Waar komen al die jeugdcrimineeltjes toch vandaan?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Waar komen al die jeugdcrimineeltjes toch vandaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 10:51

Als je dit berichtje leest, weet je gelijk het antwoord op deze vraag Haha!

Citaat:
Student krijgt per vergissing geweer

Een Canadese student die een MP3 speler had besteld via internet, was geschokt toen hij in plaats van de muziekspeler een vuurwapen ontving.

De Engelse Brandon Buchan die in Canada studeert, bracht een bod op de MP3 speler via eBay. Het pandjeshuis dat de speler veilde stuurde hem per vergissing een (ongeladen) .22 caliber geweer van Smith & Wesson.

Volgens de Canadese douane worden niet alle pakjes aan de grens gecontroleerd. Het label op het pakketje zei duidelijk ‘MP3 speler’.

“Ik was geschokt toen ik zag dat het een geweer was,” vertelt Brandon, “ik ben geen moordenaar. Ik was vooral verward en vroeg me af hoe dit bij mij is terechtgekomen.”

De student belde de politie, die het wapen in beslag nam. Hij e-mailde ook het pandjeshuis waar het wapen vandaan kwam, die hem een nieuwe MP3-speler beloofde.
(Bron: HLN)

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 11:46

Kan me voorstellen dat je schrikt, weet je ook gelijk hoe makkelijk het is om aan een wapen te komen....

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 11:51

Citaat:
Volgens de Canadese douane worden niet alle pakjes aan de grens gecontroleerd. Het label op het pakketje zei duidelijk ‘MP3 speler’.


Dat is pas "niet verder kijken dan je neus lang is" zeg... Scheve mond

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:15

Nou ben ik wel heel erg blond hoor, maar een geweer is toch van heel ander formaat dan een MP3 speler? Blond

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:19

Maya schreef:
Nou ben ik wel heel erg blond hoor, maar een geweer is toch van heel ander formaat dan een MP3 speler? Blond


je bent niet de enige hoor Bloos

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:20

Wel raar dat dat formaat niet opvalt Knipoog
Stuur je etenswaar naar Canada, grote kans dat het nooit aankomt, maar misschien volgende keer toch een MP3 sticker er op plakken Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Alinda

Berichten: 1208
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 15:06

Hoe krijgen ze het voor elkaar Haha!

Menno

Berichten: 1595
Geregistreerd: 16-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 18:59

Ethelate schreef:
Wel raar dat dat formaat niet opvalt Knipoog


Het is ook niet zo'n groot geweer.

Afbeelding

Maar het had wel op moeten vallen dat het wel een hele zware mp3-speler was Tong uitsteken

V: Is Tommie een hond of een beer?
A: Tommie is een fantasiebeest, waar er maar één van is.
Bron: Sesamstraat FAQ

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:14

Jeetje dan schrik je idd, alternatieve kogelbrief Tong uitsteken


Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:18

Apart verhaal zeg.

En tsja, dat ding is toch echt wel wat groter dan een mp3-spelertje...

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:31

jee dat is echt schrikken of hij bestelde een 22. kaliber geweer, en iemand ontdekt en hij bedenkt zulke smoes..

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:37

Huh vaag....hoe kun je zon fout maken Verward

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 21:15

Diegene die het geweer besteld had zal ook wel op zijn neus gekeken hebben!
Schieten? Hiermee?

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 09:34

...Antwoord op je vraag: Zoutkamp (?). Topleverancier van jeugdcrimineeltjes (en woonplaats van mijn ouders & paardjes).

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 10:04

Uums schreef:
...Antwoord op je vraag: Zoutkamp (?). Topleverancier van jeugdcrimineeltjes (en woonplaats van mijn ouders & paardjes).


en onschuldige mensen zoals mij oppakken Boos! alweer 2 jaar geleden ooit heb ik dit eens geschreven:

Tijdens de pinksterdagen is er bij ons in het dorp (gehucht) de zogenaamde Vlaggetjesdagen. Het hele dorp loopt uit, en het is vreselijk gezellig.
Zo ging ik ook zondag heen, samen met een vriendin. Aangezien ik nooit geen alcohol drink was ik al aardig teut van 3 passoa's . Om een uur of drie wou ik weer richting huis, en liep naar de botsautobaan (die inmiddels gesloten was) om die vriendin gedag te zeggen. We stonden op die baan te praten toen er 10 politieauto's aankwamen scheuren. Mijn vriendin en ik werden in de boeien geslagen gefouilleerd en in de auto gestopt, want we waren aangehouden weges et overtreden an artikel 464 het vernielen van bepaalde dingen. We werden overgebracht naar het politie bureau, waar nog een aantal bekenden van mij zaten, en...

Na een verhoor van 2 uur werden we veilig thuis afgezet door de politie.
Voor zover ik weet kan ik geen botsauto over de kop gooien, zo sterk ben ik ook weer niet. Ik stond daar nog maar net 5 minuten. Het is toch altijd jammer dat wij ons aan de regels moeten houden, en die politie agenten niet. Want ik kan me herinneren dat ze geen gordels in de auto vasthadden, en dat ze boven de toegestaande snelheid reden.

Gelukkig dat ze mijn strafblad niet bekeken hebben, want ik ben een ware seriemoordenaar en heb vele banken beroofd

Hoe het verder afloopt zien we wel weer


ik heb er nooit weer wat vangehoord Verward

:){


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, _Nadia_, Ania, Arlette1991, Benazir, Boheme, desi92, Eefje_Sammy, Flew, Geerten, Josien_, Keizerinnnn, reina, SemrushBot, Tomboy0, ynskek en 50 bezoekers