maf paard!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

maf paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-02 13:02

Gisteravond met anouk een rondje buiten wezen stappen in het donker.
Als lodewijk schrikt springt hij bij iets heel onverwachts weg en draaid zich dan om zodat hij kan zien wat het was.
Als er iets engs van voren komt gaat die nek erop,begint hij te snorken ,staart de lucht in en loopt ie met hele kleine snelle pasjes snel langs het enge heen (liefstw el even naar de overkant van de weg)
Zoals altijd praat ik 'm naar het enge heen en laat 'm dan even ruiken omdat zodat ik kan zien dat het niet eng is.

Bij osn op de oprit staat een wagen met brandhout daarover een zijl.
In het donker zie je die amper en gister waaide het dus op op het moment dat ik erlangs kwam .
ik had de teugels lang en zat net met mijn handen in m'n jaszak voor m'n handschoentjes.
je raad het al.
: snorsnor naar de andere kant van het pad en vervolgens heel dapper omdraaien en op het enge zijl af om te ruiken.
haha het is zo'n gewoonte geworden dat hij het al uit zich zelf doet
maf beest he?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 13:06

Tja wat kan ik zeggen RARE GRONINGERS weer hoor ??? Zo mak als een lammetje saai hoor Tong uitsteken .


Nou ja mijn banketstaaf smeert hem gewoon het is helaas geen paar dom echt buitenritten te maken. Snurken doet hij ook al heel snel wel een lief gezicht Lovers .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 13:09

Ah, Pris, zelfs met mijn bommetje kom ik nog buiten hoor! Die doet ook ontzettend idioot... om niet te zeggen... naja, dat hou ik maar voor me... Gewoon gaan zitten en gaan met die banaan, houdt vanzelf een keer op hoor! Tong uitsteken
Snorken doet hij niet, hij drukt wel zijn rug weg, en dat is zo irritant, maar goed, ik blijf wel zitten *hoop ik dan*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-02 13:11

pris jij hebt gewoon een onwisj onopgevoed paard! leer 'm toch eens dat hij braaf moet zijn *zucht*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 13:53

Hahahah Nimber is dit een aanbod dat jij hem een tijdje wilt hebben ???

Laui weetje wat ik echt eng vindt Rug weg en ook niets in je hand en wetend als je je benen eraan legt hij klompleet ontploft (stijgeren bokken enz..) Sorry dat risico neem ik niet mijn leven is me heilig.

Lovers .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 19:07

Lodewijk rules! Wat maf zeg, dat ie het al uit zichzelf doet. Vind dat wel erg stoer. Haha! Wel erg braaf hoor, dat ie je zo vertrouwd dat ie overal langsgaat. Jur zou dat niet snel doen, die wil liever dat ik eraf stap en dan loopt ze strak achter me mee, maar ergens aan ruiken, no way....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 19:35

Wauw echt goed van Lotteltje zeg!
Tja als je het maar vaak genoeg doet, gaat het uiteindelijk vanzelf haha.
Hoewel?
Er kwam een vrouw aanfietsen aan de heeeeeeeeeeeeeele andere kant van de wei, 200 meter verderop.
In plaats van gewoon verder te gaan op de rechterhand met longeren, stond Cerise accuut op de rem. Ze keek...
Ja die vrouw die was vast een heks die haar wilde betoveren.
En opeten daarna. Echt hoor!
En jullie weten het, het enige wat je tegen heksen kunt doen, is meteen LINKSOM gaan lopen i.p.v. rechts.
Want dat is de anti-heksen-richting!
Balen alleen dat het vrouwtje dat niet snapte, haar weer terug nam en opnieuw de andere kant opstuurde... Ze begrijpt ook niks snik...
Heksen zijn echt supergevaarlijk hoor!
Ze kunnen ook nog eens onder een zeil in het donker zitten, Cerise wilde meteen Lottel mailen om het hem te vertellen.
Tja, je weet maar nooit.
Maar Lottel kan wel een heksje aan schijnbaar! Dapper kereltje... Lovers

piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 20:06

hihihihi, lollig man. we hoorden ook iets heel engs onderweg. dus kim is volle uitgestrekte draf dr langsheen. olympic kon dat niet bijhouden dus die in vrolijke galop dr achteraan. uiteindelijk ging ze langzamer. en dus toen kon olympic weer gaan draven. ook uitgestrektre draf. en dat kon ik niet meer uitzitten zonder zadel. toen we dr voorbij waren hadden we nog geen idee wat het zou kunnen zijn geweest
maar goed, wij hadden lol. Knipoog Haha! Tong uitsteken

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-02 20:19

nouja lol was echt mega eng..
was iemand in de bosjes bezig in het pikkedonker midden op een landweggetje die een stuk door het bos gaat?
zonder hond??
nou ik vertrouwde het niet dus even het gas open en erlangs haha

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 20:22

Ik durf geeneens in t pikkedonker naar buiten joh! Hier moet ik langs allerlei drukke weggejtes (waar je 60 mag, maar iedereen +80 gaat), nee, doe mij dan maar de verlichte bak! Lachen

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: simoneeee, sterregoud en 50 bezoekers