Eersel/trail/hek zonder handen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Eersel/trail/hek zonder handen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 09:25

Wie is er in Eersel geweest vorige week, en heeft in de trail een deelneemster gezien die het hek zonder handen gereden heeft? Ik hoorde dat er iemand deelnam die een armprothese heeft, maar die bij het hek aangekomen de teugels om de zadelknop deed, het hek pakte, er zonder teugelhulpen doorheen reed, het hek sloot en de teugels weer oppakte.

Wie heeft haar gezien?
En vraag twee: iemand een idee hoe ik met haar in contact kom?


Ik zit zelf nl. met hetzelfde, ik heb maar de beschikking over 1 arm en met mijn prothese ben ik te instabiel om door het hek te sturen (en als ik m'n pony te veel in de mond kom straft ze me genadeloos af Haha! )
Dit zou voor mij dus ook een oplossing kunnen zijn. Trail lijkt me nl. ontzettend leuk om te gaan doen (samen met pleasure en horsemanship) maar ik zit maar te klooien met hoe ik in vredesnaam m'n hekprobleem oplos.
De pickup lukt trouwens wel, ik kan wel een volte rijden met links.

Wie o wie kan me vertellen wie dat is geweest in Eersel................


Natascha dH

Berichten: 995
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Tollebeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 10:00

Haar naam is Anne Eliens. Ze rijd op een palominoruin Dennis Doc. Ze is lid van de westernmovement Eersel, dus die kunnen je vast verder helpen en je met haar in contact brengen. Kijk even op hun site en stuur ze eventueel een mailtje: www.westernmovement.nl.
Anne kennende zal ze het leuk vinden iets van je te horen. Veel succes met je wedstrijden! Party!!
Groetjes Natascha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 17:14

Super; ik ga er zeker heen mailen!

Overigens, als er nog tips voor me zijn om dit aan te pakken (het rijden van het hek dan he, niet dat mailen.... *LOL* ) dan hou ik me aanbevolen!

Thanks!


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 15:31

Oh ik heb haar weleens zien rijden op wedstrijden, van de WRAN in St Oedenrode en in Wanroij tijdens de NK Quarter Horses!! Echt héél knap hoe ze dat allemaal doet.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers