Morgen is het zover.. Meike terug!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Morgen is het zover.. Meike terug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 21:37

Aangezien het met Meike alemaal niet zo lekker ging, en ze bij de eigenaar alleen land hebben en geen stal enz. en nog meer redenen was Meike zo'n beetje van mij afgelopen half jaar en stond ze ergens anders op stal
het was de bedoeling dat ik dr weer terug zou brengen zodra ze ongeveer moest bevallen... ze is 20 juni uitgerekend en ik wil dr toch wel ff eerder terug brengen dus gaat ze morgen terug..

aan de ene kant vind ik het jammer... want het was toch heel lekker dat ik alles over dr te zeggen had, wie er iets met dr deed en wanneer ze wel en niet op het land mocht en hoelang en dat op tijd de hoefsmid kwam enz. en vanaf morgen heb ik het natuurlijk allemaal niet meer voor het zeggen... daar baal ik wel van Scheve mond
ze is wel lekker opgeknapt.. ziet er goed en gezond uit en is goed afgevallen *LOL*

ik vind het ook wel lekker dat ze terug gaat, dan kan ik de andere shets daar ook weer verzorgen, en het is toch stukken dichterbij, het is een kwartier fietsen terwijl ik naar dr andere stal toch ruim een half uur onderweg was...
k hoop wel dat het allemaal goed blijft gaan, aangezien het land waar ze op moet morgen helemaal vol met hoog vers gras staat... meike word al van het minste iets hoefbevangen dus dat word weer een ramp heb het ook met de eigenaar besproken en er schapen opgezet, maar de volgende dag liepen ze alweer ergens anders en de eigenaar vind dat ik dr dan wel gewoon in de schuur kan zetten.. wat ik niet echt zie zitten maar het is misschien beter als dat ze weer hoefbevangen word..!

nouja.. ik heb genoten van het afgelopen half jaar maar vind het ook wel weer lang genoeg zo en ben blij morgen weer terug te zijn op me oude vertrouwde plekkie Lachen


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 22:08

ik zou, zeker met haar geschiedenis haar never nooit in een land met hoog gras zetten...

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 22:10

was ik ook zeker niet van plan maar ik heb zo'n vermoede dat de eigenaar het wel gaat doen

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 09:35

Leuk dat ze weer terug komt!! Knipoog
En ik ben het wel met Polly eens, ik zou echt oppassen met dat gras...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

ShEtLaNdUrZ
Berichten: 3056
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: HeerHugoWaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 13:19

echt jammer dat Meike weg gaat Boos!
najah, dan ziet ze wel 'r "familie" weer trug Knipoog

[i

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 13:22

nou hup maaien met dat gras of een stuk afzetten, maar idd hjeel jammer dat ze weggaat!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: wollenmuts en 37 bezoekers