wat moet je hiertegen beginnen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ayasha
Blogger

Berichten: 57938
Geregistreerd: 24-02-04

wat moet je hiertegen beginnen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 22:54

ik heb 2 maand geleden(19 maart 22u:18m:22s :p (weet het heel precies :d) een jongen een jongen leren kennen
ik voel me super bij hem!
zijn kameraden weten nu van mij omdat we een keer hebben afgesproken, het was niet te bedoeling dat ze het zo te weten kwamen aangezien ik toch 2 jaar jonger ben en 30 cm kleiner!
hij wou het rustig aanbrengen...
maar ze waren hem gevolgt en als van op een afstandje gevolgt
nu doen ze nog al moeilijk als wij bij elkaar komen
als ze hem dan zien beginnen ze te kwetsen met woorden...
vooral kwetsende woorden in mijn richting...hij voelt zich daar ook gekwetst door!
de zin die hij me laatst zij zal ik nooit vergeten!
als ik ooit in een situatie terecht kom dat er klappen vallen...loop dan plz weg!

ik vroeg daarop : waarom dan? tegen dan ben ik ook groter...kan ik misschien beetje helpen

hij: ik kan ze wel aan denk ik...Maar ze kunnen mij pakken via u!

ik had toen echt zo iets van: *slik hoe lief!*

en dit is ook echt een vriendschap waarvoor ik wil gaan! en niemand die me tegenhouden kan!

het was alleen door iemand die me nogal ontmoedigde...over twee jaar is hij weg...en ja...dan zien we elkaar zogezegd niet meer!
maar tegen dan ben ik ook 16 en met een beetje geluk mag ik dan met hem mee een stapje in de wereld zetten Knipoog
en met een beetje geluk aanvaarden zijn vrienden me dan ook
het is eigenlijk 1 persoon die me niet aanvaart...en de rest staat nogal neutraal
maar als die ene persoon begint doet de rest gezellig mee natuurlijk !

ik had al gedacht dat hij schrik heeft voor mijn komst! de meeste van mijn leeftijd zijn nogal kinderachtig (om het zachtjes uit te drukken) maar ik ben voor op mijn leeftijd! door bepaalde dingen ben ik zeg maar mentaal sneller beginnen groeien...ik doe gek, maar als het moet ben ik serieus! iets wat de meeste van mijn leeftijd niet kunnen! die lachen overal mee en trekken alles in het belachelijke...

wat moet je hier mee...hoe kan ik zorgen dat ik wél aanvaard word?
deze vriendschap is zo mooi! alleen hij verpest het!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 22:58

Kan het niet helemaal volgen? In zijn vriendengroepje is 1 iemand die jullie 'pest' zegt maar? Nergeren die hap, hoe meer je er tegen in gaat, hoe meer hij doet..

Ayasha
Blogger

Berichten: 57938
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 23:14

even korter uitleggen misschien:(mijn vriend ga ik N noemen)
in zijn vriendengroepje hebben een aantal het geaccepteert...behalve 1 persoon!
als deze de kans ziet tot het verknoeien van fijne momenten, of om mij te kwetsen (en in eens ook N) dan doet ie dat
N vertelt mij alles wat ie zegt en hij spot met mij...en met onze vriendschap,
N word daardoor ook kwaad!, want hij voelt zich ook gekwetst door die spottende woorden
en J (dus de jongen die spot met ons) laat geen moment voorbij gaan om het allemaal te verpesten, als N mij weer eens moet verdedigen (kan mezelf niet verdedigen aangezien hij het achter mijn rug doet) omdat J onozel aan het doen is over ons...dan beginnen de andere vrienden (dus het neutrale groepje laten we zeggen) ook mee te doen

allemaal heel verwarrend ik weet het
negeren is nogal moeilijk...het ligt een beetje moeilijk om iemand te negeren die puur op uitzicht af gaat! hij kan mij niet accepteren omdat ik 2 jaar jonger en 30 cm kleiner ben!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 23:25

Jeetje, wat een banketstaaf zeg! Zo eentje hoef niet bij mij aan te komen Kan je ook zo vertellen wat je er precies mee kan doen Scheve mond

Ayasha
Blogger

Berichten: 57938
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 23:28

tja liberty...ik wil ook niets meer met hem te maken hebben! maar J kent N al 10 jaar! en die zijn ook vrienden geworden! als hij het niet over mij heeft is J een hele toffe gast zegt N, en ik wil niet dat N, J laat vallen ! toch niet voor mij...10 jaar en 2maand is een klein verschilletje...

je kan me zo vertellen wat ik ermee kan doen?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 08:30

Ow, bedoelde dus te zeggen dat ik niet weet wat je moet doen, ik typte weer eens te vlug...

Mss dat anderen het weten?

Ayasha
Blogger

Berichten: 57938
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 13:57

ja misschien Haha!
maar dan mogen ze wel reageren Scheve mond