Opvallende prestatie's Jazz nakomelingen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Magique

Berichten: 1098
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Opvallende prestatie's Jazz nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 00:30

Het was weer Jazz festival in Roosendaal. Bij de dressuurwedstrijden te Roosendaal hebben meerdere afstammelingen van Broere Jazz weer laten zien dat deze hengst dressuur talenten geeft. In het weekend 15 +16 mei waren de ZZ-Licht combinatie's aan de beurt om zich te plaatsen voor het Nederlands kampioenschap. Er waren 2 overwinningen voor Broere Phoenix met Kirsten Beckers en 2 overwinningen voor Adelinde Cornelissen met Parzival. Ook de sinds kort op dit niveau startende Jazz zoon Olivi liet zich goed zien en behaalde met Bart Bax een mooie 2de prijs.

(Bron: www.dalhoeve.nl)

Het is me de laatste tijd al erg opgevallen. De Jazz kinderen presteren buitengewoon goed, zeker gezien dat het hier pas de eerste lichting betreft.
Nu nog wachten op de eerste Jazz nakomeling in de GP Wat ongetwijfeld Nartan gaat worden met J. Haazzen.


LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 10:39

En dan kom ik er strakjes aan met m'n zwarte Jazz dochter Haha! Heb er nu al zin aan! (al was ze van een andere hengst geweest --> kan me niets schelen, ben geke van het paard op zich)

Hoe is het nu met J. Haazzen? Is ze al weer aan het rijden?

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 12:20

Ze zijn vergeten Patser op te schrijven. Die startte ook in Roosendaal! Weet alleen niet meer op welke plaats die was geƫindigd!

geen

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 12:33

Citaat:
Wat ongetwijfeld Nartan gaat worden met J. Haazzen.


Poe, waar kwam die ook alweer vanaf als 3 jarige ? Tong uitsteken

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 12:55

Van het weekend nog de volle zus van Robin Hood (v. Jazz) in actie gezien in Winterswijk. Gaaf paard, lijkt precies op Robin Hood. alleen iets minder show. Ze is nu 3, dus dat wordt pavocup in 2005!!

Suzanne F.

Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 19:37

Franske schreef:
Citaat:
Wat ongetwijfeld Nartan gaat worden met J. Haazzen.


Poe, waar kwam die ook alweer vanaf als 3 jarige ? Tong uitsteken


Geen idee?? Zuidlaardermarkt?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: acerdurac, fokfanaat, IASCrawler, xSannee en 100 bezoekers