AMSAMSAMS en Idie in Middenbeemster gisteren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

AMSAMSAMS en Idie in Middenbeemster gisteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 10:27

Deze foto's zijn van gisteren tijdens het losrijden van AMSAMSAMS. Ik heb ze gemaakt met de nieuwe Canon, EOS 300D.

AMSAMSAMS mag zelf vertellen hoe ze gereden heeft. Haha!


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 10:32

Dat ziet er hardstikke netjes uit! Waren de punten ook goed?

Bel straks ff terug mam, ik sta net de cake af te gieten - Loesje
** M2 +4 **

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 10:43

Ze heeft 1 punt gescored! 164 punten, ondanks 2 tweeen! Waarom ze voor de andere proef geen punten heeft gescored, dat weet ik niet. (was 150 geloof ik)

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 10:50

Haha, ik had in mijn eerste proef 164 punten! Terwijl ik er toch 2x een 2 bij had zitten Bloos ... Voor het halsstrekken... Daar ben ik niet zo goed in Schijnheilig . Tenminste... Ze doet het wel, maar ik laat haar niet altijd de ruimte... Dus ja, als je dan een 2 hebt voor het halsstrekken dan krijg je die ook voor het teugels op maat maken! Tong uitsteken

De tweede proef had ik 150 punten... Geen winst dus... Maar dat maakte me eigenlijk niet heel veel meer uit! Lachen Ik was zo trots op Idie! Ze heeft zich echt super laten rijden! In de tweede proef was het kwartje ook een beetje op... Het liep 3 kwartier uit... Dus toen zat ik er inmiddels al ruim 2 uur op... Kan je het haar ook niet echt meer kwalijk nemen.

In het begin hield ik mijn hart vast, ze was enorm druk, rende alleen maar rondjes om Jura heen en stond aan een stuk door te brullen! Toen moest ik er nog op en zag het eigenlijk niet echt zitten! Toen ik was opgestapt zijn we al dribbelend naar het inrijterrein gegaan, ze heeft 1x een knoeperd van een sprong genomen zodat ik er bijna naast lag en toen zijn we maar meteen gaan draven. Na ongeveer een kwartier was haar gekheid wel afgenomen en kon ik lekker gaan rijden!

Toen was ze echt super! Ik was hardstikke trots en heel erg blij met mijn paardje! OK dan!

Jura, dank voor de foto's!

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 10:50

Jura schreef:
AMSAMSAMS mag zelf vertellen hoe ze gereden heeft. Haha!


Schijnheilig

SinelliB

Berichten: 150
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 10:55

Ik heb je proeven niet gezien, maar ik vind jouw paard een erge leukerd! Leuke combinatie. Gefeliciteerd met je winstpunt, hoeveel moet je er nog voor de L1?

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 11:00

De punten waren niet helemaal terecht in die tweede proef, want alles ging goed en ze liep veel beter dan ik ooit gezien heb op wedstrijd. Dus die tweede proef was ook zeker een winstpunt waard. Maar ja, volgende keer beter!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 11:12

Ik heb nu 8 punten, ik moet er dus nog 2. Eerst wilde ik niet meteen over naar het L omdat ik mezelf hiervoor niet voldoende goed vond, maar van mijn juf en van Jura Knipoog moet ik wel over. Dan blijf ik maar wat langer in de L1! Haha!

Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 11:14

Heej dat ziet er toch hartstikke goed uit joh!! *LOL* gefeliciteerd met je winstpunt, op naar die andere twee

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 11:14

Gefeliciteerd met je winstpunt!

Bel straks ff terug mam, ik sta net de cake af te gieten - Loesje
** M2 +4 **

SinelliB

Berichten: 150
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 11:29

AMSAMSAMS schreef:
Ik heb nu 8 punten, ik moet er dus nog 2. Eerst wilde ik niet meteen over naar het L omdat ik mezelf hiervoor niet voldoende goed vond, maar van mijn juf en van Jura Knipoog moet ik wel over. Dan blijf ik maar wat langer in de L1! Haha!


En dan zal je zien dat je zo door de L1 heen bent! Dat heb ik tenminste wel nu, ik vond de B veel moeilijker dan de L1, het is me allemaal een stuk duidelijker. (denk dat ik het licht heb gezien...)

Nog 1x starten dan heb je je 2 winstpunten...succes.

P.S. start je a.s. zondag de 23e ook weer in Middenbeemster?

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 11:41

Helaas kan ik dan niet Scheve mond
Maar ik start de 13e weer in de Middenbeemster. Jura start geloof ik wel as zondag!

Pfff... Ik denk dat ik dat niet voor elkaar krijg hoor... In één wedstrijd 2 punten... Daarvoor ben ik dan weer veel te nerveus! Cool
Zou wel heel leuk zijn... Haha!

Dank voor de leuke reacties!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 11:41

Erg mooie foto's! Gefeliciteerd met je winst!

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 11:44

Dat paard heeft behoorlijk geode gangen zo te zien. Leuk!
Combinatie staat ook leuk. Alleen nog iets minder centen zoeken.
Gefeliciteerd met je punten!

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:02

Haha, wat grappig dat je dat zegt! Ik ben heel hard aan het oefenen daar op! Het stond ook - in iets andere bewoording Knipoog - op mijn protocol! Ik zeg altijd maar: oefening baart kunst! Haha!

Dank je wel voor de complimenten! Bloos

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:07

Jazeker, oefening baart kunst. Ik denk ook dat je iets arroganter mag kijken als je een proefje doet. Ik doe het zelf ook namelijk maar in een rijjasje gaat het een stuk beter gek genoeg.
tegen kinderen zeg ik altijd: ga als een koninginnetje op je paard zitten Lachen

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 12:19

Ja dat moet ze zeker leren, arrogant op haar paard gaan zitten, schouders naar achteren en naar voren kijken. Dan komt het helemaal goed! Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:21

Wat een superfoto's! Maar ik heb er ook wel even op moeten wachten Schijnheilig Knipoog
Idie ziet er super uit en dat is ook wel te merken aan de punten OK dan! Beetje jammer van de 2e proef. Maar volgende keer weer beter en dan heb je die laatste 2 punten


AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:28

Jura"]
Ja dat moet ze zeker leren, arrogant op haar paard gaan zitten, schouders naar achteren en naar voren kijken. Dan komt het helemaal goed!
[/quote]

Jura... Als jij me nou eens helpt??? Gewoon elke keer dat ik weer in elkaar zak even roepen! Haha! Knipoog

[quote="Antoinette schreef:
Wat een superfoto's! Maar ik heb er ook wel even op moeten wachten
Idie ziet er super uit en dat is ook wel te merken aan de punten Beetje jammer van de 2e proef. Maar volgende keer weer beter en dan heb je die laatste 2 punten


Dank Antoinette! Niet zo hard roepen nu van die 2 punten! Straks haal ik helemaal niets... Dan valt het ook zo tegen! Schijnheilig

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:32

AMSAMSAMS schreef:
Dank Antoinette! Niet zo hard roepen nu van die 2 punten! Straks haal ik helemaal niets... Dan valt het ook zo tegen! Schijnheilig


Natuurlijk wel! Ik had ook kunnen zeggen: volgende keer haal je gewoon even 4 winstpunten, dan ben je er ook Haha!
Maar ik wilde niet een al te grote druk op je schouders leggen Knipoog

Maareh, ben je helemaal over je wedstrijdfobie heen?

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:47

Antoinette schreef:
Maareh, ben je helemaal over je wedstrijdfobie heen?


Dat kan je beter aan Jura vragen! Haha!

Die moet namelijk nog steeds voor elke wedstrijd aanhoren:

- "Zullen we terug gaan, vind het niet meer zo leuk"

of

- "Nee, hoef niets te eten, ben misselijk"

Ik denk ook niet dat dat heel snel over zal gaan, is toch ook een beetje de aard van het beestje (ikke dus...)! Maar, misschien als de routine er straks weer een beetje in zit... Wie weet! Knipoog

SinelliB

Berichten: 150
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:59

AMSAMSAMS"]
[quote="Antoinette schreef:
Maareh, ben je helemaal over je wedstrijdfobie heen?


Dat kan je beter aan Jura vragen! Haha!

Die moet namelijk nog steeds voor elke wedstrijd aanhoren:

- "Zullen we terug gaan, vind het niet meer zo leuk"

of

- "Nee, hoef niets te eten, ben misselijk"

Ik denk ook niet dat dat heel snel over zal gaan, is toch ook een beetje de aard van het beestje (ikke dus...)! Maar, misschien als de routine er straks weer een beetje in zit... Wie weet! Knipoog
[/quote]

Maar je hebt zo'n superpaard! Ze loopt super,en is braaf (anders had je nu geen winstpunt) dus waarom ben je dan zo zenuwachtig?

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 13:14

Ik heb inderdaad een geweldig paard OK dan! (tenminste... dat vind ik natuurlijk), maar het is niet een 'makkelijk' paard. Erg opgewonden altijd en daardoor dring je niet altijd even goed tot haar door.

Ze kan behoorlijk uit haar stekker gaan! Bij mij zijn de zenuwen ook niet zo zeer voor de proef denk ik, maar meer of ze zich normaal zal gedragen. Het lijkt me zo vervelend om er af te vallen bijvoorbeeld op het wedstrijdterrein, dan loopt m'n paard daar los...

Ik ben ook al een aantal keren het terrein over gedenderd met een onbestuurbaar paard haha! Maar als je hard genoeg roept, dan horen de anderen je wel op tijd... Schijnheilig

En misschien gaat het nog wel een keer over! Haha!

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 13:36

Gefeliciteerd met je winstpunt!!
Ik heb de proef gezien en vond het erg netjes. Halsstrekken was recht van mij af, dus dat heb ik niet gezien maar een 2 lijkt me nogal streng.
Maar je hebt je punt OK dan! jammer van de 2e proef, maar volgende keer beter. Anders heb je er volgende keer 1 teveel, dat is ook zonde Schijnheilig

Mooie foto's Jura. Super scherp.

Navragen is beter dan afvragen.

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 15:41

Foto's zien er echt super uit! OK dan!
Ze loopt heel netjes! Ook gefeliciteerd met je mooie punten!
Je zult vast hardstikke trots zijn Lachen

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 bezoekers