highschoolyear

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

highschoolyear

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-02 23:46

hoi,
heeft iemand hier ervaring met een highschoolyear doen? ik wil namelijk zelf misschien ook een tijdje naar Amerika om daar mijn Amerikaanse diploma te halen. ik wil niet naar zo'n georganiseerde high school maar ik heb zelf een andere high school uit gekozen waar ik zelf heen wil. heeft iemand ook ervaring met het mee brengen van hun paard naar Amerika?
groetjes,

zita

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......


Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 00:14

Een vriedin van mij heeft een jaar communitycollege gedaan en zat op een campus. Ze heeft het erg naar haar zin gehad. Je paard meenemen lijkt me trouwens wel een duur grapje!


obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 01:46

MIjn schoonzusje is een jaar naar amerika geweest en heeft daar highschool gedaan.ze zat in een gastgezin .Ze heeft t daar echt super naar haar zin gehad. Al sje wil kan ik haar wel de naam van die organisatie vragen. Zij was daar heel tevreden over.

En idd je paard meenemen dat zou ik maar uit je hoofd zetten. Ze moeten voor die tijd heel lang in quarantaine en het is echt onbetaalbaar!

Iig veel succes gewenst


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, _kimm, _San87_, Amazonbot, Amber_, Bloemetje75, Fling, Foreverkliek, fotolijstje, hagelslag, ingetje3012, Kever, ManonGrr, nafkedemi, Niika, Poekkie, roxiie, Selina, spookyskippy, sterregoud, Xayah, xColorCross, YandexBot en 178 bezoekers