zijn er mensen naar Sandra geweest?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

zijn er mensen naar Sandra geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-02 18:26

Op haar begravenis?
Ik kon geen vrij krijgen maar had wel gewild al had dat misschien ook wel weer raar geweest omdat ik haar natuurlijk niet echt kende.
Zijn er mensen geweest die haar niet echt kende?

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 18:38

Ik had best willen gaan, maarja, school he? Ik kende haar verder niet persoonlijk, maar het heeft me wel erg aangegrepen. Heb tijdens een repetitie om 11.00 een minuut stilte gehouden.

Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

in gedachten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 18:45

toen ik vanmorgen opstond moest ik meteen aan Sandra denken. Heb ook zeker aan haar en alle getroffenen gedacht om klokslag 11.00 vanmorgen.
Vanavond steek ik een kaarsje aan, speciaal voor Sandra.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 19:09

Ja, ik ben er geweest, maar ik kende Sandra ook. Von was met me mee.
Er waren gelukkig heel veel mensen en ook heel erg veel bloemen. De begrafenis was stemmig en verdrietig.

Mooi detail is dat aan de voet van Sandra's plekje een stal staat met een bak, er zal dus vaak gehinnik zijn en er zullen vaak paarden lopen. Er zullen dus altijd paarden bij haar in de buurt zijn.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-02 19:23

wauw ze heeft dus echt een mooi plekje gekregen.
Ik ben om 11.00 ook even stil geweest al was ik dat de hele ochtend al het is zo gek dat zoiets van een toch min of meer onbekend iemand je zo kan aangrijpen.

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 19:29

Ik kon op het laatste moment toch geen vrij krijgen. Blij dat het een goede begravenis is geweest. Ik heb wel veel aan haar gedacht vandaag.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 20:48

Ik vond het zelf ook niet zo gepast om heen te gaan eigenlijk omdat ik haar in principe pas na haar dood heb leren kennen. Ik heb wel eens topics van haar gelezen natuurlijk maar wie Sandra nou echt was hoorde ik de laatste dagen pas. Toch heeft het hele verhaal me erg aangegrepen, fijn dat ze een mooi plekje heeft gekregen en dat er wel bokkers zijn geweest op haar begravenis. Want ze heeft inmiddels een heel speciaal plekje ingenomen in de harten van vele bokkers denk ik.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 01:37

Ik wist ook niet of ik nu wel of niet moest gaan...
Ik ben dan echt zo'n emotioneel gevalletje en zal dan geheid mee grienen,
leek mij wat ongepast omdat ik Sandra niet persoonlijk kende... Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 01:47

Jullie moeten niet vergeten dat jullie allemaal je steentje hebben bijgedragen door alle reacties hier en op wosanweb. Jullie hebben je laten horen en ontzettend meegeleefd, dat telt ook heel erg mee. Het heeft een enorme indruk achtergelaten bij de nabestaanden van Sandra.

Sandra heeft een speciaal plekje ingenomen bij de bokkers. Bokt zelf had dat al bij Sandra, maar inmiddels ook bij iedereen om haar heen.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 01:55

Ik heb er ook over zitten denken om te gaan. Ben er al de hele week ontzettend van onder de indruk. Bij alles wat ik doe denk ik eraan dat zij dat niet meer kan.Toen ik op mijn paard stapte dacht ik eraan dat dat t laatste was wat zij deed....

Maar heb uiteindelijk toch maar besloten om niet te gaan aangezien ik t ook niet erg gepast vond om naar iemands begrafenis te gaan die ik dus eigenlijk helemaal niet ken. Dacht dat ik misschien kon gaan condoleren op woensdagavond maar in mijn eentje daarheen gaan vond ik ook niet zo'n fijne gedachte.

Ik heb heel veel aan haar gedacht deze week en vooral vandaag.Ook aan haar familie en hoe zij zich nu voelen op dit moment. Ik kan t me niet voorstellen hoe zij zich moeten voelen. Het duurt nog wel even voordat t een beetje uit mn gedachten is verdwenen.Is helemaal niet erg ,dan sta je nog eens stil bij de goede dingen die je hebt. Dat besef je pas op zulke momenten.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 10:22

Ik ben er zoals als Lovely al zei wel heen gegaan. Ik kende Sandra niet persoonlijk, maar op de één of andere manier voelde het wel of ik haar kende en voor mijn gevoel wilde ik er heen.
Ben blij dat ik gegaan ben, en Sjuimpje ik heb ook een traantje weggepinkt hoor. Het was een mooi en emotioneel afscheid met heel veel bloemen en haar laatste plekje is zoals Lovely ook al aangaf een heel mooi en apart plekje voor haar.

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 14:38

Ja, ik ben samen met mijn vriend geweest. We hebben Sandra in onze trailer naar haar laatste rustplaats gebracht. Sandra's vader heeft dat aan ons gevraagt en uiteraard hebben wij zijn verzoek ingewilligd. Voor Gert-Jan en mij is dit een hele grote eer geweest en we zijn Sandra's ouders heel dankbaar ze ons er zou bij betrekken. Gisteravond zijn we weer bij ze op bezoek geweest en hebben we over Sandra gepraat. Mischien is mijn relatie met Sandra niet voor iedereen duidelijk. Sandra was een leerling van mij en mijn vriendinnetje, ik ben nl. een stukje ouder. Eindelijk kon ze haar eigen paard paard kopen en uiteraard ging ik mee om te kijken. Nou we hebben wat krukken gezien de laatste tijd. Eindelijk hadden we er een gevonden die we leuk vonden. Maar het mocht niet zo zijn....

Estelle

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 14:42

Wat een eer zeg en super idee. Ik begreep idd dat er een bokker bij was het maakt niet uit of je nu oud of jong bent. Iemand verliezen op die leeftijd MAG gewoon niet.

Ook voor jouw heel veel sterkte met het verlies van je vriendin/leerling Huilen .

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 14:52

Dat is inderdaad een hele eer Estelle, wat een ontzetttend mooi idee om Sandra op zo´n manier naar haar laatste rustplaats te begeleiden.

Veel sterkte toegewenst de komende tijd ..