Vorige week had ik les natuur/scheikunde. En we moesten een tekst lezen, ik had die na 10 minuten gelezen, en dacht ik maak er alvast een samenvatting van op mijn laptop. Ik had geen internet verbinding dus kon niet gaan internetten, ik zet mijn laptop dus aan. En die meneer staat achter me, hij vraagt was ik doe.
Ik; Ik wil een samenvatting maken van deze tekst, maar met laptop kan ik het makkelijker maken en zit geen dubbel werk in.
Leraar; Flikker maar op.
Ik; Pardon?
Leraar; Ja flikker maar op, om 16.00 wil ik je spreken.
Ik; Sorry, maar ik ben pas om 17.00 uit, dan kom ik na de les wel.
Leraar; Flikker nou maar op! * helemaal over de zeik *
Nou, ik sta van 16.55 tot 17.15 op hem te wachten, hem gezocht. Bleek dat hij naar huis was, dus ik stond er voor niks en kon me niet melden.
Vandaag had ik weer les, ik sta 5 minuten van te voren in zijn lokaal, met een witte jas en boek op tafel. Laptop lag in mijn kluisje, en hij flipt helemaal door. Ik kon weer opflikkeren, omdat ik er niet was vorige week toen ik me moest melden, ja dáág! Ik zei zo; Nou meneer, ik was er om 17.00 en heb 20 minuten staan wachten, en u was naar huis. Daar kan ik ook niks aan doen.
Nou, ik was nog een 1 minuut in de les, of ik kon alweer gaan.
Ben ik nou zo'n lastige leerling, of is die leraar nou zo onredelijk?
Groetjes Iris.

Ik zou toch even naar je mentor gaan om dit te bespreken als je leraar zo door gaat

maar ben blij dat we 'm weer terug hebben (die 1e leraar)