Een avondje op Tinka en Dinti van Von gepast

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Een avondje op Tinka en Dinti van Von gepast

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 02:42

Von moest ergens heen en vroeg mij of ik op haar paardjes wou passen, dat wilde ik wel.
Enfin, ze hoefden alleen maar los in de buitenbak. Simpel klusje zou je denken.... Ware het niet dat Tinka geschoren is, de bak nat was, het regende en Tinka haar staldeken op had. Soit, wat nu? Gelukkig had ik nog een deken liggen die naar de wasserij moet. Wonder boven wonder paste die redelijk goed. Aha, Tinka had nu dus een buitenspeeldekentje waar ze mee kon rollen en die ook nat mocht worden.

Allereerste werd ik hartelijk verwelkomd in de stal. Tinka nogal nieuwsgierig en Dinti is gewoon o.v.e.r.a.l. Nu nog de twee dames naar de bak brengen. Ahum, Tinka was heel erg zoet en liep trouw naast tante Lov. Dinti was een beetje flieberig zeg maar ronduit jolig. Normaal gesproken loopt Dinti aan een lang touw, maar omdat ik ze allebei tegelijk had, heb ik haar toch eventjes kort genomen, want ze liep me steeds voor de voeten Lachen. Intussen was het gelukkig wel weer droog.

Eenmaal in de bak ging Dinti plat door de bocht en bokte een flink aantal bokken, Tinka keek er wat naar en was er niet echt voor te porren om mee te doen. Tinka wilde wel rollen. Na ongeveer 3 kwartier ging het weer regenen en stonden de dames voor het hek. Maar weer naar stal. Op stal nog even geknufd en Dinti haar waterbakje gevuld. Het grappige was dat DInti alsmaar in de buurt liep (en ook wel in de weg,hihi), soort zwaan-kleef-aan. Als je een stap opzij doet: Dinti, als je je omdraait: Dinti.

Kortom, ze waren ontzettend lief met zijn tweeen.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 10:13

Hihi, je hebt je vermaakt met mijn knollies lees ik! Wat is die Dinti toch een lieverd he? Loopt echt nooit in de weg hoor....
Leuk om te lezen, en ik ben blij dat het goed is gegaan! (zat er stiekum toch wel een beetje over in Haha! ). Maar ik vertrouw ze dan ook niet toe aan de eerste de beste he?
Heel erg bedankt!!!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 11:23

het klinkt als een gezellig onder-onsje!
is ze ook wel toevertrouwd die stinkertjes, hahahaha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 16:52

Hahah ik zie het helemaal voor me Tante Dressuurprik met stinkers Tong uitsteken .

*kom niet meer bij Knipoog *

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 11:07

Prisca schreef:
Hahah ik zie het helemaal voor me Tante Dressuurprik met stinkers Tong uitsteken .

*kom niet meer bij Knipoog *


Maar Tinka is dan ook wel een echte dressuurstinker hoor Haha! , anders had Lov het nooit gedaan....

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 11:21

Volgens mij is het helemaal geen raar gezicht, Lovely met Stinkertjes... Lov matched gewoon met elk paard goed, dressuurpaard of niet.... *mijn mening haha* Foto's???? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 13:42

Haha, ze keken op stal ook wel vreemd op toen ik met ze liep hoor. Tinka is een dressuurtinker en Dinti kan gewoon alles, maar dat houdt ze goed geheim Haha!.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 13:44

Wat is Dinti voor een paardje dan? Ook een tinker? Of een shet ofzo? dat lijkt me uit je verhaal op te maken wat logischer..... Haha!
Ach en Lov, wat kan het schelen... Knipoog

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 13:51

Lovely schreef:
Dinti kan gewoon alles, maar dat houdt ze goed geheim Haha!.


hihi, goed onder woorden gebracht...

en Jurga, Dinti is idd geen stinkertje, maar een mengeling van weet ik veel wat, maar in ieder geval zit er shetlander in, dus een klein verwend mormeltje zeg maar.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 14:15

Okay, nu ben ik ook weer op de hoogte.... Haha! Thanx!!!! Knipoog