleef zitten en ze kon lekker hard in de galop, ik zat er alleen maar op en gebruikte de teugeks alleen maar om te sturen, als je de teugels strak hield werd Derby gek.
[img]../upload/34/derby.jpg[/img]

Nog 1 van Ernomi
[img]../upload/34/ernomi_2.jpg[/img]

En Skadi (die epilepsie had)
[img]../upload/34/skadi.jpg[/img]
[img]../upload/34/skadi_birgitt.jpg[/img]

En dan Vroja, dat was ook een lieve fjord. Hebben we 2 jaar gehad maar ze bleek chronische oorspeekselklieronsteking te hebben. Ze moest lekker een beetje buitenritjes maken en verder niet, bij ons was er alleen een bak en werd er dressuur gereden. En toen belden de vorige eigenaars op, ze hadden zo'n spijt dat ze haar hadden verkocht en wilden haar heel graag terug hebben. En toen is ze dus terug naar hun gegaan want zij reden alleen maar in het bos met haar. Ik vond het heel erg om haar terug te zien gaan maar ze bleef wel lekker leven en had het goed (ze hadden haar verkocht omdat ze het niet zo breed hadden maar later ging het beter en bleken ze het wel te kunnen blijven betalen om een paardje te onderhouden)
[img]../upload/34/staanopfjord.jpg[/img]




<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-04-18 22:03 ]</font>


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 21:36

Goh wat een leuke foto's zeg......en de eerste foto, jeetje he wat een groot paard en jij nog zo'n klein meisje hahahaha Dromen

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 21:59

Leuke foto's! Die tweede foto, dat paard dat daar op staat, lijkt wel wat op een paard dat bij mij op de manege staat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 22:04

Dat paardje leeft dus ook niet meer. Ze zou er nu ook wel wat anders uitzien denk ik, na 16 jaar.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 07:11

wat een leuke foto's zeg, Skadi is echt wel een poepie...

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 10:21

cool! ik gaook op pinky leren staan *LOL*

xxxjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers