zondag 16 Mei Mullo het muilezeltje op gehaald :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

zondag 16 Mei Mullo het muilezeltje op gehaald :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 16:13

Zoals veel mensen wel gelezen hebben was ik opzoek naar een weide maatje voor mijn jaarling, en Vanity zocht een goed tehis voor Mullo, hartstikke onschuldig lief muilezeltje, DENK JE ALS JE HEM OP HET EERSTE GEZICHT ZIET Scheve mond
Vriend van mij en ik zijn eerst nog eens verkeerd gereden, we hebben van 12 uur tot 11 s'avonds in de auto gezeten, dan ben je wel kapot hoor!
Van Amsterdam-Uithoorn, Naar belgie, Antwerpen.
Poehè...
Hahahaha... We hebben met 4 man hem op de trailer moeten trekken, ik dacht nog, aah wat een ukkie hè?
Nou opweg naar huis heeft hij, ehhh hoe hij dat ook gedaan kan hebben, van de 2 helften van de trailer 1 helft gemaakt, dus hij had behoorlijk de ruimte.
Thuis aangekomen trailer open, touwtje losmaken.. Kom maar Mullo, je mag eruit.
Wat doet een ezel op dat moment? Stug.. Hij ging e rniet meer uit, met 3 man hem eruit geduwd... hij sprong eruit.. hij kan mooi springen hoor
naar het weiland gelopen, en hem even kennis laten maken met Zhivago en Calypso.. gillen joh... Bloos
Clippie is heeeeeeeelemaal in love, hij is meteen van de andere kant geworden, hij is heel erg verliefd op mullo, en loopt 24uur op 5 poten.
Ik heb Mullo toen achter gelaten in het weiland, ze hebben de hele tijd heen en weer gerent, en vandaag na het werk er gelijk weer heen geweest om foto's te maken.
Ik wilde Mullo even uit het weiland halen om een leuk foto te maken, eerst lokken met voer, dat ging wel, aan het halstertouwtje vastgemaakt, ging ook wel, mee nemen? NEEEEE
Hij gaat staan zoals je altijd in die tekenfilms ziet.
"Ik uit het weiland? Ik dacht het niet hooor!"
Ik heb heel lang achter hem aan geslingerd onder het rennen daarna maar losgelaten, heb toen Clippie en Zhivago gevangen, Mullo liep er achter aan... Clown Toen Mullo vast gezet en de andere 2 weer in het weiland gedumpt.
Hij ging toen ehhh... hinniken balken.. door elkaar heen, geen gehoor..
Heb hem even geborsteld, en toen een shetland hoofdstelletje ingedaan, voor de zekerheid dat ik iets meer over hem te vertellen had als hij weg wilde rennen, maar ik heb hem niet nodig gehad, heb alleen maar met het halster gelopen, hij was heel braaf langs de weg, lekker stukje gelopen, en daarna weer in de wei gezet, daar was meteen zijn minnaar weer.. die kwam aanrennen met zijn leuter heen en weer langs zijn poten Verward
Ik ben heel blij met Mullo, hij is hele lief, maar erug eigenwijs.
Voor foto's kijk bij ITP, ik ga ze er nu opzetten.
Groetjes Liset

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 16:18

haha wat een ezel Haha! ga meteen bij itp kijken Haha! vind het op fotos altijd een stoer beest lijken Cool

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 16:20

aach, zo ken ik hem weer! Lovers

Ik miste hem gisteren toch al wel een beetje! Verdrietig

Hij is inderdaad niet zo onschuldig als hij lijkt, maar ben hééél blij dat hij het zo goed kan vinden met Calypso! Enneuh, hij is ook homo hoor! Knipoog

Ga vlug even de foto's zoeken!

natasja
Berichten: 237
Geregistreerd: 01-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 16:20

leuk hoor ik ga ook even kijken ben wel nieuwsgierig!!

groetjes

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 16:46

Ik ga ze er nu opzetten, maak hier een link..Kusjes

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 16:58

Haha geweldig! Klinkt goed hoor, leuk zo'n muilezeltje Lovers

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 17:03


assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 18:22

Haha, leuk! Als hij maar half het eigenwijze koppige karakter van een ezel heeft, bereid je dan maar voor op heel, heel heel veel gestaak en eigenwijs gedrag Schijnheilig . Al staan muilezels er wel om bekend dat ze vaak nóg eigenwijzer zijn.

Maar, het zijn wel ontzettend lieve dieren, zo lief, schattig, perfect, cute, eigenwijs, mooi en geweldig (ja, hier spreekt 'n ezelfan Knipoog ).

Heel veel plezier met Mullo in ieder geval Lachen

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 18:32

Aaah wat leuk zeg Lachen Ga nu even bij ITP kijken Knipoog

Jasper
Berichten: 2027
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Wormer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 18:55

Ach wat leuk, is-ie bij jou terecht gekomen? Ik zag een tijdje geleden dat
hij aangeboden werd. Wat een opluchting dat-ie zo'n goeie plek heeft gevonden.

MOHGirl schreef:
hij kan mooi springen hoor


Muilezels kunnen ENORM goed springen (hebben ze van de ezelkant Haha! ), dus pas je hekken aan
Misschien heb je interesse voor de clickertraining met ezels bij de Ezelsocieteit in Zeist? De training wordt gegeven door een echte autoriteit op dit gebied (van de Engelse Donkey Sanctuary). Het is op 24/25 augustus.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 08:31

ik lag echt helemaal dubbel bij je verhaaltje. Klinkt inderdaad typisch als mulo. Had gedacht dat hij alstie ouder werd wat wijzer zou worden, maar jah, hij heeft toch meer weg van zijn vader als ik dacht. proest, denk nu echt heel erg terug aan de 10 tallen keren dat we met mulo aan de haal zijn gegaan. Laat staan dat we hem in de stal moesten zetten omdat we met zijn mama gingen rijden.. god wat was dat beest eigenwijs...

Veel suc6 er mee .... tis een leuk beestje hoor Knipoog alleen idd zoals je zegt... stront eigenwijs!

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 08:40

Wat een verhaal, echt geinig. Veel plezier met Mullo!!!

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 09:25

wat een ontzettend leuk verhaal!
Heb ook meteen even de foto''s bekeken en ik vind het echt een lekkerding.

Heb wel ff een vraagje, hoe zit het met muilezels en longworm?

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 22:37

Longworm, dat ga ik even uitzoeken, Siloh heb jij veulen foto's van Mulo?
Mulo is erg eigenwijs, ik heb me vandaag weer rot gelachen toen hij ging balken Scheve mond
Ik heb zijn camelen haartjes eraf geschoren, dat zag er niet uit, nu is hij getoiletteerd Tong uitsteken
Ik kreeg nog een leuk compliment langs de weg "wat een mooi paardje is hij nog jong?" HET IS EEN EZEL! hahahaha.
Liefs Liset

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 22:45

eej we gaan hemn niet beledigen he! tis geen ezel! tis een muildier ... LOLZ, sja die balk van hem, heb ik me altijd al over verbaast.. tis echt zo van....

hihihihihihihihih hiaaaaaa

btw: heb twee foto's in je topic op itp gezet, zal nog eens naar meer gaan zoeken, maar weet niet of ik heel veel meer heb

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 23:45

haha, muildier ja, een hele lieve, onschuldige.
haha..
leuk als je foto's hebt, ik zal de foto's van itp morgen even opslaan op mn pc.
Kusjes liset