Zo jong al zoveel vriendjes? (Volkskrant bijlage)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Zo jong al zoveel vriendjes? (Volkskrant bijlage)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 14:07

Jeetje, ik zat vanmorgen die bijlage over jongeren in de VK te lezen, en daar stond een voorbeeld van een meisje:
14 jaar, en ze had een lijstje jongens waar ze mee had gezoend, opzich geen probleem maar het waren er 38!! toen had ik al zoiets van huh? Maar het ging verder, er stonden kruisjes achter de namen, 1 kruisje stond voor zoenen en aftrekken, 2 kruisjes stond voor beffen en 3 kruisjes voor dat ze ermee naar bed was geweest! Hallo, 14???
Haar eerste keer met iemand naar bed was met een jongen die haar een week later dumpte, en de tweede was iemand waar ze niets voor voelde, zoals ze het zelf zei gewoon "seks om de seks."
Ze had er soms wel een beetje spijt van, dat ze niet had gewacht op iemand waar ze echt van hield, maar ach het was nou eenmaal gebeurd...

En ook nog een verhaal van een meisje dat was ontmaagd zwaar dronken tegen de auto van iemand voor de deur van een bar terwijl iedereen keek, ja die jongen had er achteraf wel spijt van...

nou zal het wel aan mij liggen, maar is het echt zo erg? of zijn die mensen daar gewoon gek? Moet ik me schamen als 17-jarige nog maagd te zijn?
Scheve mond


Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:10

Ach ja, en een vaste relatie op je 16e is ook niet goed

Er zijn altijd van die mensen, en je hoeft je echt niet te schamen. Gemiddelde leeftijd is 17,4 ofzoiets dus kun je nagaan. Dit zijn echt van die extreme gevallen die iedereen wel 1 ergens van kent.

Vandaag even geen achterhaalde quotes

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:10

je bent iig niet de enige die nog maagd is hoor! Dit is echt niet normaal wat dat meisje doet Scheve mond

[o]

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:12

Dat kind is losgeslagen geloof ik. Die is toch ergens wat vijzen kwijtgeraakt.

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:15

Stond dat zomaar in de Volkskrant? Ja ik heb ook wel dat soort verhalen gehoord. Ik ben er gelukkig niet een van.. Die meiden moeten het zelf weten, maar of je er nou echt gelukkig van wordt. *is volwassen, praat volwassen* Haha!

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

Samantha_

Berichten: 10796
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:15

Jee dat is wel erg zeg.
14! En dan zo'n lijstje is helemaal erg.

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:29

pfff.. en ik dacht ik erge meiden kende Rolleyes Lips are sealed

maar ehh Yessy.. schaam je niet! Beter maagd te zijn dan overal in t rond te "seksen" Knipoog

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:31

Tjee, hier kan ik met m'n hoofd niet bij hoor. Tis weer wat anders dan dat berichtje dat die mensen na 8 jaar getrouwd te zijn nog geen kinderen hadden omdat ze niet wisten dat je daar sex voor nodig had Tong uitsteken.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:35

Ach ja, de gemiddelde leeftijd waarop mensen ontmaagd worden ligt zo rond de 17 jaar. Nou, daar heb je dus ook altijd een paar extremen bij zitten, een paar die al op hun 12e geen maagd meer zijn en een paar die op hun 27 nog maagd zijn. De één is gewoon vroeger rijp dan de ander, denk ik dan bij mezelf. Maar om de een of andere reden vinden mensen het wel afkeurenswaardig als je ver onder die grens zit, dan wanneer je boven die grens zit. Ik begrijp wel waarom mensen dat vinden, maar verschil moet er wezen, toch? Ik kan me er niet druk over maken en ook niet over verbazen.

De gevallen die topicstarter noemt waren overigens wel de extremere verhalen.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:35

Jee die kind is echt losgeslagen. ben zelf 14 maar zoiets doen

Haha Dennis hoe verzin je t?


jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:35

Jeetje, ik durf te wedden dat dat meisje nooit meer serieus genomen word. Als dat meisje eenmaal bekend staat als 'het sletje' dan komt ze niet zo snel meer van die naam af

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:38

Gaaaap Zo, dan ben je echt niet lekker bij je hoofd.
Is dat normaal op die leeftijd?

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:40

Gaat dat zo tegenwoordig? Ik wacht liever met m'n 19 lente's jong op de echte ware......

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 14:49

Gefeliciteerd Haha!

ik schaam me trouwens niet hoor, ik vind het alleen nogal vreemd dat sommigen het stoer vinden op hun 12e ofzo ontmaagd te worden, toen speelde ik nog met barbies enzo Haha!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:54

Ik ben ook nog hartstikke jong Schijnheilig maar dit is tegenwoordig heel normaal. Ik hoor dit soort dingen zo vaak!
Ook van zusjes of oppaskinderen van 12, 13 die al met allemaal jongens hebben gezoend.
Dit meisje in jouw bericht is (mag ik hopen) wel een extreem geval! Ik zou er echt niet trots op zijn als ik zo was geweest op mijn 14e. Toen was ik nog onschuldig Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 15:01

Op die leeftijd hield ik me met hele andere dingen bezig.
Toch zijn dat soort meiden niet uniek. Ik heb zo het stomme idee dat er hier op Bokt.nl ook 1 of 2 van die meiden zitten.
De grootste verantwoordelijke in dat soort zaken lijken mij de ouders. Ik hoefde dat soort dingen niet in mijn hoofd te halen. Ik dacht daar ook niet aan, en dat heb ik meegekregen uit mijn opvoeding.

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 15:01

Jee zeg haha echt niet normaal... op mijn 14e was ik met die dingen echt nog niet bezig, maargoed da's dan ook weer 4 jaar geleden en tegenwoordig schijnt het normaal te zijn op die leeftijd...

Ik ben 18 en ben nog maagd, ben er nog trots op ook, ik heb nu wel al 3 maanden verkering maar ik wacht toch nog een tijd totdat ik het zeker weet, want het is toch het intiemste en meest eigenste wat ik iemand kan geven... En wat de rest doet, ja daar kan ik me niet druk om maken, je krijgt toch de volle lading over je heen als je een 14-jarig zegt om nog even te wachten met sex want dan ben je ouderwets...

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 15:05

Ik had laatst mijn neefje van 14 op msn en die begon er ook over dat hij en zijn vriendin die een half jaartje jonger is "het" al gepland hadden voor die week Scheve mond Ik heb even doorgevraagd en het ging dus daadwerkelijk om een ontmaagding van beiden Verward Stond ook even met open mond mijn msn-scherm keer op keer na te lezen om te checken of dat er echt stond... 14 jaar... pff, ik vind het ook echt bizar jong....

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 15:05

Ik ben 31 en wacht ook liever op de ware. Als dat kind de waarheid vertelt heeft wordt die inderdaad nooit meer serieus genomen. Haar goede naam is voor altijd verloren in haar dorp of stad.

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 15:06

snowdon schreef:
Ik had laatst mijn neefje van 14 op msn en die begon er ook over dat hij en zijn vriendin die een half jaartje jonger is "het" al gepland hadden voor die week Scheve mond Ik heb even doorgevraagd en het ging dus daadwerkelijk om een ontmaagding van beiden Verward Stond ook even met open mond mijn msn-scherm keer op keer na te lezen om te checken of dat er echt stond... 14 jaar... pff, ik vind het ook echt bizar jong....



Heb je het niet uit hun hoofd kunnen praten?

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 15:07

Zo te horen, ben ik een van die meiden....ik ben ontmaagd op m'n 14e en dit was niet omdat het stoer was, maar omdat ik geen nee durfde te zeggen tegen iemand die 10 jaar ouder was. Ik denk dat dit bij veel meisjes het geval is. Sindsdien gewoon vaste relaties gehad, heb nu ook al meer als een half jaar een vriend.

Spero melior

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 15:09

petraaken"]
[quote="snowdon schreef:
Ik had laatst mijn neefje van 14 op msn en die begon er ook over dat hij en zijn vriendin die een half jaartje jonger is "het" al gepland hadden voor die week Scheve mond Ik heb even doorgevraagd en het ging dus daadwerkelijk om een ontmaagding van beiden Verward Stond ook even met open mond mijn msn-scherm keer op keer na te lezen om te checken of dat er echt stond... 14 jaar... pff, ik vind het ook echt bizar jong....



Heb je het niet uit hun hoofd kunnen praten?
[/quote]

Zo goed ken ik mijn neefje niet, dat hij iets van mij aan zou nemen... Maar heb wel mijn mening erover gegeven en toen hij tips vroeg, maar gezegd dat ie die krijgt als ie daar klaar voor is Knipoog

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 15:10

Daarom wordt jonge meisjes ook vaak afgeraden om een relatie te nemen... ze zijn vaan nog te naïef of durven geen weerstand te bieden...

Niet dat ik je iets verwijt hoor meis_lief, maar daarom kun je met relaties beter wachten tot je sterk in de schoenen staat, al helemaal als je vriend zoveel ouder is als jij.

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 15:12

Yessy schreef:
nou zal het wel aan mij liggen, maar is het echt zo erg? of zijn die mensen daar gewoon gek? Moet ik me schamen als 17-jarige nog maagd te zijn?
Scheve mond


Helemaal niet! Je moet juist trots zijn!
Vind dit allemaal wel een beetje erg vroeg..

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 15:16

Ik denk dat het in principe niet uitmaakt of je op je 14e of je 20e wordt ontmaagd. Zolang je er zelf maar voor de volle 100% achter staat.
Wat meis_lief al zei, helaas is dit alleen in de meeste (jonge) gevallen niet zo. Maar als je wél 14 was en je stond erachter, had een betrouwbare vriend etc, dan hoef je je er echt niet voor te schamen dat je zo jong was.

En 1 of 2 van dit soort meisjes op Bokt? Dat is een understatement Lips are sealed

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Corien_, DotBot, DWitzel, Facebook, fleurtjeuh, Hootje, Silenna, tessaaa24, Urona447 en 160 bezoekers