Stalgenootjes wissel ;)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Stalgenootjes wissel ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 15:51

*Komt net terug uit warm turkije, vandaar de late update*

Zoals enkelen gelezen hadden was Ditje (Tess) sinds begin mei bij ons op stal gekomen.
Enkele dagen later kreeg ze een andere stalling aangebodenw aar ze zo goed als gratis kon staan, dus vertrok Ditje weer.

Dezelfde dag dat Ditje haar pony op kwam halen kwam Lieke (Hebrino) kijken. Zij was op zoek naar een stal dichterbij huis voor haar shetlandhengstje Onyx (juist ja, die van Nathalie is geweest).
Al snel besloot Lieke Onyx te verplaatsen en hebben we dus sinds afgelopen vrijdag weer een nieuw stalgenootje Lachen.

Vandaag heb ik Onyx voor de eerste keer gezien (net terug uit turkije, zoals ik al schreef :p) en hij is super cool Haha!.

Lieke ik heet je van harte welkom op onze stal en ik hoop dat het erg gezellig wordt *maar ik verwacht niets anders Knipoog*!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 16:56

Hee wat een toeval. En je het weer snel een stalgenootje erbij. Hopelijk word het gezellig Tong uitsteken Vork

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 17:59

Super dat het zo snel weer is 'opgelost'.

Veel plezier met z'n alle!!!

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:45

Lieke, ik wens je veel plezier bij Kim. Ze heet alles prima voor mekaar bij haar op stal !

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:47

Echt leuk joh! Ik kom snel een keertje langs om Onyxje weer eens te bewonderen. Haha! En ik wil Fellow ook nog een keertje zien natuurlijk. Cool Die heb ik ook nog niet bewondert!
En Misty's veulen?! Haha!

hebrino

Berichten: 356
Geregistreerd: 29-11-02
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 16:51

dies dr nog niet (nog).... onyx heeft t ontzettend naar zn zin, hij is al helemaal verliefd op Donya, nog niet zon goede vriendjes met Fellow... Maar zit lekker in zn vel in zijn boomgaard!