shiloh kan niet op bokt....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

shiloh kan niet op bokt....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 07:17

even een berichtje namens shiloh

ik kan als sinds gister middag niet meer op bokt komen, en begin letterlijk afkick verschijnselen te krijgen ... sinds gisteren middag krijg ik als ik bokt wil openen een melding dat hij de pagina niet kan vinden,. Terwijl verder alle pagina's van internet het doen, behalve bokt dus. Ik heb alle cookies en tijdelijke internet bestanden al weggegooid, maar hij doet het nog steeds niet. het is niet alleen mijn computer, de computer van mijn vader (wij zitten op een netwerk) kan ook niet op bokt... ik zou graag willen weten of er nog iets is wat ik zou kunnen doen of waar het aan zou kunnen liggen. Iemand ideeën? Groetjes Shiloh

ze heeft ook nog op virussen gechecked

groetjes fabske en shiloh

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 07:19

misschien is bokt bij haar geblokeerd en beveiligd en moet je iemand die daar verstand van heeft naar laten kijken

Melanie

Berichten: 2270
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: B en R

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 07:21

gisteren kon biek ook niet op bokt komen

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 07:22

kan misschien ook aan bokt liggen want de laatste tijd kon ik heel erg vaak niet op bokt komen .
maar verder zou ik het anders ook nie weten

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 07:23

ze kon er voor gisterenmiddag wel gewoon zonder problemen opkomen, naar haar weten zijn de internet instellingen niet veranderd maar dat zou ze ff checken.

ze kan dus wel alle andere internet pagina's openen alleen bokt dus niet.
en nu nog steeds niet.

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 07:25

vaag hoor misschien moet je tovh effe in de instellingen gaan kijken en anders iemand die er verstand van heeft naar laten kijken

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 07:32

iedereen kan de instellingen zelf nakijken zelfs mensen die er minder verstand van hebben dus ook shiloh kan dat vast wel nakijken.
maar bedankt voor je tip in iedergeval.

shiloh heeft ook even gekeken met spyware maar dat hielp ook niet.

Ann

Berichten: 13240
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 07:33

Botervlieg kon gisteravond ook niet op Bokt komen, zijn er weer problemen met de servers? Verward

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 07:34

Volgens mij Cassidy ook al niet, het kan idd zijn dat ze op het werk Bokt geblokkeerd hebben... Wij krijgen dan een melding van een restricted site.

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 07:38

ik heb geen idee wat het is shiloh heeft dr internet instellingen nagekeken maar er is niks op te vinden. verder heeft ze ook al bovenstaande gedaan dus ik denk dan dat er nog eerder problemen met de server zijn ofzo
???

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 07:40

Heeft ze al bij de baas geinformeerd of Bokt geblokkeerd is? Schijnheilig

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 07:44

dat heeft ze nagekeken en als je goed leest zie je dat het niet bij haar op het werk is maar bij haar thuis is en bij haar vader op de computer. twee computers in een huis op een netwerk. en ze doen het allebei niet met bokt.
dus ligt het sowieso al niet aan haar eigen computer. maar die van haar vader doet het ook
we denken eerder dat de servers van bokt problemen hebben met haar ip adres

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 07:48

Pardon Bloos Las netwerk als werk Bloos!

Geeft ie meteen aan dat de site niet weergegeven kan worden of laadt hij eerst een hele tijd? In het laatste geval ligt het zo goed als zeker aan Bokt...

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 07:55

hij is een hele tijd aan het zoeken, maar het balkje onderin zeg maar laad niet meer dan een milimeter of 4, en dan na ruim een minuut of zo zegt hij dat de pagina niet weergegeven kan worden...

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 08:02

TAAAAAAAAAAADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa

Echt snap er geen kont meer van, hij doet heet echt al sinds gister middag niet meer rond een uur of 4 of 5 of zo, zit al sindsdien de hele tijd te proberen, en vannochtend ook de hele tijd en zo, en nu doe tie het inees....

ach jah, het zijn rare dingen, die computers....

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 08:42

Als hij het niet meer doet, moet je eens proberen 10 boktvensters tegelijk te openen... meestal springt er dan wel een aan Knipoog. Als bokt het bij mij niet doet omdat er problemen met de servers zijn is dat ook de enige manier waarop ik op bokt kan komen.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 09:52

Callippo kon gister ook niet op Bokt. Weet niet of het vandaag ook al wel weer ging.

Volgens haar kon niemand in haar woonplaats daar op Bokt. (Zou ze dat getest hebben? Tong uitsteken)

Naja, ik heb er nog geen last van gehad.. Lachen

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:00

Sypheron, als Bokt het dan niet meer doet dan komt dat waarschijnlijk doordat er een server overbelast is (door het een of het ander). Dan 10 vensters tegelijk openen geeft je inderdaad meer kans op een werkende pagina maar je bent dan ook de servers onnodig aan het belasten...

Er waren gisteren inderdaad wat problemen met Bokt, of ja, met meer sites van www.isisweb.nl. Alle domains zijn omgezet naar de nameservers van www.caret.net en daar is om een onverklaarbare reden iets mis gegaan. Hierdoor had een klein aantal mensen behoorlijk wat moeite om op Bokt te komen. Het lijkt nu voor de meeste mensen weer te werken. Laat het me aub even weten als het om 4 uur vanmiddag nog niet werkt voor je.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:02

BartVB schreef:
Sypheron, als Bokt het dan niet meer doet dan komt dat waarschijnlijk doordat er een server overbelast is (door het een of het ander). Dan 10 vensters tegelijk openen geeft je inderdaad meer kans op een werkende pagina maar je bent dan ook de servers onnodig aan het belasten...


Gaat die hoger dan 100% Verward

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:19

Overigens kan je het probleem oplossen door:

212.204.202.101

(tijdelijk) in te stellen als eerste DNS server.

Sundancer: Nee, als hij 100% belast is dan is hij 100% belast maar ondertussen komen er wel nieuwe requests binnen voor pagina's die dan in de wacht komen staan. Op die manier blijft hij dus veel langer dan nodig op 100% belasting staan.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 18:52

Ik vind het een beetje water naar de zee dragen hoor Bart... Op het moment dat Syph, of ik, of wie dan ook, 320 Bokt-vensters opent in de hoop op 1 contact te krijgen, is de server al overbelast. De oorzaak ligt imo niet bij die geopende vensters...

Dat ie langer op overbelasting blijft hangen zal ik niet ontkennen...

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 21:09

afgelopen half uur heb ik wel steeds problemen met de snelheid, dat balkje staat steeds op 15 sec ofzo... maar het is nietzo dat ik er niet op kom gelukkig

Muizje

Berichten: 1930
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 21:29

ik kon vanmiddag ook even niet op bokt komen!